וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר: "הישראלים לא מבינים אותי, ניסו לצותת לנו"

26.4.2013 / 21:41

הבעלים של מכבי ת"א בראיון לערוץ 2: "הרבה פעמים תויגתי בישראל כפראייר, לא מפריע לי. אני מרוכז בדרך, לא בתוצאות"

one

עכשיו, אחרי שהכול נגמר והאליפות הובטחה, במכבי תל אביב סוף כל סוף מרשים לעצמם להיפתח מעט. הבעלים מיטש גולדהאר, שלא היה בישראל מאז אוגוסט והגיע ביום שני במיוחד לכבוד משחק האליפות, בו ניצחו הצהובים 0:2 את עירוני רמת השרון וזכו בתואר לראשונה מזה עשור, התראיין לכתבה בחדשות ערוץ 2 וסיפק מספר ציטוטים מסקרנים, המלמדים ולו במעט על אופי של האיש שהוציא את מכבי תל אביב מחושך לאור.

"הרבה פעמים בישראל תויגתי כפראייר", הוא פתח את דבריו, "אני מודע לכך ואוהב שחושבים עליי ככה לפעמים, כי כולם מסירים את המגננות שלהם במצב כזה. זה לא מפריע לי, אני יודע שאני לא פראייר ואני מוצא את הדברים האלה מצחיקים. לפני שנים אמרתי לחבר שאם הוא רואה שאני עומד לקנות קבוצה, שירביץ לי בראש. זו דרך מצוינת להפוך הון גדול להון קטן".

הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר חוגג אליפות. ברני ארדוב
"אני לא מרוויח כסף מהקבוצה, אבל התמורה לא נמדדת רק בכסף". גולדהאר וצלחת האליפות/ברני ארדוב

לגבי תפיסתו הכללית ומידת השייכות שלו למכבי אמר הקנדי: "המטרה המרכזית שלי כאן היא לבנות מועדון כדורגל, לא רק קבוצה, אלא מועדון שעושה הכול בסטנדרטים גבוהים. אני לא חושב שאני יכול להגיד שאני ציוני, אבל ישראל היא המשפחה שלי. אימי ניצולת שואה ויש לי תחושות אישיות בנושא, לכן המקום הזה בו כולם מקובצים יחד גורם לי להרגשה מיוחדת. אני מאמין שאם נעשה דברים בצורה נכונה, האליפויות יגיעו. אני לא מרוכז בתוצאות, אלא בדרך ובשינוי. השאר כבר יבוא".

על תחושותיו לגבי ישראל בכלל ולגבי הקבוצה שלו בפרט הוא סיפר: "הישראלים לא מבינים אותי. נוח לי מאוד להיות לא פופולרי ולהרגיש לא בנוח. אני לא מרוויח כסף מהקבוצה, אבל התמורה לא נמדדת רק בכסף. אם אתה מחפש רווחים, תתאכזב".

לקראת סיום הכתבה הטיל גולדהאר פצצה לא קטנה, שלא דלפה החוצה בזמנו מתוך המערכת הצהובה: "היו תקופות מסוימות בהן צותתו לנו, לתקשורת בינינו בהנהלה. אנשים ניסו לחבל בתוכניות שלנו בכל דרך אפשרית. זה היה חדש, לא צפוי, אבל זה קרה ואני חושב שצריך לשמור על הגינות מסוימת. אם אתה לא אוהב משהו שמישהו אחר עושה, זה מקובל, אבל תשחק לפי הכללים המקובלים. אף פעם לא הייתי קרוב לוותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully