וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: לוזון וסטנדרד ליאז' שמרו על מאזן מושלם

הישראלי ראה את קבוצתו מנצחת 0:2 את גנק וכובשת את השער המהיר בתולדות הליגה. שער ובישול לריקן בניצחון ציריך

פתיחת העונה של גיא לוזון ממשיכה להיות מושלמת. הערב (ראשון) הוביל המאמן הישראלי את קבוצתו, סטנדרד ליאז' לניצחונה השלישי מתוך שלושה משחקים, לאחר שזו גברה על גנק 0:2 בחוץ. מעבר לשלוש הנקודות והמאזן המושלם, הרי שלוזון מצא את עצמו נכנס לדפי ההיסטוריה, כשסטנדרד היתה חתומה על השער המהיר ביותר בתולדות הליגה הבלגית: בסך הכל 11 שניות מהפתיחה ירתה ליאז' את הכדור לרחבה של גנק, אימוה אזקייל השתלט עליו וכבש מקרוב את השער ההיסטורי.

גנק ניסתה נואשות למצוא את שער השיוויון, אך התקשתה לייצר מצבים קורצים. בדקה ה-75 נשמה הקבוצה של לוזון לרווחה אז כמעט וספגה את השיוויון, כשג'וליאן גוריוס ירה מקרוב והכניע את השוער, אבל הכדור שלו טס אל המשקוף, נחת על קו השער ויצא החוצה. טל בן חיים לא פתח ונכנס כמחליף בדקה ה-87. שתי דקות לאחר מכן נותרה סטנדרד בעשרה שחקנים לאחר שואן דאם ראה את הצהוב השני שלו במשחק, ומפוקו חתם את תוצאת המשחק עם בעיטה חופשית מרהיבה בתוך זמן הפציעות.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
לא מפסיק לחגוג. לוזון/GettyImages

אבי ריקן חגג שער בכורה בליגה השוויצרית, כאשר הצטיין בניצחון פ.צ. צריך 1:2 על באזל, שהדיחה את מכבי תל אביב ממוקדמות ליגת האלופות. אחרי שמרקו שטרלר העלה את קבוצת הפאר ליתרון בדקה השביעית הגיע הרגע הגדול של הישראלי. זה קרה בדקה ה-24, כאשר מתפרצת שהחלה אצל מריו גבראנוביץ' הסתיימה ברגלי ריקן, שהצטרף להתקפה והכניע מקרוב את יאן סומר כדי לקבוע 1:1. המשחק המצוין של אקס בית"ר ירושלים נמשך, ובדקה ה-58 הוא גמל לגבראנוביץ' עם הגבהה שהסתיימה בשער הניצחון של הקשר השוויצרי. בדקה ה-73 הוחלף ריקן, שסבל מפציעה, ובכל זאת זה נגמר בניצחון שני לציריך העונה ובהפסד ליגה ראשון לבאזל.

אבי ריקן שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
משחקו הטוב ביותר בשוויץ עד כה. ריקן/ברני ארדוב

* ליאור רפאלוב שיחק היום (ראשון) 84 דקות ב-1:1 הביתי של קלאב ברוז' נגד זולט וארחם במחזור השלישי בליגה הבלגית. טימי סימונס בן ה-36, שחזר לקבוצה אחרי שמונה שנים שבמהלכן הוא שיחק בפ.ס.וו איינדהובן ונירנברג, מצא את הרשת בפנדל בדקה ה-18, אבל יינס נייסנס איזן 13 דקות לסיום המשחק. לשתי הקבוצות שהגיעו להתמודדות היום עם מאזן של שני ניצחונות משני משחקים, יש כעת שבע נקודות כל אחת.

* אוהד קדוסי שיחק 34 דקות בהפסד של לוזאן 2:0 לסנט גאלן במחזור החמישי בליגה השוויצרית. החלוץ הישראלי נכנס בדקה ה-56 במקום פטריק אקנג הקמרוני, אבל לא סייע לקבוצתו להשוות אחרי פיגור מוקדם מרגלי גוראן קראנוביץ' (9) וסטפן בסלה המקומי חתם את התוצאה בדקה ה-83. לוזאן מוסיפה להיות מדורגת במקום האחרון בשוויץ עם נקודה בודדה מחמישה משחקים.

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
חלוקת נקודות. רפאלוב/GettyImages

* עודד גביש שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב ב-2:2 הדרמטי של שלאסק וורוצלאב בחוץ מול פוגון שצ'צין. קבוצתו של הבלם הישראלי, שהדהימה את קלאב ברוז' בליגה האירופית ביום חמישי, חזרה מפיגור 2:0 בזכות שערים מאוחרים של פז'מיסלב קזמירצ'אק (76) ותומאש הולוטה (86). שלאסק עדיין ללא ניצחון ליגה אחרי ארבעה מחזורים בפולין.

* דן מורי לא שותף בהפסד של ויטסה ארנהם 4:2 לר.ק.ס ואלוויק במחזור השני בליגה ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully