וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "התוצאה הייתה אחרת אם היו שורקים פנדל"

בקבוצה מאשימים את קינן ששימש כשופט רחבה. אבן עזרא יחליט האם להעמיד לדין את איינוגבה על סמך צילומי הטלוויזיה

ספורט 2

בני יהודה ספגה אתמול (שלישי) את הפסדה השני בפלייאוף העליון לאחר שנוצחה 2:1 על ידי הפועל תל אביב בבלומפילד וכעת היא רחוקה 12 נקודות מהמקום השלישי. הזהובים, שעדיין מפנטזים על הכרטיס לאירופה, מקווים שמכבי חיפה תזכה בגביע ואז גם המקום הרביעי יוליך לאירופה כמובן בהנחה שבני יהודה תגיע אליו בסופו של דבר.

דלה איינוגבה שוער בני יהודה. ברני ארדוב
עדות אחרת של אדם שהיה בקרבת מקום דווקא סותרת את הדברים ועל פיה חייך איינוגבה לעבר אוהדי הפועל תל אביב שצעקו לו 'מתי אתה בא אלינו?'/ברני ארדוב

בקבוצה נשמעו טענות קשות כנגד צוות השיפוט, שקיפח אותם לדבריהם ולא פסק על פנדל בדקה ה-45 לאחר שפדרו גלבאן נתפס על ידי שמעון הרוש בתוך הרחבה. מי שדווקא ספג את מירב האש היה שופט הרחבה אסף קינן, שהיה קרוב מאוד לאירוע. "אם זה לא פנדל, אז מה כן פנדל?", אמרו בבני יהודה בסיום המשחק. "היה כאן פנדל של 200 אחוז, ואם היינו מקבלים אותו בדקה ה-45, התוצאה הייתה אחרת לגמרי. ריינשרייבר כבר היה עם המשרוקית בפה ורצה לשרוק לפנדל, אבל קינן סימן לו באוזניה שלא לשרוק והטעה אותו. ריינשרייבר שופט צעיר וכשהוא שומע דברים משופט וותיק, לצערנו הוא מקבל את ההחלטה הלא נכונה ואין ספק שקופחנו קשות עם ההחלטה הזו".

נושא אחר סביבו עשויים הזהובים להתעסק בימים הקרובים הוא צילום הטלוויזיה שהראה כי שוער הקבוצה דלה איינוגבה הניף לכאורה אצבע משולשת לעבר אוהדי הפועל תל אביב עם עליית הקבוצה לחימום לאחר שספג קללות וגידופים מצד האוהדים האדומים. עדות אחרת של אדם שהיה בקרבת מקום דווקא סותרת את הדברים ועל פיה חייך איינוגבה לעבר אוהדי הפועל תל אביב שצעקו לו 'מתי אתה בא אלינו?'. תובע ההתאחדות שלום אבן עזרא יצטרך להחליט אם להעמיד את איינוגבה לדין על פי צילומי הטלוויזיה שכן האירוע לא צוין בדו"ח השופט או המשקיף כי השניים לא ראו כלל את האירוע.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ננאד מרינקוביץ' בני יהודה חוגג שער. ברני ארדוב
"אפשרי להגיע לאירופה". מרינקוביץ'/ברני ארדוב

"החמצנו יותר מדי מצבי הבקעה", אמר הקשר ננאד מרינקוביץ' בסיום המשחק. "כשאתה מחמיץ כל כך הרבה הזדמנויות, אתה לא יכול לנצח ואנחנו חייבים לנצח את המשחק הבא נגד רמת השרון ולעשות דברים בצורה אחרת כדי להגיע לאירופה. לא ניצחנו עד כה בפלייאוף למרות שניסינו ורצינו. בנוסף להחמצות, גם אין לנו מזל. נצטרך להמשיך לעבוד קשה ולנצח את שאר המשחקים שנותרו כדי לשמור על סיכוי לאירופה. אם נתחיל לנצח במשחק הבא ונמשיך לנצח גם אחר כך הכל אפשרי. אני מאמין שבסופו של דבר זה אפשרי להגיע לאירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully