וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עטר לא התאמן, גולדהאר וקרויף ייפגשו

26.4.2013 / 12:52

החלוץ עדיין סובל מכאבים ובספק למכבי חיפה. הבעלים והמנהל המקצועי ידונו בחיזוק לעונה הבאה. וינסנט אניימה: "אני ווינר"

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (שישי) אימון נוסף לקראת משחק החוץ נגד מכבי חיפה, ביום שני בקרית אליעזר. החלוץ אלירן עטר שסובל מפציעה בברכו, לא התאמן וטופל על ידי הצוות הרפואי שמנסה להכשירו לקראת המשחק.

עטר סובל מכאבים חזקים בברכו עוד ממשחק האליפות נגד רמת השרון וקיבל זריקות שאמורות לזרז את הליך ההחלמה. עטר נמצא בספק גדול למשחק ונראה שרק בסמוך למועד ההתמודדות ובכפוף לקצב החלמתו יוחלט אם לשתפו.

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
עדיין מחכים לחדשות טובות בנוגע לפציעה שלו. עטר/קובי אליהו

נכון לעכשיו לא ברור אם המאמן אוסקר גרסיה יעלה עם ההרכב החזק ביותר, או שינצל את העובדה שהמשחק הוא לפרוטוקול בלבד וישלב מספר שחקנים מחליפים. הבעלים מיטש גולדהאר החל בסדרת פגישות עם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, כאשר השניים כבר עובדים על רשימת השחקנים המבוקשים לעונה הבאה.

בינתיים, שוער הצהובים וינסנט אניימה התראיין בניגריה מולדתו וסיפר על תחושותיו לאחר הזכייה באליפות. "אני ווינר. לכל מקום שאני הולך, אני מנסה לזכות בתואר כלשהו. האליפות הזאת גורמת לתחושות מצוינות. אני מודה לאלוהים על כך".

תכונה רבה נרשמה היום בחנות המזכרות של הצהובים בקרית שלום, לאחר שנפתחה מכירת חולצות האליפות הרשמיות ומזכרות אליפות נוספות עבור האוהדים, שניצלו גם את ההזדמנות להצטלם עם צלחת האליפות.

שוער מכבי תל אביב וינסנט אניימה עם צלחת האליפות. ברני ארדוב
"בכל מקום שהייתי ניסיתי לזכות בתארים. אני ווינר". אניימה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully