וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד: "עם שיפור כזה השמיים הם הגבול"

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, מאמן הפועל ת"א מרוצה מהיכולת לקראת הדרבי. קשטן: "הגיע הזמן שגם בני יהודה תקבל פנדלים"

ברני ארדוב

הפועל תל אביב תגיע לדרבי בשבת הקרובה עם הרבה ביטחון עצמי ונחישות. אחרי שניצחה הערב (שלישי) את בני יהודה 1:2 ורשמה ניצחון ליגה שלישי רצוף, הפועל תל אביב, שחזרה מפיגור נגד שחקניו של דרור קשטן, מראה מאז תחילת הפלייאוף שיפור ניכר ביכולתה, ואין ספק שלמאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה צפוי כאב ראש נוכח היכולת ההתקפית של היריבה העירונית.

"הכי חשוב זה שאנחנו משתפרים ברמת המשחק", אמר מאמן הפועל תל אביב פרדי דוד בסיום הניצחון. "הגענו לכמה מצבים, היה משחק התקפה טוב, אנחנו נישאר צנועים ונמשיך לעשות את העבודה, התוצאות יגיעו. אנחנו מסתכלים פר משחק, יש לנו משחק מאוד חשוב בשבת, עבור כל האוהדים והאנשים שאוהדים את הפועל תל אביב, ואנחנו מתרכזים רק במשחק הזה. על הנקודות בטבלה נסתכל שבועיים לפני הסוף, הכי חשוב זה קו ההשתפרות, ועם שיפור כזה השמיים הם הגבול".

פרדי דוד מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"נישאר צנועים ונמשיך לעשות את העבודה, התוצאות יגיעו". דוד/ברני ארדוב

פרדי דוד התייחס ליכולת ההתקפית הטובה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב: "אנחנו לא רוצים לזכור מה היה בדרבי הקודם, אלא לאושש את השחקנים. שלושת הניצחונות ייתנו לנו ביטחון, בזה צריך להתמקד ונעשה את כל ההכנות והמאמצים כדי לתת הופעה ראויה בדרבי. אם ניקח בחשבון שעומר דמארי מחלים, אז עם תמוז ובן חיים אנחנו רואים ניצוצות של חזרה ליכולות שלהם. כולנו מבינים את חשיבות הדרבי ונבוא מאוד נחושים".

טל בן חיים, שהיה ממצטייני הפועל תל אביב: "התחלנו בצורה קטסטרופלית, הבנו שאנחנו משחקים בבית מול הקהל שלנו ואנחנו לא יכולים להיראות ככה, ואני שמח שיצאנו עם ניצחון שלישי רצוף. כולם יודעים כמה הדרבי בשבת חשוב ונכין את עצמנו אליו. הייתה לי הזדמנות לכבוש בדקות הסיום, אמרו לי שיכולתי למסור לגורדנה וזה עושה אותי יותר מתוסכל. אנחנו באים לנצח בדרבי למען הקהל והמסורת שלנו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ננאד מרינקוביץ' בני יהודה מול טל בן חיים הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"הבנו שאנחנו משחקים בבית מול הקהל שלנו ואנחנו לא יכולים להיראות ככה". טל בן חיים מול מרינקוביץ'/ברני ארדוב

מאמן בני יהודה דרור קשטן היה מאוכזב בסיום: "קיבלנו פנדל ששינה את המשחק ואז הפועל תל אביב יזמה יותר. אני חושב שלקראת תום המחצית היינו צריכים לקבל בפנדל, זה היה במומנטום חשוב מאוד. אם זה לא פנדל אז מה אני אגיד, וזה עוד בתוספת הזמן של המחצית. זה היה משנה את המומנטום. גם בני יהודה צריכה לקבל פנדלים, לא רק קבוצות אחרות".

"גם במחצית השנייה, למרות שליטת הפועל תל אביב, הגענו לקראת הסיום לשניים-שלושה מצבים, אבל הפועל תל אביב לקחה את הנקודות", הוסיף קשטן. "כל זמן שיש סיכוי תיאורטי צריך להשתדל לעשות את המיטב ולצמצם את הפער. יש לנו הרבה פציעות, העונה לא פשוטה, הסגל מאוד קצר, היום ישבו שישה שחקני נוער על הספסל, ואנחנו מתמודדים עם קבוצות בעלות סגל רחב מאוד ותקציבים גדולים. אבל אנחנו לא מתלוננים ומשחקים עם מה שיש, וזה חלק מכור ההיתוך של שחקני הנוער בבני יהודה וחובת ההוכחה היא על שחקני הנוער האם הם מסוגלים לשחק בליגת העל או לא".

דרור קשטן מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
השופט לא שרק והמומנטום הלך. קשטן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully