וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צ'לסי ופורטו סיכמו את העברת הולק

נמצא המחליף לדרוגבה, הברזילאי יעבור לסטמפורד ברידג' תמורת 38 מיליון ליש"ט. די מתאו מתרחק מאימון הקבוצה

צ'לסי לא עוצרת וממשיכה להשתולל בחלון ההעברות. על פי דיווח ב"גרדיאן", הבלוז סיכמו עם פורטו להעברת החלוץ הברזילאי הולק תמורת 38 מיליון ליש"ט. תנאיו הכספיים של השחקן לא אמורים להוות בעיה ולכן העסקה צפויה להיחתם בימים הקרובים. עסקת הענק מצטרפת להחתמה של אדן הזאר תמורת 32 מיליון ליש"ט. כמו כן, צ'לסי צירפה בינתיים גם את מרקו מרין וקווין דה ברויין.

הולק, 25, חיכה זמן רב למעבר לקבוצה אירופאית בכירה, אבל סעיף שחרור בסך 100 מיליון יורו הקשה על המגעים. בסופו של דבר פורטו דרשה לקבל לא פחות מ-40 מיליון ליש"ט, אבל הסתפקה בסכום מעט נמוך יותר. הולק, מכונת שערים שהבקיע 57 שערים ב-91 משחקים בשנתיים האחרונות, ישמש כמחליפו של דידייה דרוגבה שעזב את הקבוצה ונמצא בדרכו לשנחאי שנואה הסינית.

מדובר בהחלט בהצהרת כוונות ברורה של הבעלים רומן אברמוביץ', שכזכור עדיין לא מינה מאמן לעונה הבאה. רוברטו די מתאו סיים את חוזהו ומחכה להצעה כשבמקביל, גוברים הדיווחים על רצונו של הבעלים לראות בתפקיד את פפ גווארדיולה. באנגליה מדווחים שמערכת היחסים בין הבעלים הרוסי למאמן האיטלקי התקררה מאוד וכי די מתאו מבין שאברמוביץ' מחפש אופציות אחרות.

כאמור, ההחתמות החדשות הן חלק ממהפכה והצערת הסגל. מלבד דרוגבה, שוחררו גם סלומון קאלו וז'וזה בוסינגווה שחוזיהם לא הוארכו. פלורן מאלודה ומייקל אסיין צפויים גם הם לעזוב את סטמפורד ברידג' בקיץ.

אופ"א הודיעה כי הבלם ג'ון טרי, שהורחק בחצי גמר ליגת האלופות מול ברצלונה, יושעה לשלושה משחקים. המשמעות: טרי, שהחמיץ את הגמר, לא ישחק בסופרקאפ האירופי מול אתלטיקו מדריד ובמשחק הפתיחה של שלב הבתים בליגת האלופות בעונה הבאה.

מה חושבים באנגליה על החתמת אדן הזאר?

  • עוד באותו נושא:
  • הולק
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully