וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "זה צעד אחורה", בברצלונה מאשימים את לואיס אנריקה

ה-0:0 של ברצלונה עם חטאפה הרחיק את הקטלאנים מריאל והעלה את מפלס הלחץ. בתקשורת מפנים אצבע מאשימה כלפי המאמן ("הוא לא החלטי"), ודוחקים בלואיס סוארס ("איפה הקילריות שהבטיחו לנו?")

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. Denis Doyle, GettyImages
ריאל מדריד מתרחקת. מסי/GettyImages, Denis Doyle

ברצלונה הולכת ומתרחקת מריאל מדריד. הקטלאנים סיימו אתמול (שבת) ב-0:0 אצל חטאפה, והתרחקו למרחק ארבע נקודות מהיריבה המושבעת, שניצבת בפסגת הליגה הספרדית אחרי 15 מחזורים. בכך נעצר רצף הניצחונות של ליאונל מסי וחבריו, שעמד על שמונה. אתלטיקו מדריד תוכל להשתוות לברצלונה עם 35 נקודות, אם תנצח הערב את ויאריאל.

בברצלונה ניסו לשמור בסיום על פאסון, למרות הפער ההולך וגדל מריאל מדריד. "למעט פעמים בודדות, הכל אצלנו תחת שליטה. יש עוד הרבה משחקים העונה בליגה. היינו ארבע נקודות מעל ריאל מדריד, ועכשיו אנחנו ארבע נקודות מתחתיה. היינו הרבה יותר טובים מחטאפה, הגענו להמון מצבים, אבל לא ניצלנו את זה. אני צריך לצפות שוב במשחק, אבל התרשמתי ששלטנו לגמרי במשחק".

מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה. GettyImages
סופג האשמות. לואיס אנריקה/GettyImages

"עשינו צעד אחורה במאבק עם ריאל", הודה צ'אבי בסיום. "הגענו לשלוש הזדמנויות מעולות, אבל פשוט לא הצלחנו לשים את הכדור ברשת. השקענו את כל המאמצים שאפשר".

ביום שאחרי התיקו, התקשורת בברצלונה הפנתה אצבע מאשימה כלפי לואיס אנריקה. אחרי 15 מחזורים, ציינו ב'ספורט', הפסיד המאמן מספר נקודות כפול בהשוואה לקודמו בתפקיד טאטה מרטינו. לואיס אנריקה השיג 35 נקודות ב-45 משחקים עד כה, מאזן אותו הגדירו כ"לא מספק".

עוד האשימו את לואיס אנריקה בחוסר החלטיות ועקביות בכל הנוגע להרכב הפותח שלו. ב-22 המשחקים של ברצלונה העונה, אף לא פעם אחת פתח המאמן באותו הרכב. רק ליאונל מסי וקלאודיו בראבו שיחקו בכל המשחקים בליגה הספרדית. "מתי לואיס אנריקה כבר יגבש הרכב? השחקנים זקוקים ליציבות", נכתב ב'אל מונדו'.

גם לואיס סוארס נמצא על הכוונת של התקשורת הקטלאנית. שחקן הרכש הנוצץ עדיין לא מספק את הסחורה במדים החדשים, וטרם כבש בליגה הספרדית. "הגישה שלו למשחק טובה מאוד, אבל הוא חייב לספק מספרים טובים יותר. סקורר כמוהו חייב לכבוש, בשביל זה הוא הגיע", כתב סנטי נולה, פרשן 'אל מונדו דפורטיבו'. "מסי זקוק לשחקן שיישא בנטל יחד איתו. כשניימאר נעדר, כמו אתמול, סוארס חייב לקחת על עצמו יותר. כולם בברצלונה ממתינים ללואיס סוארס האמיתי".

"סוארס חייב להיות אנוכי יותר", טען פרננדו פולו ב'אל מונדו דפורטיבו'. "כבר תמה תקופת ההסתגלות שלו, הגיע הזמן לתת מספרים. השערים שלו הם קריטיים, היכולת שלו חשובה מאין כמותה. הוא חייב להפסיק לחשוב על אחרים, ולהיות יותר 'קילר'. הבטיחו לנו כוכב עם קילינג אינסטינקט. שחקנים כמו כריסטיאן טייו או בויאן קרקיץ' יכולים להיות שחקנים משלימים ליד מסי. שחקן כמו סוארס? בחיים לא".

עוד באותו נושא

ספרד: רק 0:0 לברצלונה בחטאפה, הפער של ריאל: 4 נקודות

לכתבה המלאה
לואיס סוארס שחקן ברצלונה. Denis Doyle, GettyImages
"לא מספיק רע". לואיס סוארס/GettyImages, Denis Doyle
  • עוד באותו נושא:
  • ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully