וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 30.7

כריסטיאנו רונאלדו מקבל הצעת ענק, מונאקו מחפשת שוער, קרדיף מתקרבת לקשר נבחרת צרפת, יונייטד מתעניינת במודריץ'. כל ההעברות והשמועות

העברות

* טוטנהאם השאילה לדרבי קאונטי מהצ'מפיונשיפ את המגן הימני אדם סמית'. האנגלי בן ה-22 שיחק גם בעונה שעברה בצ'מפיונשיפ, אז הוא הושאל למילוול.

* מעבר מרגש בהולנד: ג'י-סונג פארק חזר לפ.ס.וו איינדהובן שמונה שנים אחרי שנמכר ממנה למנצ'סטר יונייטד. הדרום קוריאני בן ה-32 הושאל לעונה מק.פ.ר שנשרה בתוום העונה שעברה לליגת המשנה באנגליה.

* בנפיקה השאילה לאספניול את הבלם הברזילאי סידני (23). האימפריה הפורטוגלית רכשה את סידני תמורת כ-6.5 מיליון יורו בקיץ 2008, אבל הוא לא מצא בה את מקומו.

* הקשר ההתקפי בן ה-27, קאיו, חתם לשלוש שנים בסגנית אלופת שוויץ, גראסהופרס. הברזילאי שסיים את חוזהו באתלטיקו גויאנשה, מאחד כוחות עם המאמן מיכאל סקיבה שהדריך אותו בעבר בפרנקפורט.

* מייקל אנרמו ששיחק בשנתיים וחצי האחרונות בסיבאספור אבל לא חתם במדיה על חוזה חדש, חתם לשנתיים בבשיקטאש אליה הוא מגיע בהעברה חופשית. הניגרי בן ה-27 כבש 25 שערים ב-74 הופעות בליגה הטורקית.

* קרדיף סיטי החתימה לארבע שנים את השוער סיימון מור, שהגיע אליה מברנטפורד. סכום ההעברה לא פורסם.

* סנט אטיין שאלה מוולפסבורג את הקשר מחוף השנהב איברהים סיסוקו (21). הקבוצה הצרפתית תוכל לרכוש אותו בתום העונה.

* הקשר האוקראיני פאבלו קסנז (26) הושאל מקרפטי לבוב למטאליסט חרקוב. קסנז כבש 3 שערים ב-28 משחקים בעונה שעברה.

* ונדרליי לושמבורגו מונה למאמן פלומיננזה במקום אבל בראגה, שפוטר ביום שני אחרי חמישה הפסדים רצופים.

ג'י-סונג פארק שחקן מנצ'סטר יונייטד. Jon Super, AP
חזר להולנד. ג'י סונג פארק/AP, Jon Super

* החלוץ סנטיאגו סילבה ("הטנק") עזב את בוקה ג'וניורס וחתם בלאנוס. הוא השלישי שעושה הקיץ את המעבר מבוקה ללאנוס, אחרי לאוטרו אקוסטה ולאנדרו סומוסה.

* לוקאס אורבן הארגנטינאי, 24, מגן/בלם טיגרה בעונה החולפת, חתם לארבע שנים בבורדו, שרכשה את כרטיסו מריבר פלייט תמורת 3.5 מיליון יורו.

* דני גוויסה, החלוץ הספרדי בן ה-32 שהיה מלך שערי הליגה הספרדית במדי מאיורקה ב-2008, חתם בשורות סרו פורטניו מפרגוואי.

* השוער הטורקי סינאן בולאט, 24, חתם בפורטו לאחר שסיים את חוזהו בסטנדרד ליאז'. בולאט יתחרה עם הלטון הברזילאי על תפקיד השוער הראשון.

* לוקומוטיב מוסקבה, שאיבדה את השוער הברזילאי גילרמה שנפצע וייעדר חצי שנה, רכשה מוולגה ב-1.1 מיליון יורו את איליה אבייב בן ה-31 שחתם לשלוש שנים.

* ניקולאס אולמדו, הקשר הארגנטינאי שהיה מועמד למכבי חיפה בשנה שעברה, הושאל לעונה אחת מברצלונה מאקוודור לארחנטינוס ג'וניורס.

* החלוץ עבדולאי דיאבי חתם לשלוש שנים בליל. בעונה שעברה שיחק כמושאל מסדאן למוסקרון הבלגית.

שמועות

* "טיימס": אחרי שדייויד מויס הבין שכמה מהמטרות הבכירות שלו בחלון ההעברות לא יגיעו למנצ'סטר יונייטד, הוא הפנה את תשומת ליבו לקשר ריאל מדריד, לוקה מודריץ'. על פי הדיווח, השדים האדומים יציעו עבור הקרואטי 25 מיליון יורו.

* במקביל לנסיונות להחתמת גארת' בייל, ריאל מדריד מנסה להאריך את חוזהו של כריסטיאנו רונאלדו, שאמור להסתיים לאחר עונת 2014/15. על פי דיווחים בספרד, הבלאנקוס מקווים להודיע רשמית על הארכת חוזהו של הפורטוגלי והוא עשוי לזכות לשדרוג עצום של בין 15 ל-20 מיליון יורו כדי לחתום עד 2018.

* 'דיילי מירור' טוען שז'וזה מוריניו מנסה להחתים בצ'לסי את סמי חדירה, שהיה אחד השחקנים המוערכים על ידי המיוחד בתקופתו בריאל מדריד.

* 'טלגרף' מדווח שצ'לסי דחתה את הצעתה של באיירן מינכן לרכוש את דויד לואיז תמורת 40 מיליון ליש"ט.

* מונאקו מעוניינת לחזק את הסגל בשוער נוסף שיתחרה עם דניאל סובאשיץ' על המקום בין הקורות. בין המועמדים שמוזכרים בצרפת: שוער ספורטינג ליסבון רוי פטריסיו ושוער סיינה ג'אנלוקה פגולו.

* דיווחים באנגליה קושרים את קשר טולוז, אטיין קאפו, במעבר מפתיע לקרדיף סיטי שעלתה לאחרונה לפרמיירליג. הצרפתי בן ה-25, שהמחזיר שלו אמור לנוע סביב 11 מיליון יורו, הוזכר בשנים האחרונות כמועמד לקבוצות גדולות בהרבה באיטליה ואנגליה.

* בשיקטאש ממשיכה להביע עניין רב בחלוץ טוטנהאם, עמנואל אדבאיור. החיזורים של הטורקים אחר הטוגולזי בן ה-29 נמשכים לאורך כל הקיץ.

* האם אחרי שבסוף השבוע היא מכרה את גארי הופר לנוריץ', סלטיק מצאה לו מחליף שיאייש את החוד? התקשורת הבריטית טוענת שחלוץ אייאקס, דרק בוריחטר (26), יצטרף בימים הקרובים לאלופת סקוטלנד.

* בטורקיה מספרים שפנרבחצ'ה מכינה הצעה בגובה של 12 מיליון יורו עבור חלוץ בנפיקה, אוסקר קרדוסו. על פי הדיווחים, פנרבחצ'ה תעביר לבנפיקה את 12 מיליון היורו בשני תשלומים ותשלם 6 מיליון נוספים כשהפרגוואי הבינלאומי יגיע ל-30 שערים (כשאז העסקה תגיע ל-18 מיליון יורו).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עמנואל אדבאיור שחקן טוטנהאם. רויטרס
יעבור לטורקיה? עמנואל אדבאיור/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully