וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי: אדן הזאר שווה 78 מיליון ליש"ט?

באנגליה מנתחים את עסקת הענק של הקיץ: "זו הצהרה מדהימה של אברמוביץ', עלול להתחרט על הפרימדונה". היעד הבא: הולק

האם הזכייה בליגת האלופות החזירה את רומן אברמוביץ' לימי הבזבוזים הגדולים בצ'לסי? בתקשורת האנגלית מדווחים כי עסקת רכישתו של אדן הזאר תעלה לצ'לסי 78 מיליון ליש"ט. על פי הדיווחים, הסכום אותו ישלמו הכחולים לליל עומד על כ-40 מיליון יורו (35.3 מיליון ליש"ט), והשחקן יקבל 4.6 מיליון פאונד לעונה (כ-100 אלף ליש"ט נטו לשבוע, עלות שכר של 9 מיליון ליש"ט לעונה). בנוסף, הסוכן המיומן של השחקן, ששיווק את הלקוח שלו בהצלחה במשך שנתיים וסחר בו פומבית, דורש עמלה של 6 מיליון ליש"ט. התוצאה היא השקעה של כ-78 מיליון ליש"ט, שגדולה גם בסטנדרטים של צ'לסי.

אומנם לצ'לסי עדיין אין מאמן לעונה הבאה (טרם התקבלה החלטה סופית בנוגע להמשך דרכו של רוברטו די מתאו), ומי שמקבל את ההחלטות הוא המנהל המקצועי מייקל אמנלו, שכבר רכש בקיץ את מרקו מרין (6.5 מיליון יורו) מורדר ברמן ואת קווין דה ברויין. "צ'לסי מגדילה את החובות שלה עם הרכישה של הזאר", כתבו ב"טלגרף", "אברמוביץ' לקח עוד צעד החלטי בניסיונו לבנות את הסגל".

יש להזכיר שהזכייה בליגת האלופות עשויה להזרים לקופות של הכחולים למעלה מ-100 מיליון יורו, ובכל זאת, באנגליה נסערים מההחלטה של צ'לסי. "זו הצהרה מדהימה מצדו של אברמוביץ', שמתכנן להעלות את הקבוצה שלו ברמה נוספת", נכתב ב"גארדיאן".

כזכור, אתמול צ'לסי הודיעה שפרננדו טורס ופטר צ'ך יישארו בקבוצה, אחרי שבישרה כבר על עזיבתם של סלומון קאלו, ז'וזה בוסינגווה ודידייה דרוגבה. טורס הודיע שרומן אברמוביץ' ביקש ממנו להישאר ("הביטחון שלו בי זה בדיוק מה שהייתי צריך", אמר הספרדי), אך מתברר שבמקביל הבלוז מתכננים עוד עסקת ענק. הולק, חלוצה הברזילאי המצוין של פורטו, עשוי גם הוא לנחות תמורת 30 מיליון ליש"ט.

במקביל, כבר מועלים הספקות על העסקה. מרטין ליפטון כתב ב"מירור" ש"צ'לסי עלולה להתחרט על כך שרכשה את הפרימדונה אדן הזאר, שכבר שיגע מאמן אחד, ונראה בעבר אוכל המבורגר על הספסל לאחר שהחליפו אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully