וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי וברצלונה סיכמו כספית, הכוכב דורש את אגוארו

על פי "ספורט" הקטלאני, הפרעוש סיכם את התנאים הכספיים וירוויח כ-20 מיליון יורו לעונה בחוזה משודרג, אך לפני שיחתום הוא מציב שורה של דרישות: צירופו של חברו הטוב ממנצ'סטר סיטי וארגנטינה, הישארותו של השוער חוסה מנואל פינטו ומספר תנאים נוספים

שחקני נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי, סרחיו אגוארו. Natacha Pisarenko, AP
דורש את חברו הטוב. מסי ואגוארו/AP, Natacha Pisarenko

זה זמן רב שברצלונה עמלה על שדרוג חוזהו של ליאונל מסי, ואפשר שהערב (שלישי) הושגה פריצת דרך במגעים. חורחה מסי, אביו של ליאו וסוכנו, נפגש עם ראשי ברצלונה ועל פי דיווח בערוץ הטלוויזיה "לה סקסטה", הושג סיכום בין הצדדים. על פי המתווה המסתמן, חוזהו הנוכחי של מסי עד 2018 ישודרג והוא ירוויח כ-20 מיליון יורו לעונה עם בונוסים בסך 4 מיליון יורו נוספים. כמו כן, דנים הצדדים על אופציה להאריך את החוזה הקיים בעונה נוספת, עד 2019. סעיף היציאה בחוזהו של מסי יוותר בעינו, וימשיך לעמוד על לא פחות מ-250 מיליון יורו.

על פי "ספורט" הקטלאני, הדבר היחיד שמונע ממסי לחתום באופן סופי על החוזה הוא הדרישה החד משמעית שלו לצרף לקבוצה את חברו הטוב סרחיו אגוארו ממנצ'סטר סיטי. כמו כן, מסי דורש מברצלונה להשאיר את חוסה מנואל פינטו.

בברצלונה עושים כל ביכולתם על מנת לסגור עם הפרעוש את כל הפרטים לפני סיום העונה ולפני משחקי הגביע העולמי בחודש יוני הקרוב. על פי דיווחים אחרים בספרד, מחלוקת נוספת נסובה סביב ההכנסות מפרסומות ומרצ'נדייז. נכון להיום, מסי עצמו גורף כ-100 אחוז מהרווחים הללו, וברצלונה מעוניינת אף היא לגזור חלק מהסכום.

לפני כשלושה שבועות "ספורט" דיווח שהמועדון הורה לנשיא ברתומיאו להציג בפניו תכנית לעונה הבאה, כאשר הנושא הבוער ביותר הוא כמובן חתימה על חוזה חדש עם מסי.

* עוד בברצלונה: כריסטיאנו רונאלדו, הוא ולא אחר, מנתח את התאקלמותו של ניימאר בקבוצה. "אני חושב שהוא שחקן מצוין. בתקופה האחרונה הוכח שהוא שחקן אדיר לעתיד, עם מרווח עצום לשיפור. יש לו את הפוטנציאל להיות השחקן הטוב בעולם", אמר CR7 בריאיון למגזין ברזילאי. "עברה עליו עונה לא קלה, כי לא תמיד קל להתאקלם בברצלונה במהירות, אבל אין לי ספק שהוא רכש נפלא עבורם.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג. AP
מחמיא לניימאר. כריסטיאנו רונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully