וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 28.7

ריאל מדריד הציעה עסקה בשווי 110 מיליון יורו על בייל, שאם תתקבל תהפוך את העברתו ליקרה אי פעם. נאפולי מוותרת על החתמת וראטי, ברצלונה בעקבות קשר בן 19

העברות:

* חלוץ נבחרת קוסטה ריקה, ג'ואל קמפבל, יושאל מארסנל זו השנה השלישית ברציפות והפעם לאולימפיאקוס היוונית. קמפבל בן ה-21 הושאל בשנתיים האחרונות ללוריין הצרפתית ולבטיס הספרדית.

* יום אחרי שהיא רכשה מאתלטיקו מדריד את החלוץ פיצי תמורת סכום שלא פורסם, בנפיקה שלחה את הפורטוגלי בן ה-23 להשאלה באספניול.

* קשר סנדרלנד אלפרד נ'דיאיי הושאל לעונה אחת לאסקישירספור הטורקית.

שמועות

* ריאל מדריד עושה הכול כדי להחתים את גארת' בייל, ו"הסאן" מדווח כי הבלאנקוס שלחו לטוטנהאם הצעה בה תמורת בייל התרנגולים יקבלו 51 מיליון ליש"ט, וגם את אנחל די מריה (ששוויו מוערך בכ-25 מיליון ליש"ט) ואת פאביו קונטראו (19 מיליון ליש"ט). סך שווי ההצעה - 95 מיליון ליש"ט, כ-110 מיליון יורו. אם אכן העסקה תצא לפועל זה יהיה סכום שיא לרכישת כדורגלן, ועסקת כריסטיאנו רונאלדו (141 מיליון דולר) תידחק למקום השני.

* ברצלונה מכינה 29 מיליון יורו להציע לצ'לסי על הבלם הברזילאי המצוין דויד לואיז. על פי דיווחים בספרד, ברצלונה גם הגישה למנצ'סטר סיטי הצעה עבור הקשר ההתקפי דניס סוארס. הספרדי בן ה-19 הגיע לאנגליה מסלטה ויגו ובדיווחים נכתב שהאלופה הספרדית מציעה עליו 4 מיליון יורו.

* ג'י סונג פארק, אקס מנצ'סטר יונייטד, חוזר לקבוצה בה ביצע את הפריצה הגדולה בקריירה שלו, פ.ס.וו איינדהובן.

* נשיא נאפולי אורליו דה לורנטיס מוותר על הרעיון לרכוש את קשר פריס סן ז'רמן מרקו וראטי. "אנחנו בקשר טוב עם פ.ס.ז' אבל וראטי לא למכירה. הסוכן שלו מנסה ללחוץ אותם כדי להרוויח, אבל אנחנו לא משחקים משחקים כאלה". בתוך כך, דה לורנטיס אישר שהוא מעוניין בחלוץ פורטו ג'קסון מרטינס הקולומביאני. "רפא בניטס יחליט", אמר.

* אינטר מעוניינת בבלם פיינורד דריל ינמאט, אולם טרם פתחה במשא ומתן עם הקבוצה ההולנדית. "אינטר קבוצה ענקית, אחכה להתפתחויות", אמר השחקן.

* קשר לאציו הרננדס הברזילאי מזים את השמועות על מעבר אפשרי לפ.ס.ז'. "יש לי חוזה עד 2015 בלאציו, ואני אוהב את הקבוצה. שוק ההעברות פתוח עד 2 בספטמבר, אבל לגבי פ.ס.ז' אלה רק שמועות".

שחקן טוטנהאם, גארת' בייל. Ian Walton, GettyImages
ההצעה שוגרה ועתה בברנבאו ממתינים לתשובה. בייל/GettyImages, Ian Walton

* על פי ה"סאנדיי מירור", מנצ'סטר יונייטד לא תשחרר את ויין רוני לאף קבוצה אנגלית ותסכים למכור אותו רק לקבוצה מחוץ לממלכה. אלא שבצ'לסי לא מוותרים ונתנו לז'וזה מוריניו 30 מיליון ליש"ט להציע על החלוץ.

* השדים האדומים מתכוונים להגיש הצעה אחת אחרונה על קשר ברצלונה ססק פברגאס, 36 מיליון ליש"ט. על פי דיווח של ה"סאנדיי אקספרס", סוכנו של הקשר נפגש בסודיות עם יו"ר יונייטד והשניים סיכמו על המעבר.

* מאמן מונאקו קלאודיו ראניירי הכחיש דיווחים לפיהם הקבוצה עומדת לרכוש את קשר מנצ'סטר יונייטד, הפורטוגלי נאני.

* ועוד מאולד טראפורד: חאבייר הרננדז נמצא על הכוונת של ולנסיה.

* לאחר החתמתו של וילפריד בוני, מאמן סוונסי מיכאל לאודרופ מעוניין כעת להביא חלוץ נוסף.

* ניוקאסל הגדילה את הצעתה על חלוץ ליון, בפטימבי גומיס, ל-6.9 מיליון ליש"ט.

* סנטי קאסורלה, קשר ארסנל, הכחיש כי הוא עומד לעבור לאתלטיקו מדריד.

* מאמן פיורנטינה וינצ'נזו מונטלה הודיע כי הסכים לתנאים של המועדון ויאריך את חוזהו בפירנצה. מונטלה, שהחל את דרכו בפיורנטינה ביוני 2012, מנהל משא ומתן עם ההנהלה על המשך דרכו זה כמה שבועות. "רק צריך להפוך את זה לרשמי", אמר המאמן.

* "הסאנדיי מירור" מדווח שארסנל תשפר את הצעתה על לואיס סוארס, ותהיה מוכנה לשלם לליברפול 42.5 מיליון ליש"ט תמורת החלוץ האורוגוואי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully