וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבן ראקיטיץ': "ליאונל מסי הכי טוב בעולם והכי טוב בהיסטוריה"

ברצלונה ממשיכה להתמוגג מהפרעוש אחרי השלושער האדיר בדרבי. פיקה: "כבר אין מה להגיד עליו, תענוג שהוא משחק איתנו". ריאל מדריד השעתה 17 אוהדים שקיללו את מסי. וגם: המספרים של הפנומן

שחקן ברצלונה ליאונל מסי חוגג. AP
ושמישהו ינסה לעצור אותו. מסי/AP

המספרים של מסי

* נתחיל במספר החשוב מכולם: מסי הפך למלך שערי הדרבי הקטלאני בכל הזמנים, עם 12. הוא עקף את ססאר, לו היו 11.

* אם 12 שערים מול קבוצה מסוימת נשמע לכם כמו הרבה, רק נציין שמול סראגוסה (13), ריאל מדריד (14), אתלטיקו מדריד (17), אוסאסונה (17) וסביליה (18) יש לו יותר כיבושים.

* לראשונה מאז מאי 2012, סיפק הפרעוש שני משחקי בית רצופים עם שלושער.

* מאז שכריסטיאנו רונאלדו הגיע לריאל מדריד, בקיץ 2009, יש לו 200 שערים. למסי, החל מהערב, יש 202. הבא אחריהם? קארים בנזמה (80).

* הפרעוש גם התקרב לפסגת טבלת כובשי השלושערים בכדורגל הספרדי (כולל גביעים). הערב הוא עקף את אלפרדו די סטפנו בדרך לשלושער ה-29 שלו - שניים פחות מתלמו סארה. לרונאלדו, אגב, יש 27.

* גם סארה, אותו עקף מסי בדרך לפסגת מבקיעי הלה ליגה: הוא, את 253 שערי הליגה שלו, הבקיע בגיל 33. מסי עשה זאת בגיל 27.

* מסי הפך לשחקן הראשון בתולדות ברצלונה שמגיע ל-400 שערים (כולל משחקי ידידות). כעת יש לו 402: 256 בליגה, 74 בליגת האלופות, 10 בסופרקאפ הספרדי, 1 בסופרקאפ האירופי, 4 בגביע העולם לקבוצות ו-29 במשחקי ידידות.

* רק דני אלבס (35) ואנדרס אינייסטה (31) בישלו יותר פעמים למסי מצ'אבי (23), שבישל לו הערב.

* השנה יש למסי 33 שערים. השיא שלו עומד על 59, ב-2012, אך הוא כבר עבר את הכמות שסיפק אשתקד (28).

* שימו לב למאזן של מסי בימי ראשון: 110 הופעות, 110 שערים, 30 בישולים.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי חוגג עם ניימאר. AP
גם ניימאר נתן אהבה/AP

"השער הראשון של מסי היה גורלי עבורנו", הודה לואיס אנריקה בסיום. "שיחקנו מחצית ראשונה טובה אבל לא הצלחנו להשלים את העבודה. במחצית השנייה הפכנו את המשחק, היינו יותר שוטפים ואפקטיביים. מסי היה חשוב מאוד לנו לא רק בשערים שלו, אלא גם במצבים שייצר וגם בהגנה".

אנריקה נשאל על ההחלטה של ריאל מדריד להשעות 17 אוהדי שקראו קריאות נגד מסי במהלך ה-0:3 על סלטה ויגו, והשיב: "רק 17? כל דבר שנעשה נגד התנהגות אלימה הוא טוב מאוד, אבל אם נעיף כל מי שיקלל נישאר לבד באצטדיון. אני לא יודע איפה עובר הגבול".

ג'רארד פיקה, שכבש את השער השלישי, הוסיף: "במחצית הראשונה לא היינו טובים, אבל בשנייה היינו מאוד מאורגנים. ההבדל היה מסי. אין לי כבר מילים. זה תענוג שהוא משחק איתנו כל כך הרבה שנים, הוא נותן לנו כל כך, כל כך הרבה".

איבן ראקיטיץ' הוסיף: "אני חוזר על עצמי, כנראה שמחר אביא לו עוד כדור כדי שיחתום לי. הוא מדהים, הכי טוב בעולם והכי טוב בהיסטוריה. אני חושב שהוא יזכה בכדור הזהב".

גם המנהל הספורטיבי אנדוני סוביסרטה שיבח את כוכבו: "הוא העניק לנו כל כך הרבה אושר ולא נראה שהוא מתכוון לעצור. אנחנו ברי מזל שהוא משחק אצלנו".

ובינתיים, במדריד יצאו בדיווח מעניין מאוד שלפיו ריאל מדריד השעתה 17 אוהדים שקיללו את מסי במשחק האחרון של הקבוצה מול סלטה ויגו. בריאל החליטו לפעול במהירות אחרי שהבינו שהם ייקנסו ואולי יועמדו לדין על ידי ההתאחדות על התקרית הזו וצעד המנע הזה עשוי להקל על העונש. בנוסף, המועדון החליט גם לסגור חלקית את היציע שממנו נשמעו הקללות בניסיון להפסיק את התופעות הללו לצמיתות.

עוד באותו נושא

ספרד: שלושער גדול למסי, 1:5 לברצלונה על אספניול בדרבי

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה ליאונל מסי. AP
העולם לרגליו. מסי/AP
בתחילת הדרבי הכל הלך למסי קשה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully