וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוסלב קלוזה הודיע על פרישה מנבחרת גרמניה

מלך שערי המונדיאל מסיים את דרכו במדים הלאומיים בגיל 36: "אין דרך טובה יותר להיפרד מאשר אחרי זכייה בגביע העולמי"

מירוסלב קלוזה הודיע היום (שני) רשמית על פרישתו מנבחרת גרמניה. החלוץ האגדי שחגג הקיץ את יום הולדתו ה-36, והפך למלך שערי המונדיאל בכל הזמנים לפני שהיה שותף לזכייה ההיסטורית של גרמניה באליפות העולם הרביעית שלה, שקל בשבועות האחרונים להמשיך לקמפיין נוסף ולקחת חלק במוקדמות יורו 2016, אך לבסוף החליט לסיים את דרכו במדים הלאומיים ולהתרכז בקריירה האישית שלו בלאציו.

מריו גצה עם מירוסלב קלוזה שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
מסתבר שזה היה אקורד הסיום שלו. קלוזה מוחלף על ידי גצה/GettyImages

קלוזה, שנולד בפולין והיגר עם הוריו לגרמניה בגיל 8, רשם 137 הופעות במדי הנבחרת, 13 פחות מלותר מתיאוס שמחזיק בשיא כל הזמנים של המנשאפט, במהלכן כבש לא פחות מ-71 שערים, שהפכו אותו למלך שערי הנבחרת אי פעם. משחק הבכורה שלו היה במרץ 2001 כשעלה כמחליף מול אלבניה וכבש את השער המכריע בניצחון 1:2, ומשחקו האחרון היה גמר המונדיאל האחרון בו הוחלף בדקה ה-88 על ידי מריו גצה, שכזכור כבש את שער הניצחון ב-0:1 על ארגנטינה בהארכה.

"הזכייה במונדיאל הייתה חלום שהתגשם", אמר קלוזה. "נהניתי מאוד במדי הנבחרת והיו לי כמה רגעים מדהימים, כך שאין דרך טובה יותר עבורי להיפרד מהנבחרת מאשר לזכות בגביע העולמי. ההצלחה הקבוצתית תמיד באה ראשונה מבחינתי, והגענו למטרה שקבענו לעצמנו. אבל השגתי גם כמה יעדים אישיים. אני חלוץ והמטרה שלי היא לכבוש, אבל מעולם לא שיחקתי בשביל שיאים, תמיד כדי לעזור לקבוצה, והייתי צריך לסמוך על חבריי לקבוצה כדי להצליח, אז אני רוצה להודות לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully