וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב גברה 79:93 על גרבלין במשחק אימון

הצהובים כבר נקלעו לפיגור דו ספרתי ברבע השלישי אך התעשתו בזמן, פתחו מבערים בהארכה ועלו לגמר טורניר אנז'ה

מכבי תל אביב עלתה הערב (שישי) לגמר טורניר אנז'ה בצרפת אחרי שניצחה 79:93 את גרבלין אחרי הארכה. רק אתמול האלופה הישראלית הביסה 74:105 את שולה הצרפתית במשחקה הראשון בטורניר, אבל מחזיקת הגביע המקומית לא עשתה לקבוצה של דיוויד בלאט הנחות ומתחה אותה עד הרגע האחרון. במוצאי שבת תפגוש מכבי תל אביב בגמר את נאנסי (21:30 שעון ישראל).

הצהובים פתחו היטב בראשותו של סופוקליס שחורציאניטיס, אבל איבדו את התנופה עוד ברבע הראשון, שהסתיים ב-18:19 לגרבלין. באדיבות המשחק המפוזר של האורחים מישראל, הצרפתים שמרו על היתרון עד ההפסקה בה הוליכו 37:38, והתפוצצו בתחילת הרבע השלישי כשברחו ל-39:50 מדהים.

אלא שאז הגיע הקאמבק של מכבי תל אביב בעזרת ג'ורדן פארמר ודייויד בלו שהנהיגו ריצה נגדית של 5:20 שסגרה את הרבע השלישי ביתרון צהוב של 55:59. ברבע הרביעי נמשכה התנופה והיתרון צמח לשבע נקודות, אלא שחזרה נוספת של הצרפתים הסתיימה בסל שוויון של יאניק בוקולו שתי שניות לסיום שקבע 75:75 ושלח את המשחק להארכה, בה כיכבו ריצ'ארד הנדריקס ודייויד בלו ועזרו לצהובים להימנע מהפסד מביך.

רק אתמול דייויד בלאט התמוגג מהניצחון על שולה

מהלך המשחק

בדומה למשחק מול שולה, גם הפעם פתח בלאט בחמישייה עם ג'ורדן פארמר, יוגב אוחיון, דווין סמית', דייויד בלו וסופוקליס שחורציאניטיס. שתי הקבוצות התקשו לייצר נקודות בפתיחה, ואחרי חמש דקות עמדה התוצאה על 2:6 לאלופה הישראלית.

שון ג'יימס החליף את שחורציאניטיס, שהספיק לקלוע שש נקודות מהירות, ובהמשך הרבע נכנסו גם טל בורשטיין, גיא פניני, תיאו פפאלוקאס וריצ'ארד הנדריקס, שעזרו לצהובים לברוח ל-8:16, לפני שמהפך של הצרפתים נתן להם יתרון 18:19 בסיום הרבע הראשון.

בתחילת הרבע השני נמשכה התנופה של גרבלין בראשותו של הרכז הצעיר אנדרו אלביסי, והיתרון של הצרפתים צמח ל-21:26. גיא פניני החזיר את הצהובים למשחק ואיזן ל-30:30, אבל המקומיים לא איבדו את העשתונות והחזיקו ביתרון עד הירידה להפסקה, בה הוליכו 37:38.

ברבע השלישי העבירו גרבלין הילוך נוסף ויצאה בהתלהבות מחדר ההלבשה הישר לריצת 0:9. ההגנה הצהובה נותרה אובדת עצות מול הצליפות של המקומיים שברחו ליתרון 39:50, אבל בהמשך חימם בלו את הידית, יחד עם ג'ון שייר שקם מהספסל ותרם שלשה ופארמר שתפס פיקוד, ומכבי תל אביב מחקה את כל הפיגור, עלתה ליתרון 53:54 דקה וחצי לסיום הרבע וסגרה אותו ביתרון 55:59.

כשכבר היה נדמה שהמומנטום יישאר אצל הצהובים עד הסיום, חזרה גרבלין עד לפיגור 61:59 ואותתה שהיא עדיין בתמונה, אבל שלשה של אוחיון שוב הפכה את הקערה ונתנה לאורחים יתרון 59:66. סמית' הצטרף לחגיגה בדקות טובות, אבל דווקא אז שוב חזרה גרבלין לעניינים בעזרת יאניק בוקולו היעיל, ורצה כל הדרך לשוויון 73:73 דקה לסיום. אחרי החטאת שלשה של פניני והחטאה של אלביסי מהעבר השני, קלט פפאלוקאס את הכדור החוזר, סחט עבירה תשע שניות לסיום וקלע פעמיים מהקו, לפני שבוקולו הצליח לאזן שתי שניות לסיום, לקבוע 75:75 ולשלוח את המשחק להארכה.

פפאלוקאס פתח את ההארכה עם עוד סל קריטי, ובלו התחמם מחדש עם שלשה שקבעה 77:82, שתיים וחצי דקות לסיום, וגרבלין נפלה מהרגליים. הנדריקס נהנה מהרכז היווני הוותיק שהשתלט על המשחק ואף תרם נקודות משלו, והטבעה של סמית' בשניות האחרונות קבעה 79:93 למכבי תל אביב בסיום.

קלעו למכבי תל אביב: דייויד בלו (3 מ-7 לשלוש) וגיא פניני 13 נקודות כל אחד, ג'ורדן פארמר (4 אסיסטים, 4 ריבאונדים) ותיאו פפאלוקאס (5 ריבאונדים, 2 אסיסטים) 12 כל אחד, דווין סמית' 11 (6 ריבאונדים), ריצ'ארד הנדריקס 9, יוגב אוחיון 8 (4 אסיסטים), סופוקליס שחורציאניטיס 6 (6 ריבאונדים), שון ג'יימס 4 (8 ריבאונדים), ג'ון שייר 3, טל בורשטיין 2.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully