וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 29.7

גווארדיולה יגנוב לברצלונה את מטרת הרכש העיקרית? טוטנהאם דחתה הצעה של 95 מיליון ליש"ט על בייל? ומה המסר של פ.ס.ז' לזלאטן? כל ההעברות והשמועות

העברות

* טיאגו סילבה, שפלרטט כל הקיץ עם ברצלונה, חתם על חוזה חדש בפריס סן ז'רמן עד 2018 וירוויח כ-12 מיליון יורו לעונה. חידוש החוזה של הקפטן הברזילאי הגיע לאחר חידוש החוזה של מרקו וראטי, והשלב הבא של פ.ס.ז' יהיה לחדש גם את חוזהו של זלאטן איברהימוביץ'.

* העברה משמעותית בצרפת: פרנק טבאנו, קשרה השמאלי המוכשר של טולוז, נמכר תמורת כ-5 מיליון יורו לסנט אטיין. השחקן בן ה-24 חתם לארבע שנים ויחד איתו הודיעה סנט אטיין על צירופו של איברהימה סיסוקו מוולפסבורג.

* הקשר פרננדו גאגו, 27, שהעביר את העונה האחרונה כמושאל בוולס סארספילד, חזר לקבוצת נעוריו בוקה ג'וניורס שרכשה אותו תמורת 1.7 מיליון דולר מוולנסיה הספרדית.

* רוני סטאם, המגן ההולנדי בן ה-29 שסיים את חוזהו בוויגאן, חתם לשלוש שנים בסטנדרד ליאז', אותה מאמן גיא לוזון. סטאם יוצג רשמית ביום שישי. גם השוער יוהאן תוראם, בן דודו של ליליאן תוראם שהצטיין בעונה הקודמת בטרואה הצרפתית, עבר את הבדיקות הרפואיות והצטרף.

* סבסטיאן פיגרנייה, קפטן נאנסי הצרפתית, עזב את הקבוצה שירדה לליגה השנייה וחתם בקראבוקספור הטורקית.

* המגן הצעיר של פריס סן ז'רמן, יוסוף סבאלי, הושאל לעונה אחת לאוויאן.

פרנק טבאנו שחקן טולוז (מימין) מול חאבייר פסטורה שחקן פריס סן ז'רמן. AP
היה מבוקש באנגליה, חתם בסנט אטיין. פרנק טבאנו, מימין/AP

שמועות

* 'הסאן' טוען שבאיירן מינכן מתכוונת להגיש לצ'לסי הצעה בגובה 40 מיליון ליש"ט תמורת דויד לואיז. על פי הדיווח, חולשת ההגנה של הבווארים בהפסד 4:2 לדורטמונד בסופרקאפ הגרמני שיכנעה את פפ גווארדיולה לבקש חיזוק נוסף, בדמותו של הבלם הברזילאי אותו המאמן רצה עוד בימיו בברצלונה. כזכור, האקסית של גווארדיולה מחזרת נמרצות בעצמה הקיץ אחרי לואיז.

* מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה הוא לואיז גוסטבו, הקשר הברזילאי שלא נמצא בתכניות של גווארדיולה, ומבוקש כעת גם על ידי צ'לסי, בנוסף למילאן, אינטר וארסנל שכבר התעניינו בו.

* אחרי צ'לסי ומונאקו, נראה שגם פריס סן ז'רמן נכנסת למירוץ אחרי סמי חדירה. על פי דיווח ב"אל קונפידנסיאל" הספרדי, הצרפתים עשויים לרכוש את הקשר תמורת 25 מיליון יורו.

* עוד בפריס סן ז'רמן: ל'קיפ הצרפתי מדווח כי זלאטן איברהימוביץ' עשוי להאריך את חוזהו עד 2016.

* העדכון היומי מגזרת גארת' בייל: יו"ר טוטנהאם דניאל לוי דחה גם את ההצעה הטרייה של ריאל מדריד שהוערכה ב-95 מיליון ליש"ט, והמשיך להתעקש שהוולשי יישאר בווייט הארט ליין העונה.

* 'דיילי סטאר' מפרסם שאחת האלטרנטיבות של טוטנהאם למקרה שבייל אכן יעזוב, הוא חאבייר פסטורה שמעמדו בפ.ס.ז' לא ברור.

* באנגליה מדווחים שברנארד, קשרה בן ה-20 של אתלטיקו מיניירו שמחוזר על ידי ארסנל, השתכנע להעדיף להגיע לפורטו, על פי עצתו של חברו לנבחרת הולק.

* מנצ'סטר יונייטד רוצה להיפטר מנאני? הבעלים של מונאקו טוען שהקשר הפורטוגלי הוצע לו: "הציעו לנו אותו. הוא שחקן טוב, אבל אין שיחות".

דויד לואיז שחקן צ'לסי חוגג. GettyImages
מוריניו ישלח אותו לזרועות גווארדיולה? דויד לואיז/GettyImages

* מאמן ליון רמי גארד הודה שבטפמיבי גומיס וג'רמי בריאן, שביקשו לעזוב את הקבוצה הקיץ, יקבלו את מבוקשם.

* יורגן קלופ הבהיר ששינג'י קגאווה לא יחזור לבורוסיה דורטמונד: "הוא רוצה להישאר ביונייטד, ולא ציפיתי לשום דבר אחר".

* נשיא צסק"א מוסקבה, יבגני גינר, תקף את מילאן שמתקשה להחתים את קייסוקי הונדה: "יש לנו הצעות טובות יותר עליו, ובטח משתלמות יותר מבחינה כלכלית. מילאן היא קבוצה גדולה, אבל הם לא יכולים להתייחס אלינו כמו לוזרים".

* 'גאזטה דלו ספורט' טוען שמרקו בוריילו, שנותר מחוץ לסגל של רומא למסע המשחקים שלה בארצות הברית, מבוקש בולנסיה ובמלאגה.

* 'גאזטו דלו ספורט' טוען שנאפולי ממשיכה לחשוב בגדול, ומתכוונת להגיש לברצלונה הצעה של 20 מיליון יורו על אלכסיס סאנצ'ס.

* 'קוריירה דלו ספורט' מדווח שרפא בניטס ביקש מראשי נאפולי להחתים את אדר אלבארס בלאנטה, מגינה הקולומביאני בן ה-20 של ריבר פלייט.

* טרבזונספור צפויה להודיע ביממה הקרובה על החתמתם של שני שחקני צ'לסי, פלורן מאלודה בן ה-33 וז'וזה בוסינגווה בן ה-30.

* סנט אטיין אישרה שהיא מתעניינת בקרלטון קול, שסיים את חוזהו בווסטהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully