וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבלגיה מספרים: כך דודו דהאן שלט וריסק את שרלרואה

"אם השחקנים שלו לא שיחקו, המאמן היה מקבל צעקות מלמעלה", "הביא לפיאסקו ספורטיבי וכלכלי", "אחראי לעזיבת מאמן שביקר אותו בפומבי". בבלגיה התפרסמה השבוע כתבה שמספרת על פועלו של דודו דהאן בשרלרואה. הנה עיקרי הדברים המרתקים

מינויו המפתיע של גיא לוזון למאמן סטנדרד ליאז' ממשיך לעורר הדים בבלגיה. מגזין ספורט בבלגיה החליט לבדוק את פועלו של האיש מאחורי העסקה, סוכן השחקנים דודו דהאן, בכתבה תחת הכותרת: שרלרואה: "אין כניסה לדהאן". בכתבה טענו כי עד לאחרונה היה דהאן אחד האנשים החזקים בשרלרואה ויד ימינו של הבעלים לשעבר, האיראני עבאס באיאט. "לסוכן הישראלי בן ה-41 יש כישרון מדהים לשכנע אנשי עסקים חזקים ולמכור להם חלומות. אחרי שעשה זאת לעבאס באיאט, עכשיו תורו של רולאן דושאטלה", נכתב בפתיחת הכתבה.

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון עם סוכן השחקנים דודו דהאן. קובי אליהו
"אם השחקנים שלו לא שיחקו, המאמן היה מקבל צעקות מלמעלה". דודו דהאן/קובי אליהו

בהמשך נטען כי דהאן הביא לשרלרואה שמונה שחקנים בינואר 2011 (כולל הישראלים תמיר כחלון, דודו ביטון, מתן אוחיון וחאתם עבדאלחמיד), אז הוא אמר: "שרלרואה זו קבוצה של טופ 6". עד סוף העונה הקבוצה ירדה ליגה. פייר איב הנדריקס, דירקטור בהנהלה, צוטט כאומר בנחרצות: "היו לנו שני מיליון יורו במזומן לעשות עסקים בחלון ההעברות של ינואר אבל דהאן הביא לפיאסקו ספורטיבי וכלכלי".

הנדריקס המשיך: "כשהוא היה מגיע לאצטדיון, הוא תמיד היה בחברת עבאס באיאט. הדרך למשרדים שלו בבריסל היתה ידועה לדהאן. אם השחקנים שלו לא שיחקו, המאמן היה מקבל צעקות מלמעלה. דהאן היה מתקשר לבאיאט בתכיפות ודורש הסברים. בינואר 2012 טיבור באלוג (המאמן הזמני ההונגרי ששיחק בעברו במ.ס אשדוד) ביקר את דהאן בפומבי, בנוכחות באיאט ודהאן היה אחראי לעזיבתו של באלוג". הנדריקס הוסיף עוד שדהאן לא מורשה להיכנס עוד לאצטדיון של שרלרואה.

בהמשך נכתב בכתבה: "היום נראה שדהאן משפיע על הבוס של סטנדרד, שסומך עליו בעיניים עצומות. עובדה שדושאטלה קיבל את אחד הפייבוריטים שלו לעבודה. בכתבה מתואר דהאן כ"שחקן מקצוען במולדתו שלא הגיע לטופ ופציעה בברך גרמה לו לפרוש מוקדם. הוא מאמן כושר מוסמך שניסה את לשמש כמאמן בליגה השנייה. כשהחל להתערב בעסקאות שחקנים אמרו לו לבחור בין אימון לסוכן". הנדריקס סיכם: "השאיפות האמיתיות שלו הן לאמן מועדון גדול".

נשיא סטנדרד ליאז', רולאן דושאטלה. GettyImages
הקורבן הבא? רולאן דושאטלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully