וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "זה הניצחון הכי גדול בקריירה שלי, החבר'ה היו נחושים"

מאמן מכבי תל אביב חגג אחרי הניצחון על ברצלונה: "זה היה מאמץ קבוצתי אדיר". על פארגו: "זו לא פעם ראשונה שהוא משחק ככה כשהכסף על הרצפה. ככה מתנהג מנהיג של קבוצה"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב עשתה את זה: אחרי שמונה הפסדים רצופים לברצלונה, אלופת אירופה גברה הערב (חמישי) 68:70 על אלופת ספרד אחרי דרמה גדולה ועלתה למאזן של 1:2 בטופ 16. מכבי הוליכה כבר ב-11 הפרש ברבע הרביעי וראתה את בארסה חוזרת, אבל גג גדול של דווין סמית' על לאמפה הבטיח ניצחון יוקרתי מאוד לצהובים.

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הניצחון הגדול בקריירה שלו. גודס/ברני ארדוב

גיא גודס חגג בסיום והודה: "זה הניצחון הכי גדול בקריירה, אבל זה לא ניצחון רק שלי, זה ניצחון של כולם אחרי תקופת בצורת. הגיע הזמן שנעשה את זה, החבר'ה היו נחושים, דיברנו עם השחקנים שצריך להוריד אותם לפחות מ-70 נקודות. בחצי השני עשינו כמה טעויות של עייפות ושל חוסר ביטחון, היתה עייפות אבל זה ניצחון ענק לקבוצה שמראה על המון אופי והמון נחישות. מגיע שאפו גם לקהל שהגיע בגשם לעודד".

המאמן פרגן לפארגו שהצטיין עם 20 נקודות: "זו לא פעם ראשונה שהוא משחק ככה כשהכסף על הרצפה. ככה מתנהג מנהיג של קבוצה. אני חושב שעשינו ניצחון אדיר היום, אני מאוד שמח לנצח את אחת מהשתיים הגדולות בבית שלנו אבל אסור לעצור כאן וצריך להביט הלאה".

דווין סמית': "שיחקנו ממש חזק, זה היה מאמץ קבוצתי הערב. כולם נתנו את הכל ואני שמח. במחצית הראשונה שיחקנו ממש טוב, במחצית השנייה הם חזרו אבל אני חושב שהדבר הכי גדול היה שעמדנו ביחד כקבוצה ולא ויתרנו".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב ניצחה את ברצלונה 68:70

לכתבה המלאה

גם פאקו מפרגן:

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נהנה ביד אליהו. אייסטרן/ברני ארדוב
דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול מאצ'יי לאמפה שחקן ברצלונה. ברני ארדוב
מהלך הניצחון: דווין סמית' מוריד גג אדיר למאצ'יי לאמפה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully