וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך של קרויף בחודש ינואר? מכבי תל אביב בעקבות שכטר

המנהל הספורטיבי רצה את חלוץ נאנט בעבר וכעת יוכל לצרפו תמורת 350 אלף יורו בלבד - פחות מכפי שיידרש לשלם על תמוז. שכטר כבר רמז למקורביו כי הוא מרגיש בשל לשוב לאתגר חדש בישראל

איתי שכטר שחקן נאנט. GettyImages
מהצהוב של נאנט לצהוב של מכבי תל אביב? איתי שכטר/GettyImages

במכבי תל אביב הצהירו לא אחת, כי יש סיכוי גבוה שסגל הקבוצה לא ישתנה במהלך חלון ההעברות של חודש ינואר. גם ג'ורדי קרויף וגם פאקו אייסטרן אמרו במספר הזדמנויות שהם מרוצים מאוד ממה שיש למכבי תל אביב ומבחינתם, אפשר לעבור לחלק השני של העונה עם אותם שחקנים.

אלא שבמכבי בוחנים בימים האחרונים את השטח היטב ואחת המסקנות היא שהקבוצה דווקא כן צריכה לעשות מהלך כדי לרענן את השורות, אבל גם כדי להתחיל בהיערכות לעונה הבאה. גם העובדה שברק יצחקי עדיין לא חוזר לגמרי לעניינים, מביאה להכרה כי צריך לצרף בכל זאת שחקן קדמי נוסף עם ראייה עתידית.

שמות של מספר חלוצים עמדו על הפרק בימים האחרונים. חלק מהאוהדים ממשיכים להפעיל לחץ להחזרתו של אלירן עטר ובאגף הישראלים טוטו תמוז תמיד עניין את קרויף. אלא שביומיים האחרונים, השחקן שעבר את השניים מבין החלוצים הישראלים הוא איתי שכטר. חלוצה של נאנט ששיחק במרבית משחקי הקבוצה העונה נחשב לשחקן זול יותר מתמוז עליו ממשיכה פטרולול לדרוש 850 אלף יורו.

שכטר יוכל לעבור למכבי תל אביב תמורת 350 אלף יורו בלבד. יש לו חוזה בצרפת עד 2017, אבל הוא יכול לעזוב. שכטר גם נתפס בעיני אנשי המקצוע במכבי כחלוץ יותר קדמי מעטר אותו מחשיבים במכבי לשחקן מסוגם של טל בן חיים ועדן בן בסט. יש לציין כי בעבר רצה קרויף את שכטר במספר הזדמנויות, אבל הדבר לא הסתייע. מקורבים לשכטר טענו הערב כי למרות שהוא מרוצה ממעמדו בצרפת, הוא מרגיש די בשל לשוב לישראל לאתגר חדש.

בתקופתו במכבי תל אביב קרויף עשה מהלכים בחודש ינואר. בעונה הראשונה הביא את ערן זהבי וראדה פריצה. בעונה שעברה את ברק בדש ורמי מרבאל. קרוב לוודאי שגם בחלון ההעברות יבקש ההולנדי מבעל הבית את האור הירוק לחיזוק הקבוצה ושכטר כרגע נמצא חזק בתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully