וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכל הדרייב אין נחנך באופן רשמי. רון חולדאי: "זה יום מיוחד"

24.12.2014 / 12:23

עיריית תל אביב ערכה טקס לחנוכת האולם החדש של הפועל תל אביב. ראש העיר: "תושבי העיר חיכו בפינה לרגע הזה, לי נשאר רק לחכות להישגים". אוהד בודד קרא קריאות נגד חולדאי

יוסי ציפקיס

עיריית תל אביב ערכה היום (רביעי) טקס רשמי לחנוכת היכל הדרייב אין, שישמש כאולמה הביתי של הפועל תל אביב. הטקס נערך במעמד ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, ומחזיק תיק הספורט בעירייה אלון סולר. הפועל תל אביב, שתשחק הערב נגד עירוני נס ציונה, לא שלחה נציגים לאירוע בתיאום עם אנשי העירייה, ותערוך אירוע נפרד בתקופה הקרובה ככל הנראה. אוהד אחד של הפועל תל אביב הגיע לאירוע וקראו לעבר חולדאי: "לא נשכח את מה שעשית לאוסישקין", והורחק על ידי כוחות האבטחה. בסיום הטקס בו נקבעה מזוזה נערך סיור עיתונאים שבו הוצג האולם. משחק הבכורה של האדומים באולם ייערך ב-4 לינואר נגד הפועל ירושלים.

אולם הדרייב אין של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
הפתיחה בקרוב. אולם הדרייב אין, היום/יוסי ציפקיס

"זה יום מיוחד, אנחנו ניצבים על שרידי המתחם של הדרייב אין, אבל הסרט הכי טוב הולך להיות בכך שיתקיימו כאן המשחקים באולם החדש ויהיה טוויסט בעלילה", אמר ראש העירייה, רון חולדאי בפתיחה. "הדובדבן שבקצפת יהיה ההישגים של הקבוצות שיהיו כאן. האולם נבנה בזמן שיא תוך שנה וחצי. יהיו לו תכליות רבות, לפעילות מקומית ובינלאומית, והמקום ישמש גם כאולם הבית של קבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב. תל אביב-יפו היא עיר שאוהבת ספורט, ואנחנו רואים בספורט אלמנט שתורם לחינוך ולתרבות. הושקעו בעשר השנים האחרונות למעלה מ-700 מיליון שקל בספורט ועוד כמה מאות מיליונים בארבע השנים הקרובות. היכל הספורט העירוני החדש, שאת פתיחתו אנחנו חוגגים היום, הוקם במימון עירוני מלא ויתופעל על ידי חברת היכלי הספורט. תושבי העיר חיכו בפינה לרגע הזה או חיכו בציפייה. לי נשאר רק לחכות להישגים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רון חולדאי ראש עיריית תל אביב גוזר את הסרט באולם הדרייב אין של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
חולדאי מתכבד בגזירת הסרט/יוסי ציפקיס

"אני חוזר חמש שנים אחורה כשמועצת העירייה הטילה על מנהל ההנדסה לראות איפה אפשר להקים אולם כזה", אמר מחזיק תיק הספורט בעירייה אלון סולר, "כשבהתחלה הדרייב אין היה שם, כמה אנשים הרימו גבה והסבירו לי מה זה המקום הזה, שזה מקום נגיש מבחינה יוצאת דופן, חלום של מהנדסי העירייה בעבר למה שאפשר להקים כאן. אנחנו רוצים להשקיע ולמצב את עצמנו כעיר ספורט והקמת האולם כאן היא רק הוכחה לכך. אנחנו כל יום פותחים עוד אולמות ומגרשים, והמטרה של הקמת אולם כמו זה, לפני הספורט המקצועני, זה להוות פיק לילדים שלנו לאיפה אפשר להגיע. זה הדגש העיקרי. ראינו מהיום הראשון את הגישה של עמותת הפועל תל אביב. הגישה מתאימה והתקציב שלהם לא מתאזן וחסר. המאמן לוחץ להביא עוד שחקן וצריך להפעיל עוד פעילות ביפו, הם קודם כל דואגים לאזורים האקונומיים היחסית חלשים. אני מקווה שהאולם הזה ייקח אותם לגבהים חדשים".

* בנושא אחר, היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל החליט שלא להעמיד את הפועל תל אביב לדין בעקבות אירועי המשחק בנהריה, למרות דו"ח המשקיף.

אולם הדרייב אין של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
קבלו עוד זווית לאולם החדש/יוסי ציפקיס
מצלמות האבטחה באולם הדרייב אין של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
מכאן יעקבו מצלמות האבטחה אחר הנעשה באולם/יוסי ציפקיס

תקרית נוספת נרשמה באולם בשבוע שעבר כשכתובות גרפיטי נגד הפועל תל אביב הופיעו על קירות האולם ונוקו במהרה. בהפועל תל אביב עובדים בימים האחרונים מול עיריית תל אביב על מנת להוזיל את מחיר החניה הגדולה הסמוכה להיכל. כיום מחיר החניה ליום עומד על 25 שקלים, אך בהפועל כבר הגיעו לסיכום ראשוני עם העירייה על הורדת המחיר ל-10 שקלים בלבד.

אולם הדרייב אין של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
חדר ההלבשה האדום/יוסי ציפקיס
אלון סולר מחזיק תיק הספורט בעיריית תל אביב. יוסי ציפקיס
"מקווה שהאולם ייקח את הפועל תל אביב לגבהים חדשים". אלון סולר/יוסי ציפקיס
אוהד כדורסל שהתפרע במסיבת העיתונאים של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
האוהד שנזרק ממסיבת העיתונאים/יוסי ציפקיס
היכל הדרייב אין של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
הבית החדש של הפועל תל אביב/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully