וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לאנגליה? גיא לוזון עשוי להתמנות למאמן צ'רלטון

4.1.2015 / 19:51

הישראלי, שפוטר באוקטובר מסטנדרד ליאז' והמשיך להיות מועסק על ידי רולאן דושאטלה, עשוי לקבל את התפקיד במועדון מליגת המשנה באנגליה, השייך גם הוא לבעלים הבלגי. טל בן חיים מחכה לו

מאמן סטנדרד ליאז', גיא לוזון. GettyImages
יחזור לאמן אחרי שלושה חודשים? גיא לוזון/GettyImages

האם גיא לוזון יאמן בליגת בליגת המשנה באנגליה? לוואלה! ספורט נודע כי המאמן הישראלי בן ה-39, שסיים את תפקידו בסטנדרד ליאז' בחודש אוקטובר האחרון והמשיך להיות מועסק על ידי הבעלים רולאן דושאטלה, עשוי לנחות בקבוצה נוספת השייכת לבעלים - צ'רלטון אתלטיק. מעמדו של בוב פיטרס התערער בעקבות התוצאות הרעות בליגה וההדחה מהגביע, ולוזון שזוכה להערכה רבה אצל דושאטלה מועמד לתפוס את תפקידו ולאמן שוב את הבלם טל בן חיים, שמופיע דרך קבע בהרכב העונה.

כזכור, לפני כחודשיים קיבל לוזון ג'וב חדש מדושאטלה: יועץ מקצועי מיוחד שיבקר במועדונים השייכים לבעלים ויעביר את רשמיו. רשת המועדונים של דושאטלה כוללת, פרט לסטנדרד ליאז' וצ'רלטון, גם את אלקורקון מהליגה השנייה בספרד, אויפשט ההונגרית, קרל צייס ינה הגרמנית וסנט טרוידן מהליגה השנייה בבלגיה.

לוזון (39) פתח את קריירת האימון שלו במכבי פתח תקוה, ועבד גם בהפועל תל אביב, בני יהודה ובנבחרת הצעירה. הוא חתם בסטנדרד ליאז' בקיץ 2013, ועל אף מחאה של האוהדים, הוליך את הקבוצה הבלגית לעונה מצוינת. זה התחיל עם 13 ניצחונות רצופים בכל המסגרות והסתיים במקום השני והארכת חוזהו במועדון בשנתיים נוספות. אלא שבעונה השנייה איבדה סטנדרד את מרבית כוכביה, נכשלה בפלייאוף ליגת האלופות ופתחה את העונה בצרוה גרועה, עם 12 נקודות בלבד מ-33 אפשריות.

צ'רלטון נמצאת במקום ה-13 בליגת המשנה באנגליה ולא ניצחה מאז תחילת נובמבר. בשבת הודחה גם מהגביע בעקבות הפסד ביתי 2:1 לבלקבורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully