וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאריאל נקנסה ב-12 אלף יורו בעקבות השלכת הבננה על אלבס

ההתאחדות הספרדית הסתפקה בקנס כספי בלבד. דיווח: מקורבי ניימאר לא יאפשרו לו לשחק נגד אתלטיקו כדי לא לסכנו

דני אלבס שחקן ברצלונה כובש. Laurence Griffiths, GettyImages
עונש לא מרתיע במיוחד. דני אלבס/GettyImages, Laurence Griffiths

ההתאחדות הספרדית החליטה היום (רביעי) לקנוס בסכום של 12 אלף יורו בלבד את ויאריאל בעקבות התנהגות אוהדיה במשחק האחרון מול ברצלונה שבשיאו השליך אחד האוהדים בננה לעברו של דני אלבס. כזכור, האירוע זכה לתהודה רבה ברחבי העולם אחרי שמגנה של ברצלונה לקח את הבננה ואכל אותה, ובהמשך זכה לתמיכה רחבה מצד כדורגלנים נוספים שנקטו באקט דומה כדי לעודד את המלחמה בגזענות.

רבים קיוו שבעקבות אותו מעשה מצד אוהדי ויאריאל תנקוט ההתאחדות הספרדית בעונש חמור יותר כמו סגירה של האצטדיון, אבל בסופו של דבר הוחלט להסתפק בעונש כספי לא משמעותי.

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. AP
המונדיאל מעל לכול. ניימאר/AP

קרב חדש בין ברצלונה לברזיל? בתקשורת הברזילאית מדווחים שצוות הייעוץ של ניימאר, חלוץ נבחרת ברזיל וברצלונה, מנסה ללחוץ על המועדון שלא לשתף אותו עד תום העונה, על מנת לשמור על כשירותו לגביע העולמי.

על פי הדיווח בברזיל, יועציו של ניימאר "בטוחים" שהחלוץ לא ייקח חלק במשחק של ברצלונה מול אתלטיקו מדריד ב-18 במאי, במשחק שעשוי להכריע את האליפות. ניימאר לא משחק מאז החודש שעבר, כשנפצע ברגלו השמאלית. ב-17 באפריל ברצלונה הודיעה שהוא ייעדר חודש.

"ניימאר רוצה לקחת חלק במשחק הזה, אבל האנשים סביבו ששולטים לו בקריירה לוחצים עליו ומשכנעים אותו לא לסכן את המונדיאל", כתבה מוניקה ברגמו, הידועה כמקורבת לניימאר, "בסביבתו מתעקשים שהוא חייב לנוח עד שיתאושש מהפציעה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לואיז פליפה סקולארי מאמן נבחרת ברזיל במסיבת עיתונאים. רויטרס
מתכנן הפתעות? סקולארי/רויטרס

עוד בנושא:

* סגן נשיא ברצלונה קרלס וילארובי הודה: "חתמנו עם ניימאר על חוזה מקדים, בגלל לחץ של הקבוצה השנייה, שכפתה עלינו להחתים אותו עונה מוקדם מדי. הדבר הזה השפיע מאוד על היציבות הכלכלית שלנו העונה".

* כריסטיאנו רונאלדו מביע אמון בניימאר: "אני חושב שהוא שחקן מצוין, הוא הוכיח הרבה פעמים שצפוי לו עתיד גדול. ההתאקלמות שלו לברצלונה לא הייתה הכי טובה, היו לו קצת בעיות בהתחלה, אבל אין לי ספק שיש לו את הפוטנציאל להפוך לשחקן הטוב בעולם".

* בברזיל כבר מתחילים להילחץ לקראת פרסום הסגל של הסלסאו למונדיאל. המאמן פליפה סקולארי צפוי לפרסם סגל רחב של 30 שחקנים, לפני שיפרסם את הסגל הסופי של 23 שחקנים ב-2 ביוני. בינתיים סקולארי מבטיח ש"תהיה הפתעה אחת או שתיים", כשההערכות הן שרוביניו ייכנס לסגל, על אף הכושר המאכזב שהוא מציג לאחרונה, וזאת בזכות "קשריו האישיים הטובים עם ניימאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully