וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "זו לא פעם ראשונה שפארגו משחק ככה, כשהכסף על הרצפה"

16.1.2015 / 9:59

מאמן מכבי תל אביב החמיא לרכז שלו: "ככה מתנהג מנהיג". במועדון מאושרים משיתוף הפעולה בין גודס וגרשון: "פיני רק רוצה לעזור, גיא יודע ומעריך זאת". וויצ'יץ': "ניצחון שהוא הצהרה"

ברני ארדוב

שביעות רצון גדולה נרשמה אמש (חמישי) במכבי תל אביב לאחר הניצחון היוקרתי 68:70 על ברצלונה. השחקנים ירדו לחדר ההלבשה מחויכים וקיבלו מחמאות מגיא גודס על ההגנה, אך בו בזמן הזכיר המאמן את משחק הליגה הקרוב, מול הפועל ירושלים, אליו דרש להגיע מפוקסים. לאחר הניצחון התחבקו ארוכות גודס ועוזרו, גיא גודס, כשמאחורי הקלעים יודעים לספר על תרומתו הרבה של גרשון לניצחונות האחרונים של המועדון. "הוא באמת רק רוצה לעזור, מפרגן לגיא גודס וגם גיא יודע את זה ומעריך את זה", מעיד גורם בקבוצה.

"זה לא עניין של תקציב , זה עניין של לב", אמרו בקבוצה על הניצחון הנאה - ה-500 של המועדון באירופה - שהגיע אחרי שמונה הפסדים רצופים לברצלונה. בסיום, החמיא גיא גודס לג'רמי פארגו, שהצטיין עם 20 נקודות, ואמר: "זו לא פעם ראשונה שהוא משחק ככה כשהכסף על הרצפה. ככה מתנהג מנהיג של קבוצה".

ניקולה וויצ'יץ' אמר לוואלה! ספורט: "השגנו ניצחון מאוד חשוב, כולם שמחים. האם זלזלו בנו לפני המשחק? מי שעשה זאת לא מבין כדורסל, הצגנו הגנה נפלאה. הגנה מתחילה מרצון ולב, מוטיבציה לשחק עבור הקבוצה וזה מה שהחברה עשו. זו הצהרה לנצח את ברצלונה, אבל אנחנו מכבי ובבית שלנו אף אחד לא עדיף עלינו".

כזכור, אחרי ההפסד הכואב בדרבי מוקדם יותר העונה טען וויצ'יץ' כי לשחקנים חסר אופי. כשנשאל על כך כעת השיב הקרואטי: "השחקנים מתחילים להבין מה המשמעות לשחק במכבי, להבין איך להתנהג ואיך להיאבק. עדיין לא השגנו דברים, אין לנו כוונה לנוח. כמו שלא נכנסנו לדיכאון אחרי ההפסדים אין לנו כוונה לנוח. האווירה תמיד מצוינת אחרי ניצחון כזה. סופו? סופו הוא סופו, הוא שיחק טוב ורצה להשיג את הניצחון".

ג'רמי פארגו וסופו סוף סוף הופיעו: שי האוזמן מנתח

גיא גודס חוגג: "הניצחון הגדול בקריירה שלי"

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם מאמנו גיא גודס. ברני ארדוב
זה מתחיל להתחבר. פארגו וגודס/ברני ארדוב

ג'ו אלכסנדר, שקיבל קרדיט וסיפק כמה דקות לא רעות בכלל וזכה לתשואות מהקהל, אמר לוואלה! ספורט: "השגנו ניצחון, שיחקתי, אין הרגשה יותר טובה מזאת. בשביל משחקים כאלו אתה משחק. אני שמח שהמאמן נותן לי לתרום לקבוצה ושאני יכול. באופן אישי אני מצפה להמשיך לעבוד יום אחר יום, לא לקחת דברים קדימה מדי. זה היה משחק חשוב, ניצחון שהוא הצהרה".

יוגב אוחיון הוסיף: "זה משחק מטורף, הראינו הגנה יוצאת מהכלל, עמדנו במפתחות שהצבנו לעצמנו לפני המשחק וזה חשוב. זו תקופה שאנחנו מציבים לעצמנו רף מסוים בהגנה ושומרים בצורה יוצאת מהכלל. אנחנו משתפרים תוך כדי תנועה. זה בית מאוד קשה, אבל בבית שלנו אנחנו קבוצה חזקה, בטח עם האווירה והקהל שלנו שדוחף אותנו. סופו היה ענק, שיחק עם הלב על ממגרש, כמו כל החבר'ה, גם ג'ו אלכסנדר נכנס לעניינים ושיחק טוב". בהנהלה, אגב, מרוצים מאוד מהיכולת הרכז, ורוצים להאריך את ההתקשרות עימו. חוזהו של אוחיון מסתיים בסיום העונה.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד באותו נושא

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה את ברצלונה 68:70

לכתבה המלאה
- ג'ו אלכסנדר שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם אלכס טיוס, מרסליניו הוארטס שחקן ברצלונה. ברני ארדוב
"אין הרגשה יותר טובה מזאת". אלכסנדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully