וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה: "איבדנו את האיזון, רק באשמתי"

אחרי התיקו המפתיע, מאמן מכבי תל אביב ירה: "בהתחלה ההגנה שלנו הייתה הכי טובה, עכשיו הכי גרועה. אנחנו זקוקים לפגרה". זהבי נפגע וייבדק, ייני התנצל על ההרחקה. סיני: "האמנתי שאפשר לחזור"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

איזה משחק היה הערב (שני) בבלומפילד. מכבי תל אביב אומנם סיימה את המחזור התשיעי כשהיא במקום הראשון בטבלה, אבל כעת, אחרי מחזור שני רצוף ללא ניצחון, היא מובילה על הפועל באר שבע רק בזכות הפרש שערים. זה קרה בגלל שהצהובים שמטו יתרון כפול, בבית, מול מכבי פתח תקוה הצנועה, שהדהימה עם קאמבק גדול ו-2:2. ערן זהבי (פנדל בדקה ה-50) וניקולה מיטרוביץ' (59) כבשו, אבל שער עצמי ביזארי של מאנה (75) אחרי טעות של חואן פאבלו ושער מדהים של דיא סבע לחיבורים שלוש דקות לאחר מכן קבעו חלוקת נקודות בלתי צפויה. אם לא די בצרות של הצהובים, ערן זהבי נפצע והוחלף ואילו שרן ייני הורחק בתוספת הזמן.

סנסציה: רק 2:2 ביתי למכבי תל אביב מול מכבי פתח תקוה

משה סיני מאמן מכבי פתח תקוה עם פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
נפגשו כידידים, נפרדו אחרי דרמה. סוזה וסיני/קובי אליהו

מאמן הצהובים פאולו סוזה אמר בסיום: "השגנו יתרון ורק באשמתי איבדנו את האיזון שעלה לנו בתוצאה. אנחנו נלמד מזה, במיוחד אני, בתקווה שזה לא יחזור בהמשך. בהתחלה ההגנה שלנו הייתה הכי טובה, עכשיו הכי גרועה. אנחנו אחראים לתוצאות. כשאתה סופג שערים זו לא רק ההגנה, אלא כל הקבוצה. יש עכשיו פגרה שאנחנו זקוקים לה. ננסה לחזור עם האנרגיה והפוקוס הדרושים להמשיך. חואן פאבלו הוא השוער הטוב ביותר מבחינתי, השוערים שלי הם הטובים ביותר. אני אומר שוב: אני אשם בכך שהקבוצה איבדה את האיזון במשחק".

עוד הוסיף סוזה: "פגרת הנבחרת מגיעה בזמן אחרי המשחקים שהיה לנו. זו הזדמנות מצוינת להתאושש מנטלית וגופנית. השחקנים עשו דרך יפה, אבל הם לא רגילים לשחק בכזו אינטנסיביות עדיין".

ערן זהבי, שהוחלף בדקה ה-66, סובל מרגל עץ וייבדק בימים הקרובים. שרן ייני אמר לחבריו בחדר ההלבשה: "אני מתנצל על ההרחקה, לא הייתי צריך להתנהג ככה. בתור קפטן אני אמור לשמש דוגמא וזה לא היה אחראי מצידי לעשות את זה". אגב, ייני ספג אדום ישיר בשל הדברים שאמר לשופט שי שטרית והוא עשוי להיות מזומן לועדת המשמעת של ההתאחדות. שטרית יציין בדו"ח השיפוט שייני צעק לעברו "שערורייה". השופט גם יציין שהקפטן הצהוב נכנס בסיום המשחק לחדר השופטים והתנצל על התנהגותו.

המאמן הפתח תקואי משה סיני סיכם בשמחה: "אחרי פיגור של 2:0 מול מכבי תל אביב, שכולם מודעים ליכולות שלה, לחזור ל-2:2 זו בהחלט שמחה גדולה. חשבתי שאפשר לחזור למשחק, ולשמחתי השחקנים שנכנסו עשו גם עבודה הגנתית וגם עזרו לנו להשוות. עכשיו כולם שמחים וממשיכים הלאה למשחק הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
צחי גיגי שוער מכבי פתח תקוה מול שרן ייני מכבי תל אביב. קובי אליהו
התנצל בפני חבריו. שרן ייני/קובי אליהו

ריף פרץ, ששותף הערב לראשונה בליגה מאז החלים מפציעה בקיץ, אמר בסיום: "שמחתי לפחות על זה ששיחקתי אחרי תקופה כל כך ארוכה. אני שמח ששיחקתי אבל לגבי התוצאה ברור שזה מבאס לסיים בתיקו אחרי שהובלנו 2:0".

פרץ נשאל על המחצית השנייה ואמר: "זה קורה, זה חלק מהמשחק. נצטרך לתקן את זה לפעמים הבאות ולהתמודד עם זה. אנחנו קבוצה מספיק חזקה וזה קורה. ברור שזה מאכזב מאוד. הובלנו 0:2 ונצטרך לתקן את הטעויות. גם מול פרנקפורט החזרנו אותם למשחק ואנחנו מספיק חזקים להתמודד עם דברים כאלה".

על הביקורת שיש על חוליית ההגנה: "יש למכבי חוליית הגנה מצויינת. אם היא היתה מצויינת בשבעת המשחקים הראשונים היא מצויינת גם עכשיו ואין מה לבוא בתלונות. אנחנו קבוצה אחת גם בהגנה וגם בהתקפה. לא חושב שזו היתה שאננות, אולי קצת עייפות. אני חושב שהיינו צריכים להתמודד עם זה והעונה עוד ארוכה בכדי לתקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully