וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססואולו מתעניינת בקאיודה, קבוצתו לשעבר דוחפת לעסקה

26.11.2014 / 10:06

הארטלנד הניגרית זכאית ל-30 אחוז מסכום המכירה העתידית של חלוץ מכבי נתניה ואנשיה מנסים לשדך אותו לקבוצה האיטלקית. במצב הנוכחי קשה לראות אותו מגיע לקבוצה ישראלית אחרת

one

בקבוצת הארטלנד הניגרית עוקבים בעניין אחר האפשרות שלארי קאיודה ימכר ממכבי נתניה. לאור ההתפתחויות במועדון וההצהרה של אלי שגב שהוא מתכוון לעזוב את הקבוצה בקרוב, הזכירו הניגרים לנתניה כי הם מחזיקים ב-30 אחוז מכרטיסו של החלוץ המוכשר, ושיש להם זכות להטיל וטו על כל עסקת מכירה שלא תיראה להם. העובדה כי הניגרים מחזיקים בשליש מהזכויות על הכרטיס, מסבירה מדוע מתעקש שגב על סכום מכירה של 1.5 מיליון יורו.

על פי גורמים המקורבים להארטלנד, קבוצת ססואולו האיטלקית מגלה עניין רב בקאיודה. דיסק עם ביצועיו של השחקן הגיע אל הסקאוט הראשי של הקבוצה וזה התרשם. ההתעניינות של ססואולו מצטרפת לזו של קייבו ורונה, שכבר זמן רב עוקבת אחרי הניגרי בן ה-21.

במכבי נתניה יודעים שהעניינים סביב קאיודה מאוד סבוכים וזה עוד לפני ההצהרה של השחקן בוואלה! ספורט לפיה הוא אינו רוצה לעבור לשום קבוצה אחרת בישראל. גורם במועדון העריך שכל ההתפתחויות האחרונות עלולות להרחיק את מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, שגילו בו עניין רב לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully