וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ האריך בארבע שנים את חוזהו במכבי תל אביב

23.11.2014 / 14:45

קרויף החמיא לבלם הצעיר: "שחקן מהסוג שצריכים לשמור". פאקו מתכונן לקרית שמונה: "היא בבירור הקבוצה הטובה בליגה עד עכשיו" (ב', 20:55, ער' 1), זהבי יחזור מהרחקה, ברק לוי בשער

צילום: קובי אליהו עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב נערכת לעוד משחק גדול. אלופת השנתיים האחרונות תצפין מחר (שני, 20:55, ערוץ 1) לקרית שמונה, שם תתמודד מול הקבוצה היחידה שמקדימה אותה בטבלת ליגת העל. הצהובים, שהתאוששו מאירועי הדרבי עם ניצחון על מכבי נתניה, יקבלו בחזרה את ערן זהבי שהיה מורחק באותו משחק, אחר יחסרו את חואן פאבלו, שראה אדום מול נתניה. בין הקורות יעמוד הפעם ברק לוי (בהנחה ששרן ייני לא "יזכה" שוב בתפקיד) ובמכבי מאמינים שהוא מסוגל לעשות את העבודה מול הקבוצה של ברק בכר, שנראית מצוין עד כה העונה והיא היחידה בליגה שטרם הפסידה.

מכבי תל אביב האריכה את חוזהו של דור פרץ בארבע שנים וישחק בשורות הצהובים עד 2017/18. "אנו שמחים לבשר כי דור פרץ התחייב על המשך דרכו במועדון כשחתם על הארכת חוזה לארבע שנים נוספות", אמר המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף לאתר המועדון. "דור הוא כישרון צעיר ומבטיח ושחקן מהסוג אותו אנחנו צריכים לשמור במכבי. אנו יודעים שהוא יכול רק להשתפר ומקווים שנצליח להדריך אותו בדרך לקריירה ארוכה ומוצלחת במועדון".

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
פאקו מלא במחמאות/קובי אליהו
"החוקים לא הוגנים כלפינו, אבל זה כבר לא בשליטה שלנו. אנחנו רק צריכים להתכונן כמו שצריך למשחק מול קרית שמונה ולנסות לנצח"

המאמן פאקו אייסטרן אמר לקראת המשחק: "אנחנו פוגשים מחר את המוליכה והקבוצה הכי טובה עד עכשיו. אני לא יכול לשלוט במזג האוויר. נראה מה יהיו התנאים וננסה להתמודד איתם. אין לנו ברירה אחרת. בדרך כלל, כשאתה יוצא למשחק חוץ מול המוליכה, היא זו שצריכה לנסות לנצח את המשחק. קרית שמונה היא אולי הקבוצה הכי מצליחה בישראל בחמש השנים האחרונות, אף קבוצה לא זכתה ביותר תארים מהם בתקופה הזו".

על החילוף הכפוי בשער: "ברק לוי במכבי כי יש לו את כל היכולות שצריך כדי להיות כאן. קרית שמונה היא הקבוצה הכי טובה העונה בבירור. הם היחידים שהוכיחו עד עכשיו שמגיע להם להיות במקום הראשון. אנחנו צריכים לשחק את הכדורגל שלנו. אם נציג את הרמה הכי גבוהה שלנו, יהיה לנו צ'אנס. אם לא, אין לנו צ'אנס שם. אנחנו האויב הכי גדול של עצמנו".

על הנקודות שיורדו או יישארו לאחר ההכרעה הסופית של בית הדין: "נצטרך לעשות קצת יותר מהקבוצות האחרות, כי הולכים להוריד לנו חמש נקודות וזה משהו שאני חושב שהוא לא הגיוני בכלל. אבל אני לא רוצה לעסוק בזה יותר. זה קרה, החוקים לא הוגנים כלפינו, אבל זה כבר לא בשליטה שלנו. אנחנו רק צריכים להתכונן כמו שצריך למשחק מול קרית שמונה ולנסות לנצח. הם עוד לא הפסידו העונה ונצטרך להיות במיטבנו. לא נשנה את הסגנון שלנו. כדי להיחשב ליותר טובים מהם, אנחנו צריכים להראות את זה. אמרתי לשחקנים שאני רוצה להרוויח את הזכות להיות במקום הראשון ולהיאבק על האליפות".

על התמונה המדוברת שדלפה מחדר ההלבשה: "הדברים שאמרתי לשחקנים יישארו בחדר ההלבשה. אני מקווה שגם הם ישאירו שם את הדברים. יש הרבה פפארצי...".

על הניצחון של ישראל מול בוסניה: "ההופעה של הנבחרת הייתה נהדרת. הם הראו את היכולת שלהם וזה מצוין עבור ישראל, להראות שיש בה גם דברים אחרים ממה שמראים בחדשות הבינלאומיות כל הזמן".

איתן טיבי הוסיף: "אין ספק שקרית שמונה בשנים האחרונות, גם לפני האליפות, היא קבוצה מדהימה עם מרקם חברתי טוב, שאני מכיר. רואים את התוצאות, יש להם שחקנים מאוד טובים. עד היום התעסקנו רק בעצמנו וצריך להמשיך. המטרות שלנו ברורות ואני מאמין שנגשים אותן. אנחנו לא רוצים לספוג בשום משחק. אנחנו בתהליך כרגע ועם הזמן זה יבוא ולא נספוג. זה עניין של זמן. אנחנו קבוצה מצוינת וגם אם אנחנו סופגים, אנחנו מראים את העליונות שלנו. יש לנו משחק חוץ קשה ואני מאמין שנהיה בסדר. אני רוצים לעשות משהו שעדיין לא נעשה".

עוד באותו נושא

בטוב וברע: התלות של הפועל באר שבע במאור בוזגלו

לכתבה המלאה

עדכון ראשון: 10:22

באימון מכבי תל אביב היה מאוד שמח הבוקר:

קובי אליהו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully