וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמואל שיימן סיכם לשנתיים נוספות במכבי חיפה

23.3.2014 / 17:20

המועדון מימש את האופציה על המגן. בחיפה תקפו את השופט גרינפלד, עתידו של עמאשה יוכרע כשיוחלט על זהות המאמן

one

מגן מכבי חיפה שמואל שיימן סיכם היום (ראשון) לשנתיים נוספות במועדון, זאת לאחר פגישה עם נציגו שחר גרינברג לבין נציגי מכבי חיפה והמנכ"ל איתמר צ'יזיק. במכבי חיפה היו אמורים האם לממש את האופציה עד ל-31 במרץ, ואכן עשו זאת.

"אם גרינפלד לא ראה שני שחקנים מחוץ לרחבה, כנראה שאין לו מקום לשפוט ברמות האלה", כך אמרו שחקני מכבי חיפה בסיום המשחק אתמול (שבת) מול קרית שמונה (1:0). הירוקים עסקו אתמול בעיקר בשופט, שפסק שהעבירה של טאלב טואטחה על אחמד עאבד בדקה ה-67 בוצעה בתוך הרחבה והעניק למקומיים פנדל אותו ניצל ויאם עמאשה כדי לכבוש את שער הניצחון. "זה היה מאבק על כרטיס לאירופה, היה ראוי שהאיגוד יחשוב פעמיים לפני שהוא שולח אותו למשחק כזה".

גורם בכיר במועדון אמר אתמול: "האיגוד שולח שופטים בכירים למשחקים רגישים, אז אולי לא אכפת להם מאירופה. פסלו לתורג'מן גול ניצחון בטדי, נגד בני יהודה הגיע לנו פנדל וגם ברמת השרון. השיפוט נגדנו מגמתי בשבועות האחרונים. עד עכשיו לא התלוננו על שופטים, אולי בגלל זה הם מרשים לעצמם לשרוק כך". חלק משחקני חיפה טענו אתמול כי אחד הקוונים סימן לגרינפלד כי לא היה פנדל, אבל הוא בחר להתעלם. במועדון סירבו לעסוק אתמול בסוגיית עמאשה. הירוקים לא פוסלים אפשרות שיחזור בעונה הבאה, אבל את ההחלטה הזאת יצטרך לקחת המאמן הבא.

לידיעה הראשונית על כך ששיימן צפוי להמשיך במכבי חיפה

עמאשה כבש, קרית שמונה גברה 0:1 על מכבי חיפה

אריק בנאדו עקץ בסיום: "עמאשה יודע לבעוט פנדלים"

דוד רוזנטל על העונש הכפול של עמאשה למכבי חיפה

שחקני מכבי חיפה מתלוננים בפני הקוון. אדריאן הרבשטיין
הקוון סימן שלא היה פנדל? שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

"כל שבוע יש סיפור חדש, במשחק הזה עשינו עבודה יוצאת מן הכלל. כל הקבוצות יודעות שלא קל לשחק פה. הגענו להזדמנויות, ידענו כמה הם מסוכנים בהתקפה ועדיין בלי כמעט לבעוט לשער הם ניצחו ממצב שאסור לדבר עליו", אמר גוסטבו בוקולי. "המטרה היא עדיין להגיע לאירופה. יש עוד תשעה משחקים, אם לכל משחק נבוא עם אותה גישה, יהיה קשה לנצח אותנו. לא יהיה פשוט וקל, אבל יש הזדמנות. יש עוד תשעה משחקים חשובים מאוד, נעשה הכל כדי להגיע למטרה שלנו".

אמיר אדרי ייבדק מחר על ידי הפיזיותרפיסט פיני שרון ובמועדון מעריכים שמדובר במכה יבשה. תמאש פרישקין התלונן לפני המשחק על כאבי בטן והקאות, וזאת גם הסיבה לכך שלא שותף אתמול. בנאדו שינה אתמול את השיטה כששיחק עם שני חלוצים, וישקול להמשיך עימה גם במשחקים הבאים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

עדכון ראשון: 08:04

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully