וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאו ג'נרל מנג'ר? הפועל ירושלים במו"מ עם קלאודיו קולדבלה

3.1.2015 / 15:43

שחקן העבר האיטלקי נפגש עם ראשי המועדון ובין הצדדים כבר מתקיימים מגעים, אך עדיין לא ברור אם ייענה בחיוב להצעה. קולדבלה, שפרש מכדורסל ב-2006, כיהן בתפקיד זה בקאזרטה ובנטון טרביזו

קלאודיו קולדבלה במדי בולוניה מול עודד קטש מכבי תל אביב. AP
ישחזר את היריבות עם מכבי תל אביב? קלאודיו קולדבלה בימיו כשחקן בולוניה מול עודד קטש/AP

בהפועל ירושלים רחוקים מלהיות שבעי רצון ממצבה המקצועי של הקבוצה. אחד הלקחים שהפיקו ראשי הפועל ירושלים לאחרונה היא כי יש לקבוצה ג'נרל מנג'ר מקצועי לקבוצה. בירושלים החלו לבדוק מועמדים, כשלוואלה! ספורט נודע כי ראשי ירושלים נפגשו בתקופה האחרונה עם שחקן העבר קלאודיו קולדבלה.

בפגישה זו הוצעה לאיטלקי המשרה המדוברת ובין הצדדים מתקיים מו"מ, כשטרם ברור אם קולדבלה ייענה בחיוב. יש לציין כי במקביל נפגשו ראשי הפועל ירושלים עם מספר מועמדים ישראלים. בכל מקרה, אם יוחלט למנות סמכות מקצועית, הוא יעבוד תחת המנכ"ל גיא הראל.

קולדבלה, יליד 1968, גארד נבחרת איטליה בעברו, זכור לחובבי הכדורסל בישראל כיריב של מכבי תל אביב במדי בולוניה בשנות ה-90'. לאחר מכן שיחק גם במדי א.א.ק אתונה, פאוק סלוניקי ואולימפיה מילאנו. הוא זכה עם נבחרת איטליה במדליית הכסף באליפות אירופה ב-1997 ולאחריה פרש מהנבחרת.

ב-2006 פרש רשמית מכדורסל מקצועני ונענה להצעה להיות עוזר המאמן של סשה ג'ורג'ביץ' במילאנו. בעונת 2009/10 עשה מפנה ועבר לתפקיד הג'נרל מנג'ר הספורטיבי של קאזרטה. משם המשיך לתפקיד דומה בבנטון טרביזו וכיהן גם כסגן הנשיא, כשבין היתר שיחק אצלו גל מקל. לאחרונה שימש כג'נרל מנג'ר של הליגות הנמוכות בכדורסל האיטלקי.

לאחר הכישלון הצורב באירופה וחוסר השביעות ממצבת הגבוהים בקבוצה, בירושלים חשים כי יש צורך בהקמת מחלקת סקואטינג עם מנהל מקצועי השולט בשוק השחקנים בעולם.

כמו כן, כמה מראשי הפועל ירושלים לא מרוצים מטוני גפני וסבורים כי יש להחליפו. הקבוצה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק הפיקנטי מול הפועל תל אביב, כאשר דרווין קיצ'ן הסובל משבר מאמץ לא ישחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully