וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארנט אמר לכרמלו שלאשתו יש טעם של קורנפלקס?

על פי דיווחים, גארנט אמר לאנתוני: "לאשתך יש טעם של 'האני נט צ'יריוס'". אנתוני בתגובה: "יש דברים שלא אומרים לגברים"

רק לפני מספר שבועות נחשפו אוהדי הספורט בישראל לטראש-טוק שעבר את הגבול, כשגיא פניני קרא לשחקן הפועל תל אביב, יונתן שולדברנד "נאצי" ואיחל לאביו דברים נוראיים. הלילה (בין שני לשלישי) נרשם עימות חריף נוסף, אבל הפעם הוא הגיע מעבר לים, בין שניים מהכוכבים הגדולים בעולם. על פי דיווחים בארצות הברית, במהלך הניצחון של בוסטון על הניקס (102:96), אמר קווין גארנט לכוכב ניו יורק, כרמלו אנתוני, שלאשתו של 'מלו', לאלה אנתוני, יש טעם של 'האני נאט צ'יריוס' (סוג של קורנפלקס מתוק), ובכך למעשה רמז ששכב עמה.

שחקן ניו יורק ניקס, כרמלו אנתוני, מול שחקן בוסטון סלטיקס, קווין גארנט. רויטרס
עבר את הגבול? גארנט מול אנתוני, הלילה/רויטרס

אנתוני לא נותר חייב, התעמת עם גארנט, והשניים קיבלו עבירות טכניות במהלך המשחק. אלא שגם לאחר שהמשחק הסתיים הרוחות לא נרגעו. אנתוני הזועם אמר לגארנט כי הוא יחכה לו בחוץ ואכן חיכה ליד האוטובוס של הסלטיקס, כשרק המאבטחים מנעו ממנו להגיע לפורוורד בוסטון (צפו בוידאו המצורף למטה). "זה היה כמו שני ילדים בחצר בית הספר", אמר אחד מעדי הראייה במקום.

"איבדתי את העשתונות שלי, אני מודה", אמר היום כרמלו על האירוע, "אבל ישנם דברים שפשוט לא אומרים לגברים. אני מרגיש שנחצה פה גבול מסוים, אבל דיברתי עם קווין והגענו להבנה".

"זה סתם היה חלק מהמאבק במשחק", אמר גארנט, שלא אישר האם אכן אמר את הדברים או לא. "חבר'ה נאבקים שוב ושוב. הוא מנסה להריץ את הקבוצה שלו, אני את שלי. שתי הקבוצות נאבקות זו בזו, שלא לדבר על זה שמדובר בניקס ובסלטיקס. זה מה שזה".

שחקן הניקס, אמארה סטודמאייר שפך מעט אור על הדברים שנאמרו: "זה היה הרבה יותר מסתם מילים. מילים יכולות להיות מאוד חדות, ככה שכשאתה אומר דברים מסויימים, זה חודר לך מתחת לעור ואתה נעשה עצבני. זה קורה לטובים מאיתנו".

* עוד ב-NBA, שחקן ברוקלין נטס אנדרי בלאץ' נחקר בחשד שהטריד מינית בחורה בת 21 במלון בפילדלפיה. החקירה עדיין מתנהלת, אולם על פי דיווחים בארצות הברית, לעת עתה הצעירה עדיין לא הגישה תלונה כנגד השחקן.

צפו בכרמלו אנתוני מחכה לקווין גארנט מחוץ למדיסון סקוור גארדן

שחקן ניו יורק ניקס כרמלו אנתוני לצד אשתו לאלה אנתוני. Larry Busacca, GettyImages
טעם של האני נט צ'יריוס? לאלה וכרמלו אנתוני/GettyImages, Larry Busacca

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully