וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני ברצלונה מתלוננים: "מפלים אותנו, השופטים פוחדים מריאל מדריד"

בברצלונה טוענים שהם מופלים על ידי השופטים בספרד: "בימינו לעשות טעויות נגד בארסה ולהרגיז את מסי מעניק יוקרה חברתית". וגם: מאזן הפנדלים בין הקבוצות מאז שפלורנטינו חזר

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
מצאו את האשמים. ברצלונה/GettyImages, David Ramos

בזמן שברצלונה מאוכזבת מהפער בפסגה שנפתח מריאל מדריד בעקבות ה-0:0 מול חטאפה, התקשורת הקטלאנית מתלוננת על היחס המועדף שהבלאנקוס מקבלים מהשופטים. אומנם ריאל מדריד המרשימה רושמת 20 ניצחונות רצופים ונראית מצוין, אבל ב"אל מונדו דפורטיבו" משווים בין מספר הפנדלים שברצלונה קיבלה לעומת אלה של הבלאנקוס, ומזכירים שני פנדלים שהקבוצה לא קיבלה בשבת מול חטאפה.

הכתב חואן פוקי מציין איך "אירועים מפוקפקים ושנויים במחלוקת מביאים פנדל לריאל מדריד בהחלטה שמתקבלת תוך אליפות שנייה" וטוען איך מנגד שופטים פוחדים לשרוק בעד ברצלונה ואף כותב ש"בימינו לעשות טעויות נגד ברצלונה ולהרגיז את מסי מעניק יוקרה חברתית, בניגוד להחלטות שנויות במחלוקת נגד ריאל מדריד".

עוד כותב הפרשן הקטלאני ש"זה לא מפתיע שקיים פחד לשרוק נגד ריאל מדריד... השופט ששרק נגד רונאלדו בשנה שעברה וטעה, קיבל 'פרס' מיוחד והוקפא... זה מוביל לפער מדהים: ריאל קיבלה העונה שבעה פנדלים, בעוד ברצלונה קיבלה רק אחד. חלקם אף מגוחכים ובדיוק בתזמון הנכון, כמו זה שרונאלדו קיבל מול סלטה... מאז שפלורנטינו פרס חזר להיות נשיא הכול חזר לנורמליות היסטורית מבחינת היחס לריאל מדריד: הבלאנקוס קיבלו 55 פנדלים מול 19 ליריבות (הבדל של 36) בעוד ברצלונה קיבלה 37 פנדלים לעומת 18 ליריבות (הבדל של 18)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully