וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייה: שיא ישראלי חדש לעמית עברי ב-100 חזה

עברי קטפה את מדליית הזהב באליפות הונגריה הפתוחה בבריכות קצרות עם זמן של 1:06.35 דקה ושיפרה את שיאה האישי ביותר משנייה וחצי. מדליות זהב וארד לדוד גמבורג, ארד לטומרקין

עמית עברי שחיינית ישראלית, משמאל. איגוד השחייה
הישג מרשים. עמית עברי, משמאל/איגוד השחייה

הישג נהדר לעמית עברי: השחיינית הישראלית ניצחה הערב (חמישי) במשחה למרחק 100 מטר חזה באליפות הונגריה הפתוחה בבריכות קצרות וקבעה שיא ישראלי עם זמן של 1:06.35 דקה והקדימה את אלופת העולם ההונגריה קטינקה הוסזו שניצחה בכל משחקי סבב הגביע העולמי השנה. עברי שיפרה את שיאה האישי מאוקטובר 2013 (1:07.90 דקה), ומדובר ברגע חשוב מבחינתה לקראת אליפות העולם בשחייה שתיערך בקטאר בעוד פחות מחודש.

מדליית זהב נוספת לישראל העניק דוד גמבורג במשחה 100 גב. גמבורג קבע תוצאה מצוינת של 51.81 שניות. היום המצוין של גמבורג נמשך גם עם מדליית ארד במשחה למרחק 50 מטר חופשי עם 22.53 שניות. יעקב טומרקין השיג מדליית ארד במשחה למרחק 200 מטר מעורב אישי עם זמן של 1:57.02 דקה.

אליפות הונגריה הפתוחה נפתחה היום ותימשך עד שבת כאשר התחרות מהווה הכנה וחימום מבערים לקראת אליפות העולם בדוחא. את הנבחרת הישראלית מייצגים גיא ברנע, יעקב טומרקין, גל נבו, דוד גמבורג ועמית עברי יחד עם המאמן הלאומי ליאוניד קאופמן. לפני התחרות הבהיר קאופמן כי המטרה היא שהשחיינים יקבעו תוצאות שהן איטיות בכ-2-3 אחוזים מתוצאות המטרה לאליפות העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • עמית עברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully