וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון הוצג, 30 אוהדים קראו לו להתפטר

מאמן סטנדרד ליאז' התקבל בשריקות בוז והאוהדים הפריעו למהלך מסיבת העיתונאים. לוזון: "לחץ זה השם השני שלי"

אחרי שסיים את תפקידו כמאמן הנבחרת הצעירה של ישראל ביורו 2013, גיא לוזון טס לבלגיה כדי להתחיל את הקריירה כמאמן סטנדרד ליאז', והיום (שני) הוצג במסיבת עיתונאים רשמית של המועדון. המאמן הישראלי ביקר לפני כן באקדמיה של המועדון ולווה על ידי קבוצה קטנה של כ-30 אוהדים, שליוו אותו בשריקות בוז, מחו על התנהלות המועדון וגרמו לדחיית מסיבת העיתונאים, אליה התייצב לוזון לצד המנהל המקצועי ז'אן פרנסואה דה סאר.

האוהדים הגיעו למתחם על מנת למחות נגד המינוי. פיטר לוכט, מנהל הקבוצה, וכריסטיאן האנון, אחראי האבטחה, יצאו לשוחח איתם וניסו להסביר שלוזון אינו אשם בהתפתחויות האחרונות, אך האוהדים סירבו לשמוע והצהירו: "נמשיך להפגין נגד הבעלים דושאטלה".

גם אחרי הדחייה האוהדים המשיכו במחאה, דפקו על חלונות החדר, זרקו נפצים בחוץ וקראו: "לוזון תתפטר" ו"תודה רדניק". על פי פרסומים בבלגיה, בסיום מסיבת העיתונאים לוזון נמנע מלצאת לפגוש את האוהדים.

המאמן אף הודיע כי מינה לעוזרו את איבן ווקומנוביץ' הסרבי, שחקן מכבי הרצליה לשעבר (חצי עונה ב-2008), שפרש לאחרונה מכדורגל בגיל 37 ושיחק בעבר במדי לוקרן ואנטוורפן. בנוסף, לצוות הצטרף דוד מרטאן שישמש כמתורגמן ומנתח וידאו. מרטאן (25) שימש בעבר כמתורגמן של לואיס פרננדז בימיו בנבחרת וישראל ועבד לאחרונה עם סוכן השחקנים דודו דהאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבטיח קבוצה אטרקטיבית. גיא לוזון במסיבת העיתונאים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"עוד לפני שהתחלתי לעבוד, כדורגל תמיד היה האהבה הכי גדולה שלי", אמר לוזון במסיבת העיתונאים. "יש לי תשוקה ואני רעב להצלחה. האוהדים רוצים לראות קבוצה התקפית ומאורגנת, עם אופי. זה מה שאנחנו ניתן להם".

על תגובת האוהדים אמר: "אני מבין את המתיחות שקיימת סביב המועדון, אבל כולנו צריכים להתאחד לטובת הצלחת המועדון. אנחנו צריכים את האוהדים איתנו, הם השחקן ה-12. יש כאן קבוצה מבטיחה ואני מקווה שנוכל לשמור על כל הסגל. הצמד של מישי בטשואי ואימו אזקיאל הוא הטוב ביותר. יש לי הרבה תקוות לגביהם".

על קודמו בתפקיד, מירצ'ה רדניק, אמר לוזון: "אני מכבד אותו, אבל נחוש להביא את כל המומחיות שלי כדי למצות את הפוטנציאל של הקבוצה".

כשנשאל לגבי הלחץ, השיב לוזון: "לחץ זה השם השני שלי. אני המאמן היחיד שהעפיל עם שתי קבוצות ישראליות לשלב הבתים של הליגה האירופית, ואני מקווה לעשות זאת בפעם השלישית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully