וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: רק 1:1 לריאל מדריד מול ויאריאל

הבלאנקוס התפרקו כששוב ספגו מבעיטה חופשית, וראו את ראמוס, אוזיל ומוריניו מורחקים. בישול לחמד ב-1:2 של מאיורקה

המחזור ה-28 בליגה הספרדית - מחזור אמצע שבוע שנפרס על פני שלושה ימים - נמשך הערב (רביעי) ואיזו דרמה קיבלנו. ריאל מדריד רשמה תיקו שני ברציפות, הפעם 1:1 מול ויאריאל, כשאולי מעבר לאיבוד הנקודות הקריטי, שצימק את הפער בינה לבין ברצלונה לשש נקודות בלבד, התפרקו הבלאנקוס בעשר הדקות האחרונות, כשספגו שער מבעיטה חופשית וראו את סרחיו ראמוס, מסוט אוזיל וז'וז'ה מוריניו מורחקים בצדק גמור. מאיורקה השיגה ניצחון חוץ מול חיחון 2:3, כשתומר חמד מבשל את שער הניצחון, בעוד נועלת הטבלה, סראגוסה הדהימה את ולנסיה השלישית עם 1:2, ועשתה זאת עם תשעה שחקנים.

ויאריאל - ריאל מדריד 1:1

אחרי שאיבדה נקודות במחזור הקודם מול מלאגה, נראה היה שמשהו השתנה בריאל. קבוצתו של ז'וז'ה מוריניו עלתה פחות חדה, פחות דורסנית למשחק שלה הערב, מה שהעניק את ההזדמנות למארחים לעלות ליתרון. ויאריאל היתה טובה יותר במחצית הראשונה והיתה צריכה למצוא את הרשת לפחות פעמיים, אבל נילמאר החמיץ מול קסיאס בדקה ה-19, ובדקה ה-31 נמשכה חולצתו ברחבה אך השופט לא העניק פנדל למארחים.

בדקה ה-62 מצאו הבלאנקוס את השער המיוחל, כשרונאלדו מסר לאוזיל שעמד מחוץ לרחבה, וזה החזיר לו כדור ענק עם העקב אל תוך הרחבה, כשכל שנותר לפורטוגלי לעשות הוא לעבור את השוער ולגלגל את שערו ה-33 העונה בליגה. מהרגע שהבקיעה, נראתה ריאל אחרת לגמרי, משוחררת בהרבה, ובדקה ה-68 היא היתה קרובה לשני, אבל הבעיטה של חדירה הורחקה מהקו על ידי אחד ממגיני ויאריאל.

דווקא כשהיה נדמה שריאל תכריע את ההתמודדות, הגיעה הדקה ה-83, המארחים קיבלו בעיטה חופשית למורת רוחם של הבלאנקוס, ומרכוס סנה ירה את הבעיטה החופשית בצורה נהדרת, הכניע את קסיאס וקבע 1:1 מדהים, בדיוק כמו בשבוע שעבר מול מלאגה.

או אז, החלה ההתפרקות של ריאל. ז'וז'ה מוריניו יצא מכליו והתפרץ על השופט שהראה לו את הדרך לחדרי ההלבשה. לא חלפה דקה וסרחיו ראמוס ביצע עבירה חריפה מאוד על נילמאר וראה את הצהוב השני, והורחק. אוזיל השתגע גם הוא, זעם על השופט שלא התרגש והוציא גם לו את האדום, והותיר את ריאל בתשעה שחקנים. האורחים ניסו בשארית כוחותיהם למצוא את שער הניצחון אך כשלו, וסגרו משחק שני ברציפות בו הם לא מצליחים לנצח. מישהו עדיין רוצה לפקפק בסיכויים של ברצלונה לחזור?

ספורטינג חיחון - מאיורקה 3:2

אחרי שרשמה שלושה משחקים ללא הפסד, שהגיעו לשיאם עם הניצחון המרשים במחזור האחרון מול אתלטיקו מדריד, המשיכה מאיורקה בתקופה הטובה שלה עם ניצחון חוץ. המארחים, שידעו היטב כי הפסד יקרב אותם מאוד לליגת המשנה ניסו לתקוף את שערו של אוואט, אבל דווקא מאיורקה היתה זו שהכתה ראשונה, כשנונס הפך כדור קרן מוצלח לשער היתרון של קבוצתו בדקה ה-30. חיחון התעשתה במהירות, וכבשה את השיוויון כבר אחרי שמונה דקות, כשאדריאן קולונגה בעט מצויין מחוץ לרחבה.

המחצית השניה הלכה הרבה יותר טוב למאיורקה, שנהנתה משער עצמי של פדרו אורפילה כבר בדקה ה-46. חיחון נאבקה והצליחה להשוות שוב בדקה ה-66 עם שער של אלברטו בוטיה, אבל האורחים אל אמרו את המילה האחרונה. בדקה ה-75 נכנס תומר חמד אל המשחק, ורק שתי דקות הספיקו לישראלי לבשל לאלבארו חימנס בדקה ה-77 את שער הניצחון, שככל הנראה מבטיח את מקומה של מאיורקה בלה-ליגה לעונה נוספת. חיחון לעומת זאת נותרת מתחת לקו האדום, והיא בצרות צרורות.

ולנסיה - סראגוסה 2:1

נועלת הטבלה ידעה כי ניצחון מול ולנסיה, ועוד במסטייה בהחלט יהווה משימה קשה, וכבר בדקה ה-9 היא למדה עד כמה. רוברטו סולדאדו שלח מסירה מצויינת שמצאה את פאבלו הרננדס שכבש את הראשון. סראגוסה ניסתה לחזור, אבל בדקה ה-21 ביצע פאבלו אלבארס עבירה קשה שזיכתה אותו בכרטיס אדום, והותירה את הקבוצה מהתחתית ב-10 שחקנים. דווקא אז קיבלו האורחים קרן אור, כשארדאנה הוכשל ברחבה, ואפונו שלח את הפנדל פנימה כדי להוריד את השתיים עם 1:1 במחצית.

הלחץ של המארחים על שערו של גאגו במחצית השניה הלך וגבר, אבל דווקא כשהיה נדמה ששער ניצחון של ולנסיה הוא בלתי נמנע, הגיעה הדקה ה-77 שהדהימה את יושבי המסטייה: אנחל לאפיטה סיים מתפרצת עם מסירה לאפונו שלא התבלבל, מצא את הרשת ושלח את שחקני סראגוסה לחגוג. עד לסיום הספיקו האורחים לרדת ל-9 שחקנים, כשפרנקו זוקוליני ראה את הצהוב השני שלו, אבל גם זה לא שינה, וסראגוסה רושמת ניצחון ענק שעוד יכול להיות משמעותי עבורה במאבקי ההישארות שנפתחו מחדש.

משחקים נוספים:

אתלטיקו מדריד - אתלטיק בילבאו 1:2
לאתלטיקו מדריד: פלקאו (50 ו-71), לבילבאו: חאבי מרטינס (92)

ריאל סוסיאדד - לבנטה 3:1
ללבנטה: חוסה ברקרו (פנדל, 11), ארונה קונה (45) וצ'אבי טורס (94). לסוסיאדד: קרלוס ולה (6)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully