וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבון ג'פרסון נעצר בליטא

4.12.2011 / 10:32

האמריקאי, ששיחק בעבר במכבי חיפה, התפרע עם חברו ברחובות שאולאיי לאחר הפסד קבוצתם. מאמנו רוצה לזרוק אותו

שחקן מכבי חיפה לשעבר דבון ג'פרסון, שהספיק להתעמת עם רשויות החוק בישראל לפני שעזב את הקבוצה, ממשיך להסתבך. ג'פרסון נעצר ביום חמישי בלילה בעיר שאולאיי, שאירחה את נבחרת ישראל באליפות אירופה האחרונה בכדורסל, לאחר משחקה של קבוצתו דינמו מוסקבה האיזורית מול הקבוצה המקומית במסגרת הליגה הבלטית. ביחד עם ג'פרסון נעצר חברו לקבוצה האמריקאי טיוואין מקי, והשניים הושעו ממשחק הקבוצה אמש (שבת) בליגה הבלטית מול ונטספילס.

על פי המשטרה בליטא, ג'פרסון ומקי החליטו לנסות לשכוח מהפסד קבוצתם ויצאו לשתות בעיר, אלא שאז החלו השניים להתפרע. המשטרה המקומית ניסתה להשתלט עליהם, אך כשלא נענו בחיוב, השתמשו השוטרים ברובים ובכדורי גומי על מנת לרסן את האמריקאים, שלבסוף נכנעו ונעצרו. רמת האלכוהול בדמו של ג'פרסון הייתה בינונית ומנגד בדמו של מקי נמצאה רק רמה נמוכה.

מאמן מוסקבה ולדמירס חומיצ'יוס אמר לתקשורת הליטאית כי ההתנהגות של השניים היא בלתי מקובלת והוא היה רוצה שישוחררו מהקבוצה: "שני השחקנים לא ישחקו במשחק הקרוב בליגה הבלטית, וכשנחזור למוסקבה נחליט מה לעשות איתם". כזכור, בעונתו השנייה בישראל נשלל רשיונו של ג'פרסון לאחר שנתפס פעמיים באותו הערב נוהג במהירות מופרזת, כשבפעם השנייה הוא נתפס ללא רישיון בתוקף.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully