וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב החדש של גיא לוזון: יועץ מקצועי לבעלי סטנדרד ליאז'

רולאן דושאטלה הבטיח ג'וב לישראלי וקיים: המאמן המפוטר יבקר במועדוני הבת של סטנדרד ויעביר את רשמיו לבוס. החל את התפקיד החדש בביקור בן מספר ימים בקרל צייס ינה הגרמנית

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. GettyImages
לא מאמן, יועץ. לוזון/GettyImages

גיא לוזון מצא ג'וב חדש? בבלגיה מדווחים שמאמן סטנדרד ליאז' לשעבר ישמש כיועץ מקצועי מיוחד לבעלים רולאן דושאטלה, יבקר במועדונים השייכים לו ויעביר את רשמיו. רשת המועדונים של דושאטלה כוללת גם את סנט טרוידן מהליגה בלגית השנייה, צ'רלטון מליגת המשנה באנגליה, אלקורקון מהליגה השנייה בספרד, אויפשט ההונגרית וקרל צייס ינה הגרמנית.

לוזון החל את המסע שלו עם ביקור בגרמניה שם שהה מספר ימים ובחן את העבודה בקבוצת קרל צייס ינה מהליגה הרביעית. לוזון הגיע ללמוד את המועדון, ביצע ניתוחי וידאו של הקבוצה והעביר את מסקנותיו להנהלה. "אני לא חושב שהוא שקל לאמן כאן", אמר יו"ר קרל צייס ינה לוץ לינדמן לתקשורת הבלגית. "יש הבדל גדול בין הליגה האירופית והליגה הבכירה בבלגיה לליגה הרביעית בגרמניה. למדתי הרבה מלוזון ואני מעריך את העבודה שלו".

כזכור, לוזון פוטר לפני מספר שבועות מאימון סטנדרד ליאז' כאשר בהודעת הפרידה של המועדון נכתב שהמאמן ימשיך להיות פעיל במסגרת רשת המועדונים. כעת, נראה שההבטחה של דושאטלה קוימה. אגב, בשבועיים האחרונים הועלתה אפשרות שדושאטלה יקדם לסטנדרד את יאניק פררה, מאמן סנט טרוידן מהליגה השנייה, וימנה את לוזון למחליפו, אך ההצלחה של המאמן הזמני איבן ווקומאנוביץ' דחתה את המהלך.

  • עוד באותו נושא:
  • גיא לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully