וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שיר האליפות יוקלט עם להקת אתניקס

27.4.2013 / 14:45

כמו באליפות של 96', הצדדים ישתפו פעולה. מרגוליס או קולאוטי יפתחו במקום עטר. קרויף על עתיד גרסיה: "מאמין שיישאר"

מספר ימים אחרי שמכבי תל אביב חגגה אליפות אחרי עשר שנים יבשות, נראה שהעניין העיקרי שמעסיק בימים אלו את המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף הוא השארתו של אוסקר גרסיה. בראיון ל'ספורט' הקטאלני סיפר קרויף על האפשרות שגרסיה ימשיך גם בעונה הבאה.

"אני מאמין שאוסקר גרסיה יישאר, הוא צבר ניסיון. לאמן את מכבי זה תפקיד חשוב יותר מאשר לאמן את ברצלונה ב'. זו החלטה שהוא יצטרך לקבל. התקווה שלי היא שהוא ימשיך שנה נוספת ואני מאמין שהוא יישאר, אבל הכרישים הגדולים אוכלים את הקטנים, ואם אתה מקבל הצעות...".

ג'נרל מנג'ר מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
יוצא להגנה על ברצלונה. ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

קרויף גם התייחס בביטול לפרשנים שמנתחים את ברצלונה של העונה ככישלון, ואמר על כך: "זה בולשיט, בולשיט. זה חוסר כבוד למועדון ולכדורגל הספרדי. זה בסך הכל תמרור אזהרה שיש צורך באיזון של הסגל. זו עונה מוצלחת של ברצלונה שבה היא זוכה באליפות. מבחינתי התואר החשוב ביותר הוא הזכייה באליפות. מגיע קרדיט גדול לקבוצה שמצליחה במשך הרבה שנים".

המנהל הספורטיבי של הצהובים המשיך והגן על הישגיה של בארסה, ואמר: "הקבוצה עדיין נמצאת בחצי גמר ליגת האלופות, היא השיגה את חצי הגמר בגביע ותזכה באליפות. העונה הזו היא טובה". על הגומלין מול באיירן מינכן, הוסיף קרויף: "אם באיירן הצליחה להבקיע ארבעה שערים, למה שהקבוצה הכי טובה בעולם לא תצליח? למרות זאת, צריך להודות שהסיכויים לכך לא גבוהים".

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מרגוליס עשוי להחליפו. אלירן עטר/קובי אליהו

מכבי תל אביב התאמנה הבוקר (שבת) תחת החום הכבד והמשיכה בהכנות לקראת משחק החוץ נגד מכבי חיפה ביום שני. החלוץ אלירן עטר סובל ממתיחה ברצועה הצידית בברכו ושוב לא התאמן. עטר טופל על ידי הצוות הרפואי וכבר עתה ברור שיחמיץ בוודאות את המשחק בחיפה.

חסרונו של עטר בנוסף להיעדרותו של חלוץ נוסף, מונס דאבור הפצוע, יאלץ את המאמן אוסקר גרסיה לערוך לפחות שינוי אחד בהרכב כאשר גאל מרגוליס או רוברטו קולאוטי יפתחו בחוד. אוסקר גרסיה עשוי לבצע מספר שינויים נוספים ובין השאר לתת את חולצת ההרכב לברק לוי בין הקורות על חשבונו של וינסנט אניימה.

בקבוצה צפויים להודיע בקרוב מאוד על מיקום חגיגות האליפות הרשמיות, כאשר שני המקומות העומדים על הפרק הם כיכר רבין ופארק גני יהושוע שבתל אביב. ביום שלישי תקליט הקבוצה את שיר האליפות הרשמי שלה עם להקת "אתניקס" - הלהקה איתה שיתפה פעולה גם באליפות של 1996.

ככה זה נשמע באליפות של 1996

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully