וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורנס לא צפוי לחתום, מכבי חיפה מחפשת שוער בכיר

18.3.2014 / 11:42

השוער הדני לא הרשים במשחק אימון. שיימן צפוי לסגור השבוע לשנתיים נוספות. חיפה תבנה על חלוץ זר והצעירים בעונה הבאה

one

מכבי חיפה ממשיכה במאמציה להחתים שוער לעונה הבאה ונראה כי היא בהחלט בונה על שוער זר שיחליף את בויאן שראנוב. בימים האחרונים פנתה חיפה לסוכנים זרים וישראלים, שהעריכו כי השיחות הללו יימשכו עד למינוי מאמן לעונה הבאה. השוער הדני מיכאל טורנס לא הרשים במשחק האימון אתמול מול הנוער והסיכויים שיחתום בקבוצה אינם גבוהים. הוא ספג שני שערים במדי הקבוצה הבוגרת, שכבר הובילה 2:0 משערים של גוזלן ושיימן, אך ספגה שני שערים מהצד השני. מאוחר יותר הוא עבר לשחק במדי קבוצת הנוער וספג שער נוסף. טורנס צפוי להמריא היום בחזרה למולדתו.

חיפה תנסה להנחית בשבועות הקרובים מספר שחקנים זרים למבחנים, בניהם קשר וחלוץ. חלק משחקני הקבוצה טוענים כי הדבר עשוי לפגוע במעמדם של שחקנים אחרים, אבל בחיפה מבהירים כי מדובר בהליך שנועד להקל על מציאת זרים לעונה הבאה, ולא מעיד על רצון לשחרר שחקן כזה או אחר. כשליש מהסגל ישוחרר בעונה הבאה, כשאף אחד מהזרים לא צפוי להישאר. לגבי רובן ראיוס, בחיפה ממתינים להחלטת בית הדין בעניינו ואז יחליטו סופית כיצד לפעול. ראיוס אמור לשוחח בקרוב עם רפי דהן וכשמתווכים משני הצדדים מנסם לארגן פגישה בניהם.

במהלך השבוע צפוי המגן שמואל שיימן לקבל הודעה כי האופציה תמומש והוא יישאר לשנתיים נוספות. גם אלון תורג'מן צפוי לסגור. בחיפה רוצים לסגור את סגל החלוצים בשלב מוקדם יחסית. בעונה הבאה היא תתבסס על סגל חלוצים צעיר שכולל את אלון תורג'מן, שובל גוזלן, שחר הירש שחתם בשבוע שעבר, חלוץ זר ברמה גבוהה ואולי עוד חלוץ ישראלי. בשלב זה, תומר חמד אינו מעוניין לחזור לישראל ועדן בן בסט שלא פוסל אפשרות כזו מחוזר גם על ידי מכבי תל אביב, שתציע לו כנראה סכומים גבוהים בהרבה. בחיפה עוקבים אחר מצבו של גילי ורמוט, שכבר עתה נראה שהפועל תל אביב לא תוכל לממן את הישארותו. המכשול העיקרי הוא שכרו – מעל 300 אלף יורו. אייל גולסה יעזוב את מכבי חיפה בקיץ, והיא תנסה למכור את איציק כהן, שראנוב ואולי גם את ראיוס.

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה נוחת בישראל. ניב אהרונסון
יעמוד לדין מחר. ראיוס/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully