וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: הרוש וגביש התעמתו, יוסי מזרחי סילק אותם מהאימון

27.11.2014 / 17:55

תיקול חריף בין השניים הוביל לעימות. השניים נשלחו לחדר ההלבשה ולאחר מכן התאמנו בנפרד. בלדב: "אם לא נקבל כסף, מכבי נתניה עלולה ללכת לפירוק". קיימת סבירות גבוהה שנתניה תיאלץ למכור שחקן בינואר. גם סטנדרד בעקבות קאיודה

one

עצבים באימון מכבי נתניה. מאמן הקבוצה יוסי מזרחי העיף את שמעון הרוש ועודד גביש אחרי עימות פיזי ביניהם. הכול החל לאחר תיקול חריף בין השניים שהיה על הדשא הרטוב. מכאן החלו השניים בדחיפות וקללות עד שמזרחי ועוזרו שי הולצמן שלחו אותם לחדר ההלבשה. בהמשך קיימו השניים, כל אחד בנפרד, אימון ריצה קל ללא השחקנים. גביש בכל מקרה לא תוכנן לפתוח בהרכב בשבת וספק אם התנהגותו של הרוש תגרור את ניפויו מההרכב מול הפועל באר שבע. אחד השחקנים שהיה עד לתקרית אמר: "אין קשר למצב הכספי ולחוסר הוודאות. זה היה תיקול קצת מסוכן שהתפתח לדחיפות ומגע פיזי. אלה דברים שקורים מדי פעם בקבוצות כדורגל".

באימון הערב הפתיע מזרחי כאשר נתן את גופיית ההרכב לרומני גבריאל ג'ורגו' שכבר זמן רב לא ראה דשא. ג'ורג'ו תורגל בקישור האחורי על חשבון עומר צלישר כאשר לצידו המשיך הברזילאי רומאריו פירס שאמור לפתוח. עוד שינוי בהרכב לעומת זה שפתח מול הפועל רעננה בשבת האחרונה, יהיה שובו של עמית בן שושן לאחד עשר במקום דיא סבע. בשאר העמדות לא אמורים להיות שינויים.

שמעון הרוש שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
ספק אם התנהגותו תגרור ניפוי מההרכב. שמעון הרוש/ברני ארדוב

חוסר הוודאות במכבי נתניה נמשך, והבוקר (חמישי) צייר חבר ההנהלה קובי בלדב תסריט מאוד עגום, וקבע: "מכבי נתניה בדרך לפירוק". יחד עם זאת, קבע חבר ההנהלה ויושב ראש מחלקת הנוער שייתכן עדיין תסריט שבו הקבוצה תעמוד על הרגליים, אבל זה בתנאי שיתקיימו מספר תנאים.

"כדי שמכבי נתניה לא תתפרק, אנחנו חייבים בהקדם שאלי שגב יזרים כסף או שהבקרה תצליח להשיג את הערבויות מהבנקים באנגליה", המשיך בלדב. "אם אחד התנאים הללו יתקיים, נוכל להתקדם, אבל גם אז נצטרך למכור שחקן בחודש ינואר כדי לא לסיים את העונה הזו בגירעון משמעותי".

עוד באותו נושא

ססואולו מתעניינת בקאיודה, קבוצתו לשעבר דוחפת לעסקה

לכתבה המלאה
קובי בלדב מנכ"ל מכבי נתניה. שלומי גבאי
"בבנקים באנגליה יש ערבויות בגובה של שישה מיליון שקלים. מדובר בסכום שייתן לנו הרבה אוויר". בלדב/שלומי גבאי

בלדב הוסיף: "בבנקים באנגליה יש ערבויות בגובה של שישה מיליון שקלים. מדובר בסכום שייתן לנו הרבה אוויר, אבל גם הוא יצריך את מכירתו של לארי קאיודה על מנת שנסיים את העונה בצורה מאוזנת. צריך לשים את הדברים על השולחן. המצב קשה מאוד ואם לא נקבל כסף בהקדם, מכבי נתניה עלולה ללכת לפירוק".

בבלגיה ובניגריה מפרסמים ביממה האחרונה כי סטנדרד ליאז' הצטרפה לרשימת המתעניינות בקאיודה. הבלגים יציעו חוזה בגובה 1.75 מיליון יורו כדי לצרף את החלוץ. כזכור, אתמול פרסמנו כי ססואולו מתעניינת גם היא בשחקן כאשר הארטלנד הניגרית, קבוצתו לשעבר, דוחפת לעסקה וזכאית ל-30 אחוז מסכום המכירה העתידית של החלוץ.

עדכון ראשון: 12:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully