וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "זה הישג גדול לגיא ולכדורגל הישראלי"

גיא לוזון מונה למאמן צ'רלטון וזכה לברכות מהמשפחה המאושרת. עוד מיו"ר ההתאחדות לשעבר: "אני מאמין בגיא ואין לי ספק שיצליח". עמוס לוזון: "לאמן בליגה השנייה באנגליה זה כבוד"

גיא לוזון חוזר, ובגדול. המאמן הישראלי בן ה-39, שפוטר באוקטובר מסטנדרד ליאז' הבלגית, מונה הערב (שלישי) למאמנה החדש של צ'רלטון, המדורגת במקום ה-14 בליגת המשנה באנגליה. על מועמדותו של לוזון לצ'רלטון פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. המאמן הישראלי, שנותר מועסק על ידי הבעלים רולאן דושאטלה כיועץ מקצועי מיוחד המעביר רשמים מכל הקבוצות של איש העסקים (סטנדרד, צ'רלטון, אלקורקון, אופישט, קרל צייס יינה וסנט טרוידן), הגיע לפגישה בלונדון עם אנשי צ'רלטון וקיבל חוזה לשנה וחצי.

חשיפת וואלה! ספורט: גיא לוזון מונה למאמן צ'רלטון

לידיעה הראשונה על מועמדותו של גיא לוזון לצ'רלטון

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
המשפחה מברכת. גיא לוזון/GettyImages

הדוד אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות לשעבר, אמר: "תמיד האמנתי בגיא. גם בעונה השנייה הפחות טובה בליאז' הוא לא שכח לאמן. החליפו לו יותר מחצי קבוצה, הנשיא מכר שחקנים שגיא שידרג והשביח וגיא שילם את המחיר. גם הנשיא ידע את זה ונשאר עם הרבה הערכה לגיא. לא הרבה אנשים יודעים, אבל סטנדרד ליאז' מתנהלת מתוך כוונה להשביח שחקנים ולמכור אותם וזה מה שהיה. כמו תמיד אני מאמין בו ואין לי ספק שהוא גם יצליח באנגליה. זה הישג גדול עבורו ועבור הכדורגל הישראלי".

עמוס לוזון: "להיות מאמן בליגה השנייה באנגליה זה כבוד, וזה לא עניין של מה בכך. יש מאמנים מהשורה הראשונה בליגה הזאת, ואני מקווה שהוא יצליח. יש לו משימה לא קלה, מדובר בקבוצה שלא ניצחה הרבה זמן, גיא יעשה את המקסימום ויהיה בסדר".

אייל לחמן פרגן: "זאת החלטה שמעידה על ההערכה של הנשיא לגיא לוזון. זהו תפקיד הרבה יותר נחשק ויוקרתי מאשר מאמן סטנדרד ליאז'. הצ'מפיונשיפ הינה אחת הליגות הקשות בעולם עם רשימת מועדוני פאר. אני מאחל לו שיעשה את הבלתי ייאמן, יסגור את פער ה-10 נקודות מווטפורד שבמקום השישי, מה שיקנה לו כרטיס כניסה לפלייאוף".

עמוס לוזון בעלים מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
מאמין באחיין. עמוס לוזון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully