וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעד שמגביר במעט את הסיכוי לכך שגל מקל יחזור למכבי ת"א

30.11.2014 / 9:58

אלופת אירופה מעוניינת בגארד, שכנראה לא יגיע ללייקרס לאור הדיווחים על כך שהם מעוניינים לצרף את ארל קלארק כשחקן ה-16 נוכח פציעתו של קסביאר הנרי. רנדל נרשם למשחק מול הרצליה

עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב ממשיכה לבדוק מועמדים לחזק את הקבוצה לקראת שלב הטופ 16. אחד מהשחקנים אותם מכבי רוצים לראות בקבוצה הוא גל מקל. מקל הבהיר לפני מספר שבועות למכבי תל אביב שהוא רוצה להמשיך ב-NBA, על כן במועדון ממתינים לראות את ההתפתחויות לגבי הגארד.

מה שמגביר את הסיכוי שמהלך הגעתו של מקל לצהובים יתרחש בסופו של דבר, הוא העובדה כי דלת נוספת צפויה להיסגר בפני הרכז בארצות הברית. הג'נרל מנג'ר של לוס אנגל'ס לייקרס, מיץ' קופצ'ק, הודיע הלילה כי הגיש בקשה להחתמת שחקן 16 בסגל במקומו של קסביאר הנרי שקרע את גיד אכילס, אך הדיווחים מעבר לים מלמדים כי מי שיחתום בקבוצה הוא ארל קלארק, שהוזכר כמועמד למכבי. אם הלייקרס, שכזכור התרשמה ממקל במהלך שני ימי אימונים לפני כשבוע, תרצה לצרף את הרכז הישראלי, היא תצטרך לשחרר שחקן אחר מהסגל, מה שכרגע לא נראה הגיוני.

במקביל, במכבי תל אביב ממשיכים לנסות לאתר גבוה לקבוצה. הצוות המקצועי רוצה לשחרר שלושה שחקנים: מרקיז היינס, אלכס מאריץ', עליו הוחלט סופית כי לא ימשיך, ונייט לינהארט. אגב, מאריץ' סובל מחבלה בפרק הירך, מטופל בפיזיותרפיה, ובשלב זה צפוי לנוח כשבוע.

עוד בתחילת העונה מכבי תל אביב רצתה את גל מקל

גל מקל דאלאס מאבריקס. AP
במכבי תל אביב מחכים. גל מקל/AP

כשברקע עדיין מהדהדת התבוסה לצסק"א מוסקבה, בקבוצה מנסים לשוב לשגרה. במקביל לאימונים, הקבוצה תקיים הבוקר (ראשון) סדרת פרסומות לקידום מועדון האוהדים הרשמי שלה - מכביסט. מרקיז היינס התייחס להפסד ביום חמישי לצסק"א מוסקבה: "אנחנו עדיין מצויים בתהליך ומנסים לעבור את המשוכה. היו לנו במשחק רגעים בהם קיבלנו הזדמנות. היינו פשוט צריכים להשתלט עליה. אולי אם היינו מצליחים לבצע עוד כמה מהלכים והיתרון היה עובר אלינו, אז המשחק היה שונה לחלוטין, אבל הם היו אלה שעשו את המהלכים והצליחו להגדיל את הפער".

היינס הוסיף: "עונת כדורסל היא כמו ריצת מרתון ולא ריצת ספרינט. בשנה שעברה צסק"א ניצחה פעמיים את מכבי גם וזה הסתיים בסוף בניצחון של מכבי. אפשר בהתחלה לרוץ בספרינט אבל זה תהליך והקבוצה שלהם שנהנית מהמשכיות משחקת ביחד יותר זמן מאיתנו. בסופו של דבר השאלה היא היכן אתה נמצא ביוני ולא היכן אתה נמצא בנובמבר. אסור להגיב בצורה מוגזמת לניצחונות מוחצים או לתבוסות, ברור שכשחקנים תחרותיים אנחנו לא רוצים להפסיד, אבל אנחנו גם יודעים שהיינו קרובים מאוד ואם היינו מבצעים עוד מספר מהלכים, זה היה משחק שונה לחלוטין".

בתוך כך השתפר מצבו הרפואי של בריאן רנדל, הסובל מקרע בשריר הארבע ראשי. רנדל נרשם למשחק מחר מול בני הרצליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מרקיז היינס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"השאלה היא היכן אתה נמצא ביוני ולא היכן אתה נמצא בנובמבר". היינס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully