וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א הביסה את שולה 74:105 במשחק הכנה

הצהובים לא התקשו לרגע בפתיחת טורניר ההכנה בצרפת. פארמר (15) ושחורציאניטיס (16) הצטיינו. בשישי: גראבלין

מכבי תל אביב פתחה הערב (חמישי) את טורניר ההכנה באנז'ר, צרפת, ברגל ימין, כאשר הביסה בקלילות 74:105 את שולה. האלופה הישראלית אמנם עלתה ללא מילאן מצ'באן שקיבל מנוחה בשל העומס אותו חווה ביורובאסקט וכן ללא ליאור אליהו הפצוע, אך הציגה לראווה את ג'ורדן פארמר (15 נקודות), שפתח את המשחק מצוין ובוודאי הכניס באנשי הקבוצה המון אופטימיות לקראת העונה הממשמשת ובאה. מחר יפגשו הצהובים את גראבלין, וביום שבת, בהתאם לתוצאות המשחקים האחרים בהשתתפות וילרבאן, נאנסי ולה מאן, יסיימו את דרכם בטורניר מול אחת משלוש הקבוצות.

דיוויד בלאט הצטרף רק הבוקר לקבוצתו לאחר שהמריא מאליפות אירופה בליטא לאיסטנבול, שם השתתף בכנס מאמנים, והערב הוא למעשה ניהל את משחקו הראשון עם הסגל החדש והנוצץ שהרכיב. ואכן, אם לשפוט על פי משחק האימון השני של מכבי תל אביב העונה (בראשון הביסה את מכבי חיפה 63:88), דומה שכמות הכישרון בסגל הצהוב גבוהה מתמיד. מבחן רשמי ראשון תערוך האלופה ב-1 לאוקטובר, כשתוציא לדרך את העונה האדריאטית עם משחק חוץ מול נובו מסטו.

שולה, סגנית האלופה הצרפתית, הצליחה להישאר במשחק בתחילת הרבע הראשון, אך אז לא יכלה יותר לפארמר הנהדר וסופוקליס שחורציאניטיס (16 נקודות), שנראה חד לאחר קיץ ארוך אותו ניצל כדי לנוח. היתרון הצהוב צמח ל-20:33 בתום הרבע הראשון, ולמעשה רק צמח עוד ועוד עד הסיום, כשבלאט ניצל את הדקות כדי לתת למרבית הסגל הרחב שלו דקות משחק. השניים שניצלו זאת בצורה הטובה ביותר היו שון ג'יימס, שסיים עם 14 נקודות, וריצ'ארד הנדריקס, שהוסיף 13 נקודות ו-10 ריבאונדים.

בקבוצה ממשיכים להתלבט בין הנדריקס ומצ'באן

מהלך המשחק

מחצית ראשונה:

מכבי תל אביב פתחה בחמישיה עם ג'ורדן פארמר, יוגב אוחיון, דווין סמית', דייויד בלו וסופוקליס שחורציאניטיס. אחרי חמש דקות של משחק הראה לוח התוצאות 14:14, אלא שאז הצליחה האלופה הישראלית לברוח מעט ליריבתה, בעיקר בזכות פארמר (10 נקודות ברבע הראשון) ושחורציאניטיס (9), שקבעו 18:25 לצהובים. הרכז האמריקאי הנוצץ הריץ את קבוצתו ל-0:9, ובתום הרבע הראשון הוליכה מכבי 20:33.

בתחילת הרבע השני קלעה שולה חמש נקודות רצופות וצימקה ל-33:25. בלאט מיד החזיר את פארמר לפרקט, ובבת אחת המומנטום שב לצד הצהוב כאשר יכולת נהדרת של האמריקאי סייעה לאלופה הישראלית לפתוח יתרון שיא של 30:46. ההתקפה של הצהובים המשיכה לעבוד היטב, ועם הירידה לחדרי ההלבשה הוליכה מכבי 37:56. פארמר סיים את המחצית עם 13 נקודות, 3 אסיסטים ו-2 ריבאונדים, כאשר שחורציאניטיס הוסיף 11, סמית' 8, ג'יימס וריצ'ארד הנדריקס 7 כ"א.

מחצית שניה:

אותה חמישייה בדיוק פתחה עבור דיוויד בלאט גם במחצית השניה, הצהובים לא הורידו את הרגל מהגז, ושוב היו אלה סופו ופארמר שעמדו במרכז ריצת 5:14 שהגדילה את הפער ל-42:70. בלאט החל לשתף את שחקני הספסל, מה שלא הפריע ליתרון הצהוב לצמוח עד 55:81, 8:40 דקות לסיום, ו-64:92, חמש דקות לסיום. בלאט החליט להכניס לפרקט את תיאו פאפאלוקאס, שדאג לכך שגם סיום המשחק יהיה מתוק. הצהובים שברו את גבול מאה הנקודות, וחגגו עם 74:105 בסיום.

קלעו למכבי תל אביב: סופוקליס שחורציאניטיס 16 נקודות, ג'ורדן פארמר 15 (6 מ-6 מהעונשין), שון ג'יימס 14, ריצ'ארד הנדריקס 13 (10 ריבאונדים), גיא פניני 11, דווין סמית' 10, ג'ון שאייר 8, טל בורשטיין 6, תיאו פאפאלוקאס 5, דייויד בלו 3, יוגב אוחיון 2.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully