וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה אריאן רובן סירב לבעוט את הפנדל של באיירן?

שערורייה חדשה אצל הבווארים: גווארדיולה ביקש מההולנדי לבעוט פנדל נגד פלזן, אבל הוא סירב. ריברי חשף את הסיבה, אבל גווארדיולה היתמם: "אני לא יודע למה הוא לא בעט"

בזמן שבאיירן מינכן חגגה אתמול (רביעי) 0:5 על ויקטוריה פלזן בניצחון ששמר את המאזן המושלם שלה אחרי שלושה משחקים, נראה שבכל זאת אין שקט אצל הבווארים. בדקה ה-25 באיירן כבשה את השער הראשון אחרי פנדל שהגיע כשאריאן רובן התגבר על שני שחקנים והופל ברחבה. מי שלקח את הבעיטה הוא פרנק ריברי שדייק בבעיטה, אבל כעת מתברר שסביב הבעיטה הזו חלה שערורייה גדולה.

רובן הופל ברחבה על ידי רומן הובניק, ומיד לאחר השריקה פפ גווארדיולה נראה מעביר הוראה לפיה הוא מעוניין שרובן ייקח את הבעיטה. אלא שרובן לא היה מוכן לבעוט כשלאחר שיחה קצרה עם ראפיניה וריברי, סוכם שהצרפתי יהיה זה שיבצע את הבעיטה המדויקת.

אריאן רובן באיירן מינכן חוגג שער. Lennart Preiss, GettyImages
מה עובר עליו? אריאן רובן/GettyImages, Lennart Preiss

לאחר המשחק הסביר ריברי שהכעס של רובן נבע מהמשחק בשבת בבונדסליגה נגד מיינץ כאשר גווארדיולה מנע מההולנדי לבעוט פנדל כדי לאפשר לתומאס מולר להבקיע. "השחקנים רצו שרובן יבעט, אבל הוא עדיין כועס קצת בגלל מה שהיה בשבת", הסביר ריברי.

וזו גרסתו של גווארדיולה לאירועים: "כן, רובן רצה לקחת את זה. אני לא יודע למה הוא לא בעט. אני אוהב שחקנים שרוצים לבעוט פנדלים. לאריאן יש אישיות גדולה, אבל הקבוצה יודעת למה מולר היה זה שבעט בשבת". רובן עצמו סירב להתייחס לסוגיה, ואמר: "אני לא רוצה לדבר על זה. העניין סגור וכל מילה בנושא היא יותר מדי. הדבר הכי חשוב מבחינתי היא התמיכה בחברים שלי".

מאמן באיירן מינכן פפ גווארדיולה. AP
"אני לא יודע למה הוא לא בעט". פפ גווארדיולה/AP

"0:5 היא תוצאה נפלאה", התייחס רובן למשחק עצמו. סיפקנו הופעה מצוינת היום, בעיקר כי פלזן לא עשתה לנו את החיים קשים. עם זאת, אנחנו יודעים היטב שעוד מצפים לנו משחקים קשים יותר בעתיד".

מריו גצה שכבש בתוך תוספת הזמן הוסיף: "שיחקנו טוב מאוד היום, יצרנו הרבה הזדמנויות וזה משתקף היטב מדפי הסטטיסטיקה". על היכולת האישית שלו אמר גצה: "אני מרגיש שהכושר הגופני שלי הולך ומשתפר ממשחק למשחק, ואני מרוצה מאוד שכבשתי".

מנג'ר פלזן פאבל ורבה אמר לאחר ההתמוטטות של קבוצתו: "באיירן היא יריבה הרבה יותר טובה, והערב אלמלא השוער שלנו, התוצאה היתה גבוהה יותר. ההעפלה שלנו לשלב הבתים היא כנראה התקרה שלנו. ההבדלים בין הקבוצות הגדולות לבין הבינוניות, או הפחות מבינוניות הולך וגדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully