וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאיודה: "שיהיה ברור - אני לא עוזב את מכבי נתניה העונה"

23.11.2014 / 17:13

החלוץ זועם נוכח השמועות על מעבר למכבי חיפה או מכבי תל אביב, ופנה לאוהדים: "אי אפשר לעשות שום מהלך בלי הסכמתי. נתניה נתנה לי במה, היא צריכה להרוויח עליי. מקווה לתשובות משגב"

one

לארי קאיודה כועס. כבר כמעט שבועיים מאז שהבעלים של מכבי נתניה אלי שגב הודיעה על עזיבתו הצפויה, ומדי יום מתפרסמות ידיעות על עתידו של החלוץ הניגרי המצוין של מכבי נתניה. את הריקושטים מקבל קאיודה מאוהדי הקבוצה, שמציפים אותו בפניות כמעט מדי שעה, ומפצירים בו להישאר במועדון ולא לעזוב. "אני לא מבין מה קורה כאן", אמר קאיודה לוואלה! ספורט, "הרי אי אפשר לעשות שום מהלך בלי הסכמתי. אלה החוקים הברורים של פיפ"א. אף אחד לא יוכל למכור אותי בלי לדבר איתי קודם. צריך לשאול מה אני חושב ולבקש את הסכמתי לפני שעושים איזשהו צעד".

קאיודה מספר על ניסיונות לאתר את הבעלים אלי שגב. "צלצלתי לאלי מספר פעמים ושלחתי לו הודעות לסלולרי אבל הוא לא חזר אליי. אני מאוד מקווה לשמוע ממנו בקרוב ואני מצפה לתשובות לכל השאלות שלי. אומרים לי שמדברים עליי עם בית"ר ירושלים, עם מכבי חיפה, עם מכבי תל אביב וקבוצות באירופה. העמדה שלי מאוד ברורה - אני לא מתכוון לעזוב את מכבי נתניה העונה. לא אעזוב בחודש ינואר. אני אוהב את המועדון הזה. יש לי מחויבות לאוהדים ואיש לא יוכל להגיד לי לעזוב בלי לדבר איתי ולשאול את דעתי".

שחקן מכבי נתניה, לארי קאיודה. ברני ארדוב
לא הולך לשום מקום. קאיודה/ברני ארדוב

קאיודה, כמו שאר השחקנים, לא קיבל את משכורת אוקטובר והוא כבר קיבל ייעוץ על כך שאם גם המשכורת הבאה לא תשולם הוא יוכל לפנות לפיפ"א ולדרוש את שחרורו בחודש ינואר ללא תמורה. החלוץ יודע את החוק אך לא מעוניין להפעיל אותו. "אני לא רוצה שמכבי נתניה תיפגע. אני רוצה להתקדם בקריירה שלי ולהגיע למועדון באירופה, אבל לא חושב שזה יהיה הוגן שמכבי נתניה לא תקבל עליי כסף. מכבי נתניה נתנה לי את הבמה, היא צריכה להרוויח עליי משהו ואני רוצה לעזוב אותה בטעם טוב. אני מקווה שאלי שגב יעמוד במילים שלו ושמה שהבטיחו לנו רועי דניאל וקובי בלדב ימומש ושנקבל את המשכורות בקרוב", אמר קאיודה.

ויש רק דבר אחד שמפריע לקאיודה ועל כך אמר: "אני מאוד אוהב את האוהדים שלנו. הם בקשר טוב מאוד איתי ואני מאוד רוצה שהם יעודדו גם את השחקנים אבל גם את המאמן. הקללות לעבר יוסי מזרחי והקריאות להתפטרותו לא עושות טוב לאווירה של הקבוצה. אנחנו יחידה אחת. עלינו כך לליגה הראשונה. אנחנו אולי בתקופה לא הכי טובה אבל עשינו נקודות וגם הכדורגל היפה יגיע בהמשך. הקהל צריך להיות איתנו ועם המאמן שהוא המנהיג שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בעלי מכבי נתניה אלי שגב. ניב אהרונסון
קאיודה מחכה לתשובות. אלי שגב/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully