וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוט סקיילס התפטר ממילווקי באקס

המאמן של הבאקס נפגש עם הג'נרל מנג'ר: "הגענו למסקנה משותפת שצריך שינוי בעמדת המאמן". עוזרו, ג'ים בויילן יחליפו

מרקיז דניאלס, סקוט סקיילס, מילווקי באקס. רויטרס
עוזב בצורה חיובית. סקיילס/רויטרס

אחרי ארבע עונות בתור מאמן הבאקס, הודיעה היום (שלישי) מילווקי כי היא ומאמנה, סקוט סקיילס נפרדים. מאזנם עד כה של הבאקס עומד על 16:16, ונראה שסקיילס והג'נרל מנג'ר ג'ון האמונד הבינו ששינוי חייב להגיע. בארבע העונות בהן אימן את המועדון, העמיד סקיילס מאזן מאוד לא מרשים של 182:162, והגיע רק פעם אחת לפלייאוף, בעונת 2009/10, שם הפסידו בסיבוב הראשון לאטלנטה. מי שיחליף את סקיילס הוא עוזרו, ג'ים בויילן.

"סקוט ואני נפגשנו אתמול אחרי האימון, והיתה לנו שיחה כנה", אמר היום האמונד. "שנינו הגענו למסקנה שעדיף להיפרד. זו אף פעם לא החלטה קלה לקבל, אבל הרגשנו שזה יסייע לשני הצדדים. אני מעוניין להודות לסקוט על העבודה הקשה שלו, על ההקרבה ועל טביעת האצבע שהוא הותיר במועדון אחרי לכתו. אנחנו מאחלים לו ומשפחתו הצלחה".

סקיילס עצמו אמר לאחר ההחלטה: "נפגשתי עם ג'ון והגענו למסקנה ששינוי בעמדת המאמן ייטיב עם כולם. כל האנשים בויסקונסין ובמיוחד אלו בארגון של הבאקס היו מאוד טובים אליי ואל משפחתי. אני אסיר תודה על הזמן שלי כאן, ואנחנו עוזבים עם זיכרונות טובים". על הבאקס עצמם אמר המאמן לשעבר: "אני מאמין שהקבוצה יכול ותצליח בחמישים המשחקים הבאים ובפלייאוף. אני רוצה להודות לכל השחקנים על העבודה הקשה ומאחל להם כל טוב".

מאמן מילווקי באקס ג'ים בויילן. Christian Petersen, GettyImages
ירים את המועדון? בויילן/GettyImages, Christian Petersen

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully