וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אידסון: "לאן אפשר ללכת אחרי מכבי? רק לברצלונה"

הפורוורד האמריקאי הוצג באלופה הספרדית אחרי המלצות משאראס, ודיבר גם על כדורגל: "פויול השחקן האהוב עלי"

בזמן שמכבי תל אביב הודיעה הערב (חמישי) על החתמתו של דווין סמית' בקבוצה ודיוויד בלאט אפילו הודה בעצמו כי מדובר בתחליף לצ'אק אידסון, הוצג אידסון עצמו בשורות האלופה הספרדית ונשמע נרגש למדי מהצעד הבא בקריירה. "חתמתי במועדון עם סיכוי לזכות באליפויות, קבוצה שמשחקת בסגנון אטרקטיבי. לאן אפשר ללכת אחרי שעוזבים קבוצה כמו מכבי? יש רק אפשרות אחת - ברצלונה", אמר אידסון.

הפורוורד האמריקאי הוסיף והסביר את החלטתו. "כשהייתי בליטא דיברתי עם שחקן ברצלונה לשעבר, שרונאס יאסיקביצ'יוס, שכל הזמן פיאר את הקבוצה. אני מכיר את כל השחקנים כאן ומקווה להתחיל להכיר אותם כחברים לקבוצה. אחת הסיבות שהגעתי לכאן היתה כדי שאוכל לשחק עם שחקנים מהרמה של חואן קרלוס נבארו, פראן ואסקז ופיט מייקל".

מסתבר שאידסון שיחק כדורגל בעבר, וזו סיבה נוספת שגורמת לו להתרגש על הצטרפותו למועדון. "אני מאוד אוהב כדורגל ונהנה לראות משחקים בטלוויזיה. ברצלונה היא הקבוצה הכי טובה בעולם, וכמובן שהשחקן האהוב עלי הוא קרלס פויול. זה מדהים, כל מה שהוא עושה בשביל הקבוצה. אם יהיו לי הזדמנויות ללכת לקאמפ נואו לראות משחקים, לא אהסס, וגם אביא את הילדים שלי, כדי שיראו שזה יותר מסתם משחק כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully