וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים החתימה את טיוויין מקי

7.1.2015 / 8:25

הגארד (29, 1.88 מ'), שמועמדותו פורסמה לראשונה בוואלה! ספורט, חתם עד לסוף השנה כדי לעבות את הסגל של דני פרנקו בעקבות פציעתו של דרווין קיצ'ן. פרנקו: "הצירוף שלו מתבקש, הניסיון שלו יוסיף לנו מימד נוסף"

one

עכשיו זה רשמי: הגארד טיוויין מקי (29, 1.88 מטר), שמועמדותו והמו"מ עימו פורסמו לראשונה בוואלה! ספורט, חתם עד לסוף העונה בהפועל ירושלים. הקבוצה של דני פרנקו, שחווה בתקופה האחרונה משבר מקצועי, מעבה את הסגל בעקבות פציעתו של דרווין קיצ'ן. מקי שוחרר בתחילת העונה מאולדנבורג הגרמנית לאחר שרשם ממוצעים מאכזבים מאוד של חמש נקודות ו-4.5 אסיסטים. בשבועות האחרונים חיפשה ירושלים, שספגה השבוע את הפסד הליגה החמישי ברציפות, גארד נוסף וכעת השלימה את המשימה עם החתמתו של מקי עד לסיומה של העונה.

אתמול פרסמנו: הפועל ירושלים במשא ומתן עם הגארד טיוויין מקי

טיוויין מקי, קאזאן. GettyImages
חיזוק מעניין. מקי/GettyImages

מקי צפוי לנחות מחר בארץ מחר. דני פרנקו התייחס לצירופו, ואמר: "אני שמח שטיוויין מצטרף לתגבר את כוחותינו. הצירוף שלו מתבקש לאור הפציעות הממושכות של דרווין קיצ'ן ובר טימור. הניסיון שלו, יכולת היצירה והקשיחות שלו יוסיפו לנו מימד נוסף. ננסה לשלב אותו בהקדם בתלכיד הקבוצתי, לקראת המשחקים שלפנינו".

מקי הוא בוגר אוניברסיטת קופין סטייט הקטנה משנת 2009 שהגיע עימה לטורניר המכללות בעונת 2007/8. אחרי שלא נבחר בדראפט ה-NBA חתם בליגה האוסטרלית, ואחרי עונה טובה חתם במינסק הבלארוסית. ההצלחה שלו הובילה אותו לחוזה גדול בטריומף מוסקבה בה שיתף פעולה עם יובל נעימי. בעונתו הראשונה בקבוצה היה מעורב בתקרית במשחק חוץ בליטא בה היה מעורב גם אקס מכבי חיפה דבון ג'פרסון. בעונה שעברה עבר לקאזאן והגיע עמה לגמר היורוקאפ כשהוא רושם 7.3 נקודות ב-18.5 דקות בממוצע. הקיץ כאמור חתם בגרמניה אך אכזב.

ביממה האחרונה דיווחנו כי לוואלה! ספורט נודע שבקבוצה שוקלים בימים האחרונים את שחרורו של דונטה סמית', שחתם הקיץ לשלוש שנים. מאז ההפסד האחרון להפועל תל אביב בתחילת השבוע מתקיימות התייעצויות בין ראשי הקבוצה לבין אנשי הצוות המקצועי בניסיון לחלץ את המועדון מהמשבר. בשבועות האחרונים סופג סמית' בשיחות סגורות ביקורות קשות על התנהלותו (כידוע, סמית' נקנס באחרונה ב-25 אלף דולר בעקבות אצבע משולשת שהניף כלפי הקהל בארינה), כשגם המאמן דני פרנקו סופג ביקורות על הקרדיט הבלתי-מוגבל שמעניק לסמית'. שחקנים בקבוצה קבלו לא אחת על כך שהתנהגותו של סמית', על המגרש ומחוצה לו, מפלגת את חדר ההלבשה. בליגה מעמיד סמית' ממוצעים של 10.9 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-5.3 אסיסטים ב-27 דקות.

בתוך כך, כפי שפורסם אתמול, ליאור אליהו סובל ממתיחה. כרגע ההערכה היא שהוא ייעדר כשבוע. כזכור, אליהו מצטרף גם לקיצ'ן, בר טימור ויניב גרין הפצועים. פרנקו אמר בנושא: "השחקן נפגע בירך במהלך המשחק ביום ראשון האחרון, מה שלא מנע ממנו להמשיך לשחק. הוא קיבל מספר ימי מנוחה וצפוי לחזור לאימוני סוף השבוע".

עקב הסערה הקבוצה עברה הבוקר לאזור המרכז ותערוך שם את אימוניה לקראת המשחק במוצ"ש ועל מנת שתוכנית האימונים לא תיפגע. באימון היום אף שוחחו ובאימון ועוקבים לגבי האפשרות שתהיה דחייה במשחק מול גליל בגלל מזג האוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully