וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 27.6

ריאל מנסה לפתות את טוטנהאם באמצעות די מריה, פרס מחכה לטלפון לגבי מסי, יונייטד פושטת על אינטר אבל נדחית על ידי אברטון, אתלטיקו מפתיעה

העברות

* איסקו מצטרף לריאל מדריד, ועכשיו זה רשמי. היהלום הספרדי השלים את המעבר לבלאנקוס בכפוף לבדיקות הרפואיות תמורת כ-30 מיליון יורו.

* זניט סנט פטרסבורג הודיעה כי החתימה את קשר ארסנל אנדריי ארשבין. השחקן, שגדל בקבוצה, חוזר אליה לאחר שחתם על חוזה לשנתיים.

* מארסיי הודיעה רשמית כי החתימה לארבע שנים את הקיצוני המוכשר של ליל ונבחרת צרפת, דימיטרי פאייה, שכבש 12 שערים ובישל עוד 13 בעונה החולפת. עלות העסקה: 9.5 מיליון יורו.

* שאלקה הודיעה השלימה את רכישת ההונגרי אדם סולואי ממיינץ. סכום ההעברה יעמוד על 8.5 מיליון יורו. השחקן יעבור בדיקות רפואיות ויחתום בקבוצה.

* ג'ורדי אמאט, בלמה של אספניול ששיחק בעונה החולפת כמושאל בראיו וייקאנו, נמכר תמורת 3.8 מיליון יורו לסוונסי האנגלית.

* פ.ס.וו איינדוהבן הודיעה על צירופם של שני שחקנים מנבחרת הולנד הצעירה. ג'פרי ברומה נרכש מצ'לסי וחתם לארבע שנים. פלוריאן יוזפזון מ-RKC חתם לשלוש שנים. הקבוצה אישרה למגן אריק פיטרס לנהל מו"מ עם סטוק.

* קרדיף סיטי, העולה החדשה לפרמיירליג, סיכמה על רכישת חלוץ פ.צ קופנהאגן אנדראס קורנליוס (20). החלוץ הדני סיים את העונה שעברה כמלך השערי הליגה עם 18 כיבושים.

* ווטפורד ממשיכה לעשות עסקאות עם אודינזה, כאשר שתי הקבוצות שייכות למשפחת פוצו. הפעם מדובר בבלם האיטלקי גבריאלה אנג'לה, שעובר לאנגליה אחרי שחתם לחמש שנים בווטפורד.

* לוקה קלדירולה, קפטן נבחרת איטליה הצעירה, חתם לארבע שנים בוורדר ברמן. הבלם בן ה-22 השתייך לאינטר ושיחק בעונה שעברה כמושאל בברשיה.

* לוריין הפתיעה עם רכישתו של המגן השמאלי הכישרוני רפאל גררו. השחקן בן ה-19 היה מועמד לכל הקבוצות הגדולות בצרפת, אבל לבסוף לוריין רכשה אותו תמורת 3 מיליון יורו מקון והחתימה אותו לארבע שנים. מתיאס אוטרה עשה את הדרך ההפוכה והושאל לקון.

* לוריין צירפה לאחר מכן גם את החלוץ ונסן אבובקאר, שעזב את ולנסיין.

* ראול באנה, הקשר האחורי בן ה-24 ששוחרר מאספניול, חתם לשנתיים בראיו וייקאנו.

* דויד בראל, אקס ספורטינג חיחון, חוזר לספרד אחרי עונה אחת באורדוספור הטורקית וחתם לשנתיים בלבנטה.

* גנגאן, העולה החדשה לליגה הצרפתית הבכירה, החתימה לשנתיים את הבלם ז'רמי סורבון בן ה-29 מקון.

* הבלם הוותיק ז'רמי ברשה, שירד ליגה עם טרואה, חתם לעונה אחת בבורדו ויתאחד עם מאמנו לשעבר בסושו, פרנסואה ז'ילו.

* זקריה ברגדיש, המגן השמאלי של לאנס ונבחרת מרוקו, חתם לשלוש שנים בריאל ויאדוליד הספרדית.

* כריסטופר ז'וליאן, בלם נבחרת צרפת עד גיל 20, נפרד מאוקזר ועבר לפרייבורג הגרמנית.

* דריו בנדטו, חלוצה המוכשר של ארסנאל הארגנטינאית, חתם לארבע שנים בטיחואנה ממקסיקו.

אנדריי ארשבין שחקן ארסנל. GettyImages
אולי החזרה הביתה תגרום לו להרים את הראש. ארשבין/GettyImages

שמועות

* אברטון דחתה הצעה של 12 מיליון ליש"ט מצד מנצ'סטר יונייטד על המגן השמאלי לייטון ביינס. ראוי לציין כי רק לפני שנה הוגשה הצעה זהה, אבל אז דייויד מויס שהיה עוד מאמן אברטון דחה אותה בטענה כי מדובר ב"הצעה מגוחכת". מעניין מה הוא אומר היום.

* פלורנטינו פרס נשאל על דבריו של יוהאן קרויף לפיהם על ברצלונה למכור את ליאונל מסי בעקבות הגעת ניימאר, וירה: "אם ברצלונה תמכור את מסי, שתתקשר אלינו".

* 'מירור' האנגלי מדווח שריאל מדריד הגישה הצעה מחודשת לטוטנהאם תמורת גארת' בייל, שכוללת בנוסף לסכום עתק גם מספר שחקנים, כולל אנחל די מריה, גונסאלו היגואין ופביו קונטראו, אך התרנגולים ממשיכים לסרב למכור את היהלום הוולשי.

* למרות שבנפיקה הצהירה של תמכור את אסקיאל גראי, הבלם הארגנטינאי שמחוזר על ידי מנצ'סטר יונייטד נצפה אתמול כשהוא מחפש דירה להשכרה במנצ'סטר.

* ובינתיים 'גאזטה דלו ספורט' טוען שמנצ'סטר יונייטד מעוניינת בצמד שחקני אינטר - אנדראה ראנוקיה ופרדי גוארין.

* על פי דיווח ב-'סקיי ספורט', מנצ'סטר סיטי הצטרפה לרשימת המעוניינות במריו גומז, שצפוי לעזוב את באיירן מינכן.

מריו גומז שחקן באיירן מינכן. רויטרס
ינחת לבסוף בסיטי? מריו גומז/רויטרס

* ב-'סקיי איטליה' דווח שמילאן נואשת להשלים את מכירתו של רוביניו על מנת לפנות לעצמה סכום כסף זמין להחתמתו של קייסוקה הונדה מצסק"א מוסקבה.

* אתלטיקו מדריד קרובה להשלים את רכישתו של אלחנדרו גומס, קשרה הארגנטינאי של קטאניה. שם מפתיע נוסף שנמצא על הכוונת של הקולצ'ונרוס הוא בויאן קרקיץ'.

* ז'אן מישל אולאס, נשיא ליון, הודה שבפטימבי גומיס, המבוקש על ידי שחטאר דונייצק ולברקוזן, יימכר ככל הנראה כבר בקיץ הקרוב.

* סלטיק קיבלה את הצעתה של סאות'המפטון על ויקטור וואניימה, שמבוקש גם בקרדיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully