וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ברצלונה ושחטאר עלו לרבע הגמר

הבלאוגרנה מחקו את ההפסד במשחק הראשון וגברו 1:3 על ארסנל. צמד למסי. שחטאר השלימה דאבל על רומא עם 0:3

אין הפתעות ביום הראשון של משחקי הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות. עיני כל העולם היו נשואות לקאמפ נואו, שם ברצלונה אירחה את ארסנל אחרי הפסד 2:1 במשחק הראשון. התותחנים עשו כל שביכולתם כדי להפריע ולגנוב תיקו, אבל ברצלונה הוכיחה שהיא למדה את הלקח מהעונה שעברה. משחק הלחץ המפורסם שיתק את ארסנל, אינייסטה וליאונל מסי עשו את העבודה ובסיום, הקבוצה הנפלאה של פפ גווארדיולה עולה לרבע הגמר וממשיכה להיות הפייבוריטית לזכייה במפעל.

במשחק השני, שחטאר דונייצק שלחה מסר ברור ליריבות - אנחנו לא הקבוצה הנוחה ברבע הגמר. האוקראינים שמרו על המאזן הביתי המדהים ודרסו ללא תנאי את רומא - קבוצה עם לא מעט ניסיון אירופאי - 0:3. שחטאר השלימה דאבל על סגנית האלופה האיטלקית אחרי ה-2:3 באולימפיקו.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג עם אנדרס אינייסטה. רויטרס
רגע אחד של קסם, זה כל מה שצריך. מסי ואינייסטה/רויטרס

ברצלונה - ארסנל 1:3 (3:4 בסיכום שני המשחקים)

אפשר לנשום לרווחה. ברצלונה, הקבוצה הטובה בעולם, נמנעה מהדחה מוקדמת בשמינית גמר ליגת האלופות. ארסנל הגיעה לקאמפ נואו עם יתרון 1:2 והציגה בונקר מפואר שהזכיר את אינטר ומוריניו אשתקד. בארסה התקשתה להגיע למצבים, אבל רגע קסם אחד של אינייסטה ומסי עשה 0:1 בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. שמונה דקות אחרי ההפסקה נגח סרחיו בוסקטס לשערו ושקט שרר בקאמפ נואו.

שלוש דקות לאחר מכן הגיע הרגע ששינה את המשחק. רובין ואן פרסי ספג צהוב שני ושטותי וארסנל נסוגה. ביתרון מספרי, לברצלונה היה קל יותר. אינייסטה המשיך להיות המאסטרו במרכז המגרש ואחרי דקות של לחץ אדיר הגיעו השערים. צ'אבי ופנדל של מסי שלחו את ברצלונה לרבע הגמר ואת ארסנל מתוסכלת הביתה. בארסה עברה מבחן אופי חשוב והוכיחה שהיא מסוגלת להתמודד גם עם בונקר. מישהו מסוגל לעצור אותם?

דקה 4: צ'אבי הכניס כדור עומק נהדר לפדרו, אך התערבות מצוינת של קוסיילני הרחיקה את הכדור לקרן.

דקה 19: דני אלבס ירה כדור חופשי לעבר השער. שצ'סני קלט, אך נפצע באצבעו תוך כדי המהלך. מנואל אלמוניה נכנס במקומו. כזכור, אלמוניה נכנס כמחליף גם בגמר 2006 אחרי הרחקתו של יינס להמאן.

דקה 28: פדרו השתלט על כדור שנהדף מהגת ארסנל וניסה בעיטה מתוחכת שהלכה מעל השער.

דקה 33: אינייסטה שלח את וייה לתוך הרחבה, החלוץ בעט חלש ואלמוניה ירד וקלט ללא קושי.

דקה 36: בארסה מגבירה את הלחץ. אדריאנו קיבל מסירה נהדרת בצד שמאל של הרחבה ומזווית אפס הרעיד את הקורה.

דקה 45: אינייסטה הוביל מתפרצת ומצא את מסי. הארגנטינאי עבר שחקן ברחבה וממצב נוח בעט שטוח לידיים של אלמוניה.

דקה 45+3: גול! אינייסטה חטף כדור על סף הרחבה והכניס כדור גאוני למסי, שהקפיץ קטנה מעל אלמוניה והמשיך לרשת מול השער החשוף. 0:1 לברצלונה (2:2 בסיכום שני המשחקים, במצב הזה: בארסה עולה בגלל שער חוץ).

דקה 53: גול! נאסרי הגביה קרן משמאל ודווקא בוסקטס הוא זה שנגח לשערו הוא. 1:1 (3:2 בסיכום שני המשחקים).

דקה 56: כרטיס אדום! ואן פרסי בעט בכדור אחרי השריקה, ספג צהוב שני והורחק.

דקה 58: צ'אבי השאיר את וייה מול אלמוניה, אבל השוער יצא היטב והדף. וייה יישר עוד כדור למרכז, אבל הגנת ארסנל הרחיקה בזמן.

דקה 60: זה מתקרב. אדריאנו עמד במצב נוח, אבל העדיף למסור למרכז. דני אלבס ירה מתוך הרחבה מעל השער.

דקה 67: וייה נשלח על ידי מסי לאחד על אחד מול אלמוניה והשוער שוב סיפק יציאה ענקית והציל שער בטוח.

דקה 69: גול! זה היה באוויר. אינייסטה פרץ נפלא, וייה הכניס קטנה וצ'אבי הכניע את אלמוניה באחד על אחד. 1:2 לברצלונה (3:3 בסיכום שני המשחקים. בשלב הזה: הארכה).

דקה 71: גול! קוסיילני הכשיל את פדרו ברחבה. מסי בעט חלש לפינה וזה נכנס. 1:3 לברצלונה (3:4 בסיכום שני המשחקים).

דקה 79: אלמוניה הציל את ארסנל מספיגת הרביעי כשבלם את מסי בעימות ישיר.

דקה 86: התקפה מושלמת של ברצונה הסתיימה בבעיטה רשלנית של דני אלבס החוצה מול השער.

דקה 87: איזה מצב לארסנל. ארשבין חטף כדור ומצא את בנדטנר במרכז הרחבה, אבל הדני התמהמה ו-ואלדז מנע שער.

הרכב ברצלונה: ויקטור ואלדז, דני אלבס, סרחיו בוסקטס, אריק אבידל, אדריאנו (מקסוול, 90), חאבייר מסצ'ראנו (סיידו קייטה, 88), צ'אבי, אינייסטה, פדרו, ליאונל מסי, דויד וייה (איברהים אפלאיי, 82).

הרכב ארסנל: וויטק שצ'סני (נפצע - מנואל אלמוניה, 19), בקארי סאניה, יוהאן ג'ורו, לורן קוסיילני, גאל קלישי, אבו דיאבי, ססק פברגאס (ניקלאס בנדטנר, 78), תומאס רוסיצקי (אנדריי ארשבין, 74), ג'ק ווילשר, סמיר נאסרי, רובין ואן פרסי (הורחק, 56).

שחטאר דונייצק - רומא 0:3 (2:6 בסיכום שני המשחקים)

המסע המופלא של הקבוצה האוקראינית, שמעולם לא הגיעה אפילו לשלב הנוקאאוט בליגת האלופות, מעפילה לרבע הגמר. אחרי ה-2:3 הנהדר באולימפיקו לפני שלושה שבועות, שחטאר לא הסתבכה בבית. הסטטיסטיקה המדהימה לא נשברה: לשחטאר עדיין אין הפסד ביתי בדונבאס ארינה, אצטדיון שנפתח ב-29 בספטמבר 2009, והפעם האחרונה שהקבוצה ירדה מנוצחת במשחק בית הייתה באוקטובר 2008.

טעות איומה של השוער דוני הובילה לשער היתרון של תומאש הובשמן (18) שטרף את הקלפים. רומא קיבלה הזדמנות לחזור למשחק, אבל מרקו בוריילו החמיץ פנדל כעבור 10 דקות. עוד לפני ההפסקה הורחק פיליפ מקסס והמשחק נסגר סופית. במחצית השניה הוסיף וויליאן שער גדול ורומא איבדה את הראש והחלה להשתולל. הווארד ווב התעלם מעבירות גסות של דה רוסי, בוריילו וריסה ושחטאר הניעה כדור להנאת הקהל והתעללה ביריבתה עם השלישי של אדוארדו.

הפסד ראשון לרומא בעידן וינצ'נזו מונטלה, שיכול להתחיל את ההכנות לדרבי אחרי סיום העונה האירופית. שחטאר ממשיכה לחלום. עם מאזן ביתי כזה, בהחלט לא מדובר בהגרלה נוחה לקראת רבע הגמר.

דקה 18: גול! וויליאן הוציא קרן קצרה וקיבל בחזרה. הברזילאי חלף על פני פיזארו ושלח כדור על פי השער, הובשמן דחק אותו פנימה בעזרתו האדיבה של דוני. 0:1 שחטאר (2:4 בסיכום שני המשחקים).

דקה 23: מחיטריאן חדר לרחבה ובעט כדור שטוח, דוני היה הפעם במקום.

דקה 28: בוריילו נתפס ברחבה על ידי מחיטריאן וקיבל פנדל מוצדק. החלוץ בעט ברשלנות מהנקודה הלבנה ופיאטוב הציל.

דקה 41: כרטיס אדום! מקסס ביצע עבירה במרכז המגרש, ספג צהוב שני והורחק.

דקה 52: מחיטריאן פרץ באין מפריע ממרכז המגרש ושחרר בעיטה חזקה מ-18 מטרים, דוני הדף היטב.

דקה 58: גול! קרן של סרנה הגיעה לוויליאן בפינת הרחבה. הברזילאי עצר וסובב כדור גדול לחיבורים. 0:2

דקה 87: גול! רוסי איבד כדור על סף הרחבה, אדוארדו המחליף אמר תודה וגלגל פנימה מול דוני. 0:3

הרכב שחטאר: אנדריי פיאטוב, דריו סרנה, דימיטרו צ'יגרינסקי, ירוסלב רקיצקי, רזבאן ראט, ג'אדסון, הנריק מחיטריאן (אלכס טשיירה, 67), תומאש הובשמן, וויליאן, דוגלאס קוסטה (אדוארדו, 60), לואיז אדריאנו (מרסלו מורנו, 75).

הרכב רומא: דוני, ניקולאס בורדיסו, חואן, פיליפ מקסס (הורחק, 41), ג'ון ארנה ריסה, דויד פיזארו, דניאלה דה רוסי, סימונה פרוטה (ג'אנלוקה קפרארי, 85), רודריגו טאדיי (אלאנדרו רוסי, 46), מירקו ווצ'יניץ' (מתאו בריגי, 66), מרקו בוריילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully