וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ לאהם פרש מנבחרת גרמניה

המגן בן ה-30 של מחזיקת הגביע הטרייה הדהים כשהחליט לסיים את דרכו הבינלאומית: "ההחלטה התגבשה במהלך השנה"

פיליפ לאהם, סמי חדירה חוגגים עם הגביע. רויטרס
פורש בשיא. לאהם עם הגביע/רויטרס

פחות משבוע אחרי הזכייה בגביע העולם, ונבחרת גרמניה הולכת לעבור לא מעט שינויים בתקופה הקרובה כאשר הראשון שבהם הוא הודעת פרישה דרמטית של המגן פיליפ לאהם ממדי הנבחרת. קפטן הנבחרת בן ה-30 שעמד במרכז הקמפיין האחרון של אלופת העולם הטרייה והתכבד להניף את הגביע מול רבע מיליון האוהדים שקיבלו את גרמניה עם שובה.

"דיווחתי ליוגי לב על החלטתי כבר ביום שני", צוטט לאהם ב-'בילד', שהיה הראשון לדווח על הפרישה. "ההחלטה הזו התגבשה אצלי במהלך השנה האחרונה. אני שמח מאוד שהדברים התחברו יחד עם הזכייה בגביע העולם. צלצלתי הבוקר לנשיא ההתאחדות הגרמנית וולפגנג נירסבאך והודיתי לו ולכל השאר בהתאחדות על השנים האחרונות".

לאהם משחק בבאיירן מינכן מאז 2002 ורק בחודש שעבר הוא האריך את חוזהו אצל הבווארים בארבע שנים. במדי באיירן הוא התכבד לזכות כבר בשש אליפויות ובשישה גביעים והיה שותף לזכייה אחת בליגת האלופות. לאהם חותם קריירה עשירה במדי הנבחרת עם 113 הופעות וחמישה שערים. המגן שיחק בכל הנבחרות הצעירות של גרמניה, ומלבד רגע השיא שלו עם הנפת גביע העולם הוא התכבד להגיע לגמר היורו ב-2008.

לאהם הוא הקפטן הרביעי של נבחרת גרמניה שזוכה להניף גביע ועשו זאת לפניו פריץ וולטר (1954), פרנץ בקנבאואר (1974) ולותר מתיאוס (1990). מי שעשוי להצטרף אליו בימים הקרובים הוא מירוסלב קלוזה. החלוץ בן ה-36 אמר אתמול לאתר הרשמי של ההתאחדות הגרמנית וגילה שהחלטתו בנושא תתקבל בקרוב: "אני עדיין לא יודע אם אמשיך במדים הלאומיים, אקח עוד כמה לילות לישון על זה, ואז אקבל את ההחלטה הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully