וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 26.6

איסקו בריאל מדריד, טבס ביובנטוס, ליברפול החתימה שוער חדש, מגה טרייד מתבשל בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד, טרזגה בדרך לברזיל. כל ההחתמות והשמועות

העברות

* רשמית: איסקו עבר לריאל מדריד

* רשמית: קרלוס טבס עבר ליובנטוס

* ליברפול הודיעה רשמית על החתמתו של סימון מיניולה, השוער הבלגי הבינלאומי של סנדרלנד תמורת סכום של 9 מיליון פאונד. "אני שמח מאוד להגיע למועדון גדול עם מסורת", אמר מיניולה, שיהפוך לשחקן הרכש הרביעי של הקבוצה הקיץ, "גאה להיות הבלגי הראשון בתולדות ליברפול".

* ברצלונה הודיעה כי לא תממש את האופציה לרכישתו של סרחיו אראוחו, החלוץ הצעיר ששיחק בעונה החולפת בקבוצת המילואים של המועדון, אך לא הרשים והוא יחזור בעונה הקרובה לבוקה ג'וניורס.

* סיאד קולאסינאץ', המגן הצעיר בן ה-20 של שאלקה, האריך את חוזהו במועדון עד יוני 2017.

* אנטוניו קומבוארה, מאמנה של פריס סן ז'רמן לשעבר, יאמן בשלוש העונות הבאות את לאנס, הקבוצה מהליגה הצרפתית השנייה.

* שאקלה 04 הסכימה למכור את הקשר מנואל חוראדו לספרטק מוסקבה. הספרדי בן ה-26 הושאל על ידי הקבוצה מגרמניה לספרטק בעונה החולפת, וכבש שלושה שערים ב-18 משחקים במדיה.

* היפני המצוין שינג'י אוקזאקי עזב את שטוטגרט והצטרף ליריבתה לבונדסליגה מיינץ לשלוש שנים.

סימון מיניולה שוער סנדרלנד. Matthew Lewis, GettyImages
שוער חדש לליברפול. מיניולה/GettyImages, Matthew Lewis

שמועות

" ב"אל פאיס" מדווחים היום שכריסטיאנו רונאלדו מתקרב למנצ'סטר יונייטד. על פי הדיווח נציגיו של השחקן ייפגשו בשלושת הימים הקרובים עם האלופה האנגלית על מנת לקדם את שובו של השחקן לאולד טרפורד.

* "הקוריירה דלו ספורט" האיטלקי מדווח שרפא בניטס, מאמנה של נאפולי מעוניין לצרף את חוסה קאייחון, קשרה של ריאל מדריד. על פי הדיווחים נאפולי תציע כ-10 מיליון יורו עבורו.

* באנגליה מדווחים שטוטנהאם וליברפול נאבקות על השאלתו של ג'רארד דאולופאו, הכישרון הצעיר בן ה-19 של ברצלונה, שמככב בימים אלו במונדיאל עד גיל 20 שנערך בטורקיה.

* ברוסיה מדווחים שקיוסקה הונדה, הקשר ההתקפי ששיחק בשלוש השנים האחרונות בצסק"א מוסקבה, מחוזר על ידי מילאן האיטלקית.

* על פי דיווחים ב"אולה", עיתון הספורט הארגנטינאי הנחשב, דויד טרזגה, החלוץ הצרפתי ששוחרר מריבר פלייט, נמצא בדרכו לפלמנגו, מועדון הפאר הברזילאי.

* בטורקיה מדווחים שבשיקטאש מנהלת מו"מ לצירופו של לא אחר מאשר רונאלדיניו, הכוכב הברזילאי שהוליך בעונה החולפת את אתלטיקו מיניירו למקום השני בליגה הברזילאית.

שחקן ברצלונה ג'רארד דאולופאו. GettyImages
יגיע לפרמיירליג? דאולופאו/GettyImages

* ב"ספורט" הקטלאני מדווחים על עיסקת טרייד אפשרית שבמסגרתה יעבור ווין רוני לברצלונה וטיאגו אלקנטרה, הכוכב הצעיר יעשה את הדרך ההפוכה.

* בין אם יעזוב ליונייטד או לא: בספרד טוענים כי בכל מקרה טיאגו החליט לעזוב את ברצלונה.

* אז מי תזכה בסופו של דבר באדינסון קבאני? החלוץ האורוגוואי של נאפולי מבוקש על ידי ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, שכל אחת מהן תטרך לשלם כ-53 מיליון יורו לאיטלקים. "מירור" מדווח כי בנוסף לכל, הסוכן שלו דורש שהחלוץ יקבל משכורת של 300 אלף ליש"ט לשבוע. המשמעות: מי שתחתים אותו לחמש שנים תצטרך לשלם עבורו החבילה כולה 130 מיליון ליש"ט.

* "הבילד" הגרמני מדווח שבורוסיה דורטמונד הציעה 25 מיליון יורו עבור רכישתו של הנריק מחטריאן, הקיצוני הארמני המצוין של שחטאר דונייצק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully