וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחיזוק: הפועל ירושלים במשא ומתן עם הגארד טיוויין מקי

6.1.2015 / 6:00

אחרי שרשרת ההפסדים והאכזבות, לוואלה! ספורט נודע שהקבוצה של דני פרנקו עשויה לצרף את הגארד (29, 188) ששוחרר מאולדנבורג הגרמנית. בהמשך לחיפושים אחרי ג'נרל מנג'ר: בירנבוים וגרינברג הוזכרו כמועמדים

טיוויין מקי, קאזאן. GettyImages
בדרך לארנה? מקי/GettyImages

על רקע הלחצים והמתיחויות הפנימיות בהפועל ירושלים, הקבוצה נמצאת במשא ומתן עם הגארד טיוויין מקי (29, 188). הקבוצה, שספגה השבוע את הפסד הליגה החמישי ברציפות שלה, חיפשה בשבועות האחרונים לצרף גארד נוסף לסגל שלה בעקבות הפציעה של דרווין קיצ'ן, וגורם אמריקאי בכדורסל בארה"ב חשף הלילה (שלישי) לוואלה! ספורט כי ירושלים נמצאת במשא ומתן עם הגארד, ששוחרר בתחילת העונה מאודלנבורג הגרמנית לאחר שרשם ממוצעים מאכזבים מאוד של 5 נקודות ו-4.5 אסיסטים.

מקי (1.88, 28) הוא בוגר אוניברסיטת קופין סטייט הקטנה משנת 2009 שהגיע עמה לטורניר המכללות בעונת 2007/8. אחרי שלא נבחר בדראפט ה-NBA חתם בליגה האוסטרלית, ואחרי עונה טובה חתם במינסק הבלארוסית. ההצלחה שלו הובילה אותו לחוזה גדול בטריומף מוסקבה בה שיתף פעולה עם יובל נעימי. בעונתו הראשונה בקבוצה היה מעורב בתקרית במשחק חוץ בליטא בה היה מעורב גם אקס מכבי חיפה דבון ג'פרסון. בעונה שעברה עבר לקאזאן והגיע עמה לגמר היורוקאפ כשהוא רושם 7.3 נקודות ב-18.5 דקות בממוצע. הקיץ כאמור חתם בגרמניה אך אכזב.

כזכור, בהפועל ירושלים בודקים את האפשרות לצרף ג'נרל מנג'ר שיעבוד תחת גיא הראל, בנוסף לפגישה עם שחקן העבר האיטלקי קלאודיו קולדבלה, עליה נחשף בוואלה! ספורט, נודע כי בשיחות פנימיות בהפועל ירושלים עלו לאחרונה שני שמות: הראשון הוא של אפי בירנבוים, אליו קיימת הערכה רבה בקבוצה בשל ניסיונו הרב והידע בכדורסל, והשני הוא של בראד גרינברג, המאמן שעזב בעונה שעברה ונחשב מקורב לארן טלם.

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
נפגש עם ההנהלה. דני פרנקו/ברני ארדוב

בתוך כך, בהפועל ירושלים מנסים למצוא פתרונות למשבר שפוקד אותם. זו תקופה ארוכה שקיימת ביקורת על דני פרנקו והיכולת שמציגה הקבוצה, ובהנהלה מצפים כי המאמן יוציא בהקדם את הקבוצה מהמצב. אתמול קיימו עם המאמן פגישה במהלכה הובהר לו כי עליו לשפר את ביצועי הקבוצה. כזכור, לא מעט שחקנים וגורמים בקבוצה קובלים על הקרדיט וחופש הפועלה המוגזם שניתן לדונטה סמית', מה שגם לטענת שחקנים בהפועל ירושלים תרם לפילוג בחדר ההלבשה.

ג'וזף ג'ונס אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו רוצים לנצח כל משחק וכרגע אנחנו לא מצליחים לעשות את זה, זה מצב קשה. אף אחד לא מאושר שאנחנו מפסידים, מרגישים את זה בחדר ההלבשה, אבל אנחנו באמצע העונה , זו עונה ארוכה ודברים לא הסתיימו". על המצב הקשה של הקבוצה, אמר ג'ונס: "אף אחד לא יודע למה אנחנו נראים ככה. אבל יש עליות וירידות במהלך עונה".

תום מעיין הוסיף: "יש לחץ, אנחנו רוצים לנצח בליגה לאחר חמישה הפסדים, לא אשקר שאין לחץ. זו תקופה קצת קשה, אני מאמין בחברה ובחדר ההלבשה, אנחנו נצא מזה. יהיה בסדר. חסרים לנו כמה שחקנים מרכזיים וזה מצב קשה, יש לנו כמה ימים לעבוד על זה באימונים כך שיש לנו זמן לתקן, אני מאמין בקבוצה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully